5 دلیل برای شروع وزنه برداری

5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه برداری راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه نیز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند ، زیرا کالری بیشتری نسبت به تمرینات قلبی می سوزاند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی کمک می کند ، که برای بدن سالم ضروری است و با تقویت استخوان ها با افزایش سن خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل اینکه چرا باید امروز وزنه برداری را شروع کنید صحبت می کند!

1. وزنه زدن می تواند به ساخت توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. وزنه برداری در مطالعات متعددی نشان داده شده است که یک روش م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه در زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که نمی توانند بدون ورزش با وزنه برداری سنگین عضله سازی کنند.

2. وزنه زدن می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند زیرا کالری بیشتری نسبت به تمرینات قلبی می سوزانید

آیا تمرینات قلبی انجام دادید و نتیجه ای مشاهده نکردید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی معمولاً کالری کمتری نسبت به وزنه زدن می سوزاند. بنابراین اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه برداری بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن تراکم استخوان را بهبود می بخشد و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد

پوکی استخوان یک بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری راهی عالی برای زنان است تا با افزایش تراکم استخوان ، شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا از صدمات ناشی از زمین خوردن جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزشی که باید انجام دهید ، تمرین با وزنه است. چند نمونه از این عمل:

– ددلیفت

– در ردیف خم شده است

– سرتو بالا بگیر

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به درستی انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است آسیب دیده باشید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله را ببینید و یک ویدیو در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه برداری راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح بدن مهم است. باید یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر داشته باشد ، در غیر این صورت خطر آسیب وجود دارد. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و چمباتمه زدن نباید روی دمبل خم شوید. شانه های شما باید پایین کشیده شوند تا همیشه راحت باشید. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را بیش از حد بار نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. وزنه برداری راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) تمرین می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که تمرین نمی کنند ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از تمرین طولانی مدت احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر برای حفظ تناسب اندام خود به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، Fitness For 10 را ببینید ، از وب سایت ما دیدن کنید ، و در این نزدیکی سالن بدنسازی پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *