8 حقیقت برتر در مورد تغذیه و مزایای پنیر مونستر


انواع پنیر مونستر انواع پنیر

سه نوع اصلی پنیر مونستر وجود دارد- فرانسوی ، آلمانی و آمریکاییبه نسخه فرانسوی بهترین کیفیت در بین Muenster ، به ویژه محصولات مزرعه ، در نظر گرفته می شود که خوشمزه تر و معطرتر از محدوده صنعتی است.

پنیر تولید شده در مزرعه دارای گواهی Appellation d’Origine Contrôlée (AOC) است. نسخه فرانسوی Munster-Géromé از Muenster حاوی دانه های انیسون در پنیر است.

خرید کنید

پنیر مونستر به راحتی در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی در سراسر آمریکا موجود است. ماست سنتی فرانسوی طعمی معطر و دلپذیر دارد.

هنگام خرید ، نام را جستجو کنید – نام غذا “پنیر muenster” است ، و برچسب برچسب – تاریخ تولید ، بسته بندی و تاریخ “استفاده و” را بخوانید.

US-FDA توصیه می کند که میزان رطوبت مونستر 48.0 درصد وزنی و 50.0 درصد چربی اشباع شده باشد.

ذخیره سازی

به همین ترتیب پنیر نرم دیگر ، Muenster نیز بسیار مرطوب است و باید در یخچال برای مدت طولانی در دمای 35-40 درجه فارنهایت در کشوی یخچال نگهداری شود. پس از باز کردن ، آن را با موم یا کاغذ روغنی بپیچید و سپس قبل از دوشیدن با یک درپوش پلاستیکی بپوشانید.

بسته باز شده Muenster در یخچال 3 تا 4 هفته دوام می آورد.

اگر مه بر روی بلوک ظاهر شد ، حداقل 1 اینچ را دور آن بریده و دوباره آن را بپوشانید و پنیر را کاملاً ذخیره کنید.

اگر روی بسته پنیر برش خورده یا خرد شده مه ظاهر شد ، آن را دور بریزید.

مصرف غذا

مونستر نوعی پنیر کاکا تصفیه شده است که معمولاً به عنوان پنیر رومیزی با شراب و میوه خورده می شود. از آنجا که پنیر مونستر نقطه ذوب پایینی دارد ، مانند کولبی و مونتری جک ، در برشته و میان وعده و سالاد توصیه می شود.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • از پنیر مونستر به عنوان میان وعده یا میان وعده قبل از شام با آبجو یا شراب لذت ببرید.

  • Muenster در دستور العمل ها به راحتی ذوب می شود. از آن در غذاهای برشته مانند ساندویچ و چیزبرگر و تقویت کننده های پیتزا استفاده می شود.

  • این مناسب ترین پنیر در دستور العمل معمولی مک (ماکارونی) و پنیر است.

مشخصات امنیتی

پنیر مونستر یکی از اشباع ترین چربی ها ، کلسترول و محصولات لبنی شور است.

سدیم زیاد در تغذیه می تواند منجر به احتباس آب و فشار خون بالا شود.

Muenster حاوی 19.1 گرم چربی اشباع شده و 96 میلی گرم کلسترول (32٪ DV) / 3.5.5 Oz است که آن را به یکی از اشباع ترین محصولات چربی / کلسترول تبدیل می کند. چربی های اشباع شده کلسترول بد LDL را افزایش می دهند (که خطر بیماری های قلبی و سکته را افزایش می دهد.

از طرف دیگر ، ممکن است برای افرادی که رژیم دارند پنیر کم چرب یا کم چرب فرآوری شده توصیه شود.

(سلب مسئولیت درمان: اطلاعات و دستورالعمل های مرجع در این وب سایت فقط برای اطلاعات عمومی خوانندگان در نظر گرفته شده است. از آن برای تشخیص مشکلات سلامتی یا درمان دارویی استفاده نمی شود. این جایگزینی برای مراقبت های پزشکی ارائه شده توسط یک متخصص بهداشت مجاز و مجاز نیست. لطفاً برای هر گونه مشاوره در مورد دارو با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.)

همچنین بخوانید ≻≻-

پنیر چدار واقعیت تغذیه

پنیر قصر واقعیت تغذیه

پنیر خامه ای آمریکایی واقعیت تغذیه

برگشت- بازگشت به محصولات لبنی از جانب واقعیت تغذیه مونستربه

برگشت- بازگشت به صفحه نخستبه

منابع بیشتر:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA. (در پنجره جدید باز می شود).

  2. 21 CFR – پنیر مونستر و مانستر دانشکده حقوق کرنل. (در پنجره جدید باز می شود).

  3. Cheeseforum.org. (در پنجره جدید باز می شود).



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *