اقامت ما در Andaz Mayakoba • Kath Eats


هفته گذشته در Hyatt Andaz Mayakoba لحظات شگفت انگیزی داشتیم. در اینجا خلاصه ای از اقامت ما شامل سوئیت و امکانات مورد علاقه ما است.

من هرگز بهترین راه برای ساختاربندی پست‌های وبلاگ یک سفر را نمی‌دانم: از نظر زمانی، بر اساس موضوع، یا بر اساس غذا در مقابل فعالیت‌ها. بر اساس آنچه که برای مسافران آینده مفیدتر است، در اینجا تصمیم گرفتم:

  • پست 1: همه چیز درباره استراحتگاه ما + صبحانه و ناهار
  • پست 2: چهار شام شگفت انگیز ما
  • پست 3: آبگرم + زندگی گلف (من نمی توانم صبر کنم تا در مورد تجربه آبگرم Rainforest به شما بگویم!)

پس با ما همراه باشید!

ما یک سفر عالی به Andaz Mayakoba داشتیم!

Andaz Mayakoba واقعاً ما را غافلگیر کرد و من آماده هستم آن را دوباره برای همان زمان در سال آینده رزرو کنم! خواهرم، لورا آلن، که یک مشاور سفر در فورا است، بسیار توصیه شد. او فکر می‌کرد که ما دوست داریم این ملک سرسبز و طبیعی و رستوران‌های متنوع در سراسر مجموعه مایاکوبا را دوست داشته باشیم. حق با او بود! (اگر علاقه مند به رفتن هستید، با او تماس بگیرید تا با هدیه هایی برای شما رزرو کند!)

همانطور که چندین بار اشاره کردم، ما سفر خود را با امتیازهای Hyatt که از Chase Ultimate Rewards منتقل شده بود رزرو کردیم. هنوز هم ذهن من را متاثر می کند که ما هیچ هزینه ای برای گرفتن چنین تعطیلات لوکسی پرداخت نکردیم (این پست را ببینید که چگونه بیشتر غذاها و نوشیدنی های خود را پوشش می دهیم).

سفر آسان به کانکون

بخشی از دلیل عالی بودن این سفر این است که ما با یک پرواز مستقیم 3.5 ساعته از واشنگتن دالس به کانکون پرواز کردیم و گمرک بسیار سخت بود. وقتی سال گذشته به آنگویلا رفتیم، این کاملاً برعکس تجربه سفر بود. رسیدن به آنگویلا با خطوط بسیار طولانی‌تر بسیار سخت‌تر بود (و ۵۰۰ دلار اضافی در کشتی/تاکسی هزینه داشت). خط گمرک در فرودگاه سنت مارتن برای همیشه طول کشید، در همین حال ما فقط در 10 دقیقه از کانکون عبور کردیم. فرودگاه کانکون نیز بسیار خوب است. من یک ون را از طریق USA Transfers رزرو کردم که ما را مستقیماً در حدود 45 دقیقه با قیمت 110 دلار به همراه راهنمایی به استراحتگاه برد.

ما همچنین به سالن Capital One در Dulles رفتیم و تجربه شگفت انگیز دیگری داشتیم! برای خود یک کارت Capital One Venture بگیرید تا هر بار که از چند فرودگاهی که دارای آن‌ها هستند (دالاس، دالس، دنور، تا اینجای کار، تا کنون) پرواز می‌کنید، غذای شگفت‌انگیز و نوشیدنی‌های رایگان دریافت کنید.

درباره مایاکوبا

مایاکوبا یک جامعه دردار با چهار استراحتگاه مختلف در یکی است:

در حالی که باید به استخرها/ساحل/امکانات اصلی استراحتگاه خود پایبند باشید، می‌توانید از هر یک از رستوران‌ها یا اسپاها استفاده کنید و هزینه را به اتاق خود برگردانید. آنها همچنین دارای یک زمین گلف PGA و چند امکانات مشترک دیگر هستند. چرخ‌های گلف وجود دارند که بین استراحتگاه‌ها همراه با دوچرخه‌هایی که می‌توانید سوار آن‌ها شوید، حرکت می‌کنند، بنابراین جابه‌جایی در آن بسیار آسان است. ما دوست داشتیم بدون پرداخت هزینه تاکسی در اطراف کاوش کنیم. شما می توانید از هر مهماندار یا مهماندار بخواهید که یک وانت گاری گلف را درخواست کند، و آنها نسبتاً سریع می آیند.

برداشت ما از ظواهر این بود که Rosewood منحصر به فردترین بود و پس از آن Banyan Tree و سپس Fairmont و Andaz قرار داشتند. ما فکر می کردیم که غذا در Fairmont بهترین است! استخرها همچنین چشمگیرترین (که دیدیم) در Fairmont بودند که اخیراً بازسازی شده است. انداز بهترین ساحل را داشت! ما Andaz را دوست داشتیم و کاملاً دوباره آنجا می‌مانیم، مخصوصاً با ارزش شگفت‌انگیز امتیازهای Hyatt.

آنداز مایاکوبا

ملک انداز زیبا، سرسبز، گرمسیری و گسترده بود. علیرغم اینکه فصل شلوغی از سال بود، احساس شلوغی نمی کرد و سرویس دهی عالی بود. حوالی ساعت 2 بعد از ظهر رسیدیم و در لابی باز به نام The Sanctuary با بستنی های خنک از ما استقبال کردند! پس از تحویل گرفتن، یک چرخ دستی گلف ما را به سوئیت خود برد.

سوئیت ما

ما یک سوئیت در منطقه ساحل رزرو کردیم که تماس خوبی بود. ما موقعیت مکانی خود را دوست داشتیم، و پیاده روی 10 پله تا ساحل و استخر، به علاوه رستورانی که ساعت 3/4 صبح صبحانه خوردیم، عالی بود. من قطعا منطقه ساحل را توصیه می کنم. اتاق ما منظره نداشت و در طبقه زیرزمین قرار داشت که کمی شلوغ بود اما داخلش خیلی خیلی خوب بود!

ما فضای زیادی داشتیم، دو بالکن با یک استخر آب گرم، یک دوش بارانی، کمد آب مجزا، کمد دیواری، و تخت کینگ زیبا. سال گذشته، وقتی به Four Seasons رفتیم، به این فکر می‌کردیم که آیا می‌توانیم این تجملات را بالاتر ببریم. خوشحال میشم از انداز تعریف کنم و بگم این اتاق از اون یکی قشنگتر یا قشنگتر بود!

در Four Seasons ما یک استخر غوطه ور داشتیم اما یخ می زد و ما هرگز داخل آن نشدیم (حتی زمانی که ظاهراً یک روز آن را “گرم کردیم”). استخری که ما در انداز داشتیم دمای عالی داشت! خیلی گرمه ولی نه خیلی گرم که نمیتونی یه مدت اونجا بشینی. ما هر روز بعد از ساحل قبل از آماده شدن برای شام غوطه ور می شدیم (هاها).

بابا در حال مدل کردن استخر شنا 🙂

از سفر انداز و لورا آلن در اتاقمان یک سورپرایز منتظرمان بود: مقداری شیرینی و یک بطری شراب! خیلی جالب!

ساحل و استخر

ما منطقه ساحل را دوست داشتیم! صندلی های کوسنی خیلی راحت بودند و سرویس دهی عالی بود. آنها برای همه آب آوردند، و شما می توانید از رستوران های اطراف سفارش دهید: بار وگان، تینتا دل پولپو یا سوتاونتو. وقتی رسیدیم با مقداری مارج و گواکامول مستقر شدیم!

بعد از ظهر یک شنای کوچک در استخر انجام دادم. برخلاف استخر آنگویلا که یخبندان بود، این استخر گرم بود! یک استخر دوم در بالای ملک وجود داشت که یک روز برای بازدید از آن رفتیم، اما ما فقط صداها و منظره اقیانوس را دوست داریم، بنابراین تمام وقت خود را در ساحل سپری کردیم. دلیل دیگری که چرا ما بسیار خوشحال بودیم که یک اتاق در منطقه ساحل گرفتیم.

بعد از دو روز در ساحل، باران ناگزیر وزید و ما در روز سوم اصلاً نتوانستیم زیاد بیرون برویم. روز چهارم ما ابری و باد بود و بعد از ظهر به پتوهای حوله ای بسنده کردیم.

پیاده روی به Rosewood + Fairmont

رزوود و فرمونت در سمت چپ و راست ساحل انداز قرار دارند و ما به سمت هر دو پیاده رفتیم. اگر روزهای ساحلی آفتابی بیشتری داشتیم، احتمالاً از میله‌هایی که روی آب داشتند لذت می‌بردیم، اما باران/باد ما را در نیمه دوم سفر نگه داشت.

چوب رز

ماجراجویی دوچرخه

اولین صبح خود را به یک ماجراجویی دوچرخه سواری رفتیم تا ملک را کشف کنیم. از دست دادن بسیار آسان است، اما Google Maps کمک کرد! یک مسیر طبیعی وجود دارد که ملک را دور می زند و ما آن را در اطراف زمین گلف و تا فیرمونت دنبال کردیم. ما 45 دقیقه دوچرخه سواری کردیم و احتمالا فقط 15 درصد مایاکوبا را دیدیم!

نمایی از لابی فیرمونت

صبحانه در Tinta del Pulpo

ما از 3/4 صبحانه در Tinta del Pulpo که درست بیرون اتاق ما بود لذت بردیم. من عاشق این تاکوهای آووکادوی کبابی با تخم مرغ آب پز بودم! من آنها را دو بار داشتم. ما همچنین یک بشقاب میوه استوایی را هر روز به اشتراک گذاشتیم که بسیار خوب بود. همچنین لازم به ذکر است: آنها دستگاه های نسپرسو در اتاق ها داشتند که برای شروع خوب بود اما ما برای فنجان های کامل به تینتو رفتیم. برای رفتن به آنجا هم می توانید قهوه بگیرید. در Cocina Milagro صبحانه نیز وجود دارد، اما ما حوصله نداشتیم یک چرخ دستی گلف بگیریم تا به آنجا برویم.

انجام کمی کار با قهوه قبل از صبحانه!

صبحانه در بریساس

یک روز برای صبحانه در بریساس به Fairmont رفتیم و از انتخاب های سالم آنجا لذت بردیم. من یک آب میوه سبز و یک پودینگ چیا گرفتم! توماس حماسی ترین نان تست آووکادو را داشت. و همیشه قهوه زیاد. و مناظر اقیانوس باورنکردنی بود!

ناهار انفرادی در کوسینا میلاگرو

زمانی که توماس در حال گلف بود، در کوسینا میلاگرو ناهار انفرادی خوردم. این تاکوهای میگو بسیار خوب بودند، و من یک کوکتل Mezcal ناهار خوردم که ممکن بود مورد علاقه من در سفر بود. باران می بارید، اما من زیر یک پاسیو سرپوشیده غذا خوردم.

ناهار در بریساس

روز یکشنبه به بریزاس برگشتیم زیرا صبحانه خود را در آنجا خیلی دوست داشتیم. من یک سالاد نگینی با کینوآ پف کرده و یک تخم مرغ، به علاوه گواکامول و چیپس خوردم! توماس تاکو داشت. یکی از ما تقریباً در هر وعده غذایی تاکو می خورد!

بررسی من

در حالی که من هنوز شام خود را به اشتراک نگذاشته ام، می خواستم یک بررسی سریع از سفرمان به اشتراک بگذارم. ما واقعاً دوست داریم برگردیم! سهولت رفت و آمد به کانکون و آب و هوای استوایی به علاوه غذاهای شگفت انگیزی که از آن لذت بردیم، ما را با یک بررسی پنج ستاره مواجه کرد. غذا واقعاً عالی بود، و ما بسیار تحت تأثیر Andaz قرار گرفتیم (و ما می توانیم بسیار حساس باشیم!!) من 100٪ مایاکوبا را به همه شما توصیه می کنم!

بعدی: تجربیات شام + زندگی آبگرم!

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:





Source link