8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان


2290064 139 - 8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات

۸ میان وعده های کم کالری برای تعطیلات

البته دستیابی به اهداف متعادل ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری نیز می باشد. انتخاب گروه میان وعده ، به ویژه در ایام تعطیل ، باید با تغذیه در حد اعتدال و مقیاس و تعادل مطابقت داشته باشد ، در حالی که اصل تنوع در انتخاب میان وعده ها باید رعایت شود.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید یک میان وعده با کیفیت بالا بخورید ، استفاده از پاپ کورن ایده خوبی است. این میان وعده ها فیبر زیادی دارند که می تواند شما را برای مدت طولانی کامل نگه دارد. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام:

اگر نمی توانید به آشپزخانه برسید و نیاز به خوردن یک میان وعده سالم دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد.بادام دارای فیبر زیادی است و شما را تا مدت ها از گرسنگی دور می کند.

سیب پخته شده:

سیب یکی از سالم ترین تنقلات است و می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها پخت آن است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

حفر کردن:

مصرف این میان وعده ها راهی عالی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه حفظ شده تنها حاوی 90 کالری است و 60 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان گندم کامل یا سیب بخورید. این میان وعده ها حاوی 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

مغز تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چایخوری تخمه آفتابگردان و یک فنجان ماست بخورید. بادام زمینی حاوی 19 کالری است و همه میان وعده ها کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارند. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر به میزان سدیم بدن خود اهمیت می دهید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها چربی های اشباع نشده یا مفید برای بدن نیستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید.پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

عصبانیت:

انگور آب زیادی دارد و مراقبت های پر از انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و سایر فیبرها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *