5 نکته مهم در مورد تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ واقعیت این است که لازم نیست آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. بیشتر اوقات با تغییر برخی از عادات و مکمل های معمول زندگی و حذف برخی از مشاغل بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه مادر:

وقتی متوجه شدیم کاری داریم انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است از شانس بچه دار شدن ما جلوگیری کند ، ما شروع به حل کردیمکردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییراتی که تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد غیر ممکن و یکی از پیامهای تغذیه پزشکی ما این است
اخبار ما را با زوجی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند بسیار مفید باشد.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده بدانید برای پدر و مادر شدن آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار ضعیف است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث آسیب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به مشکلات شود کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های تغذیه ای و 3-4 است واحد (لیوان) در تغذیه روزانه می تواند راه بسیار خوبی برای این کار باشد استفاده از آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب آنتی اکسیدان دریافت می کنند پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، میوه ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید شریک خود را ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D بالا می رود نام ویتامین های خورشیدی با توانایی ما در تأمین ویتامین های کافی محبوب است D نمایش خورشید داغ تابستان. اندازه طبیعی تغذیه ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن در اکثر موارد وجود ندارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D و سایر ویتامین ها را از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را ببینید. به این ترتیب یک نقشه راه به شما می آید چگونه تمام ویتامین های بدن خود را به درستی درست کنید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است به عنوان قلوه سنگ نصب شده است. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. رول های دیگر با غذا و تقویت ویتامین D

3. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 خود را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند تغذیه مناسب مادر بسیار مهم و حیاتی است. علاقه مند در حال حاضرما مجبور نیستیم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته با ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال بهترین مکمل امگا 3 باشید خوب نگاه کن.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید متأسفانه ، شما می خواهید مقدار خوبی از ارسال 😀 را با قلب خود ستایش کنید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز کورتیزول بسازد تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، به سرقت می رود (هر دو جی! این یک هورمون استروئیدی است). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای ترشح هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بمونه.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. با غذا بخورید از آن لذت ببرید (برای کاهش استرس ، می توانید یک نسخه را در آن مشخص کنید از سایت دیدن کنید) اما صراحتاً بخش بزرگی از آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید برمی گردد. یوگا کار کن. تمرین. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. آغوش. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. آزمایش بارداری انجام دهید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، سپس شروع کنید شما شانس خوبی را برای مصرف این مکمل از دست داده اید. ما عادت کرده ایم مصرف کنندگان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند از آن استفاده کنید.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان هایشان متولد می شوند ما تا انتها قوی هستیم و نمی توانیم کاری سالم انجام دهیم بودن !! این واقعاً ایده بسیار بدی است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت گزینه ها و گزینه های تغذیه ای وجود دارد زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز شرایط نامطلوب دارد حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً چنین کرده اید صادق است شما مدتی بر هورمون های بدن خود مسلط بوده اید و در واقع سرعت خود را کاهش داده اید تغذیه مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت خاصی برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمون مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های کنترلی و حتی سایر داروهای پوستی بدون نسخه را کنترل کنید داشتن هورمون)

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح احتمال مسمومیت بارداری آنها نسبت به دیگران کمتر است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد بارداری در تابستان امسال دارید ، لطفاً مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

پیام کلیدی:

این مکمل بارداری را با پزشک یا متخصص مصرف کنیدبا متخصص تغذیه خود تماس بگیرید. ما معمولاً یک روز و غذای معمولی داریم
ما سفارش میدهیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است عوارض جانبی مانند حالت تهوع داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به آنجا بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به ویژه ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف هرگونه دارو و ضد انعقاد ، حتماً به پزشک خود مراجعه کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد مراقبت های تغذیه ای منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوش بگذره خوشحالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *