8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داده است

یک چیز به من کمک می کند تا به سمت # اهدافم حرکت کنم ، حتی زمانی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون که آن را تنظیم کرده ام. این روال من است!

در واقع ، ایجاد یک برنامه معمول سالم نیاز به حدس و گمان و تمرینات زیادی برای تصمیم گیری خوب برای بدن و ذهن دارد. و پایبندی به آن را بسیار آسان می کند. به این ترتیب ، اصل روال این است که به خود اجازه دهید وارد خلبان خودکار شوید. اگر عادت دارید در طول روز آب کافی بنوشید ، یا بیدار شوید و تمرین خود را بلافاصله متوقف کنید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی یک روال سالم بسیار ساده است. اما او برنامه خود را به نقطه ای که هست می رساند در حقیقت یک برنامه معمول نیاز به کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند روال سالم خود را بسازید – و امیدوارم مفید باشد!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، کششی خواهد بود. و این بدان معناست که آن را حفظ نمی کند. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز عادی است ، اگر احساس می کنید خرد می شوید ، در نهایت بخار تمام می شود.

دیگر خود را مجبور به انجام کارهایی نکنید که از آنها متنفرید فقط به خاطر سالم بودن شما! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر تمرینات قلبی ، مانند آموزش رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های بهداشتی با طعم تند و زننده نیز صادق است. اگر پروتئین و تقویت کننده سبزیجات LSF را اضافه کنید ، در واقع مشتاق هستید که پروتئین ، اسموتی یا هر چیز دیگری بنوشید.

در حقیقت ، اصل یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید چه کار می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از همه قسمت ها هیجان زده باشید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، عادت زمان می برد! نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر می خواهید آب بیشتری بنوشید ، یک کار ساده انجام دهید ، مثلاً یک بطری قابل استفاده مجدد بیاورید. اگر می خواهید بیشتر روزهای هفته تمرین کنید ، با 10 برنامه در روز در برنامه LSF شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راهی عالی برای مشارکت در تمرینات معمولی است! اگر می خواهید تمیزتر باشید ، هر روز صبح آن را با رختخواب شروع کنید. اگر می خواهید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یک تقویت جدید به صبح یک راه فوق العاده برای آسان تر کردن آن است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما آنها باید اجرا شوند ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. برنامه سالم ایده آل خود را مرور کرده و چند روش را برای شروع انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

رعایت روال ها حتی اگر آنها را دوست داشته باشید و آنها را به مراحل کوچک تقسیم کرده باشید ، سخت است. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را شروع کرده اید.

من دو نکته دارم که به شما کمک می کند تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را ادامه دهید: دوستان خود را درگیر کنید و با تلفن تماس بگیرید.

اگر هر یک از دوستان شما به دنبال ایجاد یک روال سالم هستند ، شریک پاسخگویی یکدیگر باشید. در اصل ، چند بار در هفته ورود به سیستم با یکدیگر مهم است. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر کار نمی کنند ، به جامعه LSF ما در Instan بپیوندید!

من همچنین پیشنهاد می کنم که DEF برخی از برنامه ها را روی تلفن شما قرار دهد – مانند برنامه LSF ما – که شما را به یاد کارهای روزمره شما (و حتی کمک) می اندازد. بنابراین هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده برای ادامه کار # برای اهداف خود دریافت می کنید.

کمی خود را برش دهید

اگر قصد دارید به یک روال سالم پایبند باشید و هرگز آن را خراب نکنید ، دختر ، نامزد ریاست جمهوری شوید! بسیاری از ما چند روزی زمان خواهیم داشت که به سمت بالا حرکت کنیم. گفتن بنابراین معمولی ، پس آرام باش !!

او ممکن است عادت داشته باشد که غذا را آماده کند ، اما یک روز یکشنبه احساس خستگی می کند و این یک نگرانی بزرگ به نظر می رسد. این اشکالی ندارد! آن روز آرام باشید و شاید برنامه ریزی کنید که دوشنبه مدتی را صرف وعده غذایی هفتگی کنید.

یا ممکن است بلافاصله یک هفته وقت داشته باشید که یک روال سالم را از دست بدهید. اتفاق می افتد! خود را کتک نزنید و پیشرفت خود را متوقف نکنید. کمی عقب ماندگی چندان مهم نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. در غلبه بر چالش ها قوی تر خواهید بود!

روی آن اصرار کنید

تکرار می کنم: وارد شدن به یک روال سالم زمان می برد! صبر کن عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا حذف شود ، اما در واقع متوجه شده ام که این کار بیشتر طول می کشد. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً کارها را شروع کنید.

یک روال سالم می تواند ظاهر و احساس شما را تا حدی تغییر دهد. بله ، کمی کار می برد. اما خوب ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *