4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


حفظ تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر بدنسازی و تناسب اندام خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر با تمرینات آشنا نیستید ، نباید با یک تمرین شدید شروع کنید. شما باید بدن و قلب خود را در طول تمرین روشن کنید تا استقامت و قدرت بدن شما افزایش یابد. می توانید با یک تمرین سبک که شامل حرکت قلب و بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، سرعت دویدن ، لگد زدن ، کلیپ های پرش و غیره. ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید حرکات کششی آسان و یوگا انجام دهید تا بدن شما پس از درد آسیب ببیند. احساس خواهید کرد که ماهیچه ها می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد کنند ، اما با تقویت ماهیچه ها این حالت پس از مدتی از بین می رود. بعد از یک یا دو هفته ، می توانید از این روال برای افزایش شدت بدن استفاده کنید ، زیرا بدن شما به آن عادت می کند.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

هنگام کاهش وزن و تناسب اندام مهمترین نکته ای که باید رعایت شود رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت شما بیشتر به بدن خود آسیب می رسانید تا مفید. رژیم متعادل پرانرژی و فعال خواهد بود. میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره. مصرف تمام مواد مغذی موجود در آن نتایج امیدوارکننده تری نسبت به رژیم های سریع دارد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن در نظر داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و به زمان و اراده زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود خوشحال باشیم. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی با خود داشته باشید و وقتی به این اهداف دست پیدا نمی کنید ناامید می شوید ، زیرا صادقانه بگویم ، این فرایند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- به نتایج زمان دهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، سخت کوشی و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. همه چیز به زمان و پشتکار بستگی دارد. نمی توان انتظار داشت که طلسم یک شبه اتفاق بیفتد. ماه ها طول می کشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به هدفتان برسید باید سخت کار کنید و بی حرکت بایستید. سخت کوشی و فداکاری سرانجام به آنجا منتهی می شود.

ایناهاش! این نکات روال تناسب اندام شما را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این مربوط به پیشرفت های انجام شده است ، نه مسابقه با زمان. باید در نظر بگیرید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر برای داشتن تناسب اندام به انگیزه و برنامه ای مشخص نیاز دارید ، Fitness For 10 را ببینید ، از وب سایت ما دیدن کنید و در این نزدیکی سالن بدنسازی پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *