6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول

6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول


چه در بخش کارآفرینی و چه در شرکت ها کار کنیم ، همه می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد بیشتر روزهای خود را به کار یا رفت و آمد از خانه می پردازید و برعکس. خوب است که برای موفقیت سخت تلاش کنید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروزه بعدا در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه می دهد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامتی و شیوه زندگی با وجود مشغله زیاد وجود دارد:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه بهانه ای برای مشغله زیاد در آشپزی یا ورزش داریم ، اما کار خود را با پیگیری روز و نحوه گذراندن آن در مدت زمان 30-60 دقیقه شروع می کنیم. با کمال تعجب ، قبل از یک هفته شلوغ ، تمام وقت اضافی را برای امتحان 30 دقیقه تمرین یا برنامه غذایی خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و بتوانید به همه اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف شما این است که هر شب 7-8 ساعت بخوابید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت شماره یک عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. اولویت آموزش است

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، تمرینات خود را به اندازه یک جلسه مهم کنید. در یک استراحت ناهار ، به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود مراجعه کنید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا این احساس مسئولیت را برانگیزد.

4. اهداف را تعیین کرده و پیشرفت را زیر نظر داشته باشید

به منظور حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف خاصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. اعم از جلسات یا جلسات ، لیستی از اندازه بدن ، وزن بر حسب پوند ، مراحل روزانه ، تعداد تمرینات در هفته تهیه کنید و هفته ای از این موارد را ثبت کنید.

5. برنامه غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید هر هفته یک رستوران فست فود انتخاب کنید. نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی بسیار مضر است. عادت خود را به خوردن دسته ای هر آخر هفته قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر عادت دهید. مرغ را ترش کرده و منجمد کنید ، برنج و عدس را برای نگهداری در یخچال آماده کنید. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را خرد کرده و سرخ کنید. هوموس از پیش ساخته یا خانگی بخرید و همیشه وقتی هوس شما می رسد آن را به عنوان یک سس آغشته نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. همچنین می توانید آب را به آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی به دلخواه تغییر دهید.

اگر دائماً در معرض کار قرار بگیرید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم دشوار است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری دقیق ، همه اینها ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید هستید و انگیزه دارید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وب سایت ما مراجعه کنید: www.fitnessfor10.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *