آیا زغال اخته می تواند به دیابت و ترمیم DNA کمک کند؟


زغال اخته در برابر مقاومت به انسولین، اکسیداسیون و آسیب DNA مورد آزمایش قرار می گیرد.

یک جفت از مطالعات معروف هاروارد افراد زیادی را در مدت زمان طولانی درگیر کرده است جمع آوری شده داده های میلیون نفری سال همانطور که در ویدیوی خود بحث می کنم فلاش بک جمعه: زغال اخته برای رژیم غذایی دیابتی و ترمیم DNA، مطالعات نشان داد که مصرف غذاهای غنی از آنتوسیانین، آنهایی که حاوی رنگدانه های گیاهی رنگارنگ و “به ویژه زغال اخته” هستند، با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است. تنها دو یا سه وعده زغال اخته در هفته با 23 درصد کاهش خطر مرتبط است. در Daily Dozen من، حداقل یک وعده توت را در هر روز توصیه می کنم – نصف فنجان توت تازه یا یخ زده یا یک چهارم فنجان توت خشک.

توت چه ارتباطی با دیابت دارد؟ خوب، دیابت نوع 2 ناشی از مقاومت به انسولین است، و مطالعات مداخله ای «به وضوح نشان داد آن BBE رژیمی [berries] مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد.» خوب به نظر می رسد، اما این بود در موش های دیابتی در افراد چه اتفاقی می افتد؟ همانطور که در نمودار زیر و در 1:05 در من می بینید ویدئو، آن ها مصرف کننده بسیاری از غذاهای غنی از آنتوسیانین مانند انواع توت ها نه تنها التهاب کمتری داشتند، اما مقاومت انسولین را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. با چه مقدار؟ به اندازه ای که به دست می آورید پیاده روی یک ساعت یا بیشتر در روز، هفت روز در هفته.

اچچند توت می خوردند؟ داشتند می گرفتند 35 مترایلیgقوچ ها آنتوسیانین در روز، که، همانطور که در زیر و در 1:28 در من می بینید ویدئو، خواهد شد بودن معادل یک فنجان توت فرنگی یا گیلاس، نصففنجان تمشک، یک چهارمفنجان شاه توت، یا فقط چند قاشقسپر از زغال اخته تیکلاه فقط یک مطالعه مقطعی لحظه به لحظه بود، اگر چه. ما چی نیاز کارآزمایی‌های مداخله‌ای هستند، که در آن به افراد در یک کارآزمایی بالینی دوسوکور، تصادفی و کنترل‌شده با دارونما زغال اخته می‌دهید تا واقعاً آنها را مورد آزمایش قرار دهید.، و ما فقط همین را گرفتیم.

به منظور. واسه اینکه. برای اینکه جعلی بیرون افرادی که دارونما دارند، را محققان از پودر زغال اخته استفاده کرد به حدود دو فنجان زغال اخته تازه در یک اسموتی. همانطور که در نمودار زیر و در 2:09 در من می بینید ویدئو، تیاو نتیجه می دهد نشان داده شده آ بهبود قابل توجهی در حساسیت به انسولین

بلوبری زیادی در تی وجود داردوو فنجان! چه مزایایی می تواند داشته باشد انتظار می رود برای یک وعده نصف فنجان معمولی؟ یکی دیگر مطالعه نشان داده شده کاهش قابل توجهی در اکسیداسیون پس از غذا-به این معنا که، همه از رادیکال های آزاد که هنگام خوردن صبحانه شیرین مانند دانه های ذرت ایجاد می شوند. الفظرفیت آنتی اکسیدانی تاک جریان خون شماes دو ساعت بعد درد بینی، همانطور که بدن شما سعی می کند با آن مقابله کند. ولی، آن را با یک بخورید نصف فنجان از زغال اخته، و شماr سطح آنتی اکسیدان بالاتر شروع کنید و بعد از غذا بالاتر بمانید. تیاو محققان همچنین سعی کرد اضافه کند فقط یک چهارمفنجان زغال اخته، اما این کافی نبود. اسo، ما باید برای یک خدمت کامل تلاش کنیم. نموداری را می‌توانید در زیر و در 2:29 اینچ مشاهده کنید من ویدئو.

دلیل اهمیت ما به رادیکال های آزاد این است زیرا آنها می توانند به DNA ما آسیب برسانند. می تواند مجرد بخش زغال اخته واقعا محافظت در برابر آسیب DNA را بهبود می بخشد؟ Yes! محققین قرعه کشی کرد خون افراد قبل و بعد از خوردن زغال اخته یخ زده، سپس گلبول های سفید خون خود را در معرض رادیکال های آزاد به شکل پراکسید هیدروژن قرار دادند. آنها آن را پیدا کردند بلوبریies به طور قابل توجهی آسیب DNA ایجاد شده در یک ساعت پس از مصرف توت را کاهش داد. با این حال، اثر محافظتی گذرا بود، و آسیب پذیری DNA ما ظرف دو ساعت برگشت. بنابراین، ما باید در هر وعده غذایی از غذاهای فوق العاده سالم مانند انواع توت ها استفاده کنید. در نتیجه، یکی خدمت کردن زغال اخته می تواند مقاومت سلولی ما را در برابر آسیب DNA بهبود بخشد، بنابراین از اهمیت مصرف حمایت می کند غذاهای گیاهی به طور منظم.

انواع توت ها آنقدر مغذی هستند که حداقل خوردن را توصیه می کنم نیم آ فنجان در روز در من روزانه دوز. (Dخود بارگیری رایگان آیفون یا اندروید برنامه، یا چاپ کنید روزانه دوز چک لیست اینجا.)