11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

چیزی که هیچ کس نمی خواهد به باشگاه برسد ، مشکل معده است. خوردن میان وعده های بد قبل از ورزش می تواند ورزش شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که مناسب شما هستند و به انرژی تبدیل می شوند برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

اگرچه می دانید که 1 تا 2 ساعت قبل از شروع کلاس نباید پیتزا ، کیک و … بخورید ، اما برخی غذاها وجود دارد که خوردن آنها قبل از ورزش بسیار مهم است. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های چندین متخصص تغذیه را در مورد اینکه چه چیزی باعث خستگی شدید قبل از ورزش و چه عواملی می شود ، بیان می کند.

باقی

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع عالی کربوهیدرات هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها سس گوجه فرنگی و بدون هیچ گونه افزودنی است زیرا هنگامی که ورزش را شروع می کنید ، سس های تند ، ادویه جات و ادویه ها شما را تحریک می کنند. آنها باعث سوزش سر دل می شوند یا باعث می شوند.

نوارها

سیب زمینی می تواند چربی های خوبی برای ورزش فراهم کند ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سرخ کرده سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن غذای آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات سرخ شده کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از فست فود اجتناب کنید آنقدر واضح است که نیازی به فکر ندارید ، حتی میان وعده های سالم و غذاهای چرب مانند پنیر و بادام می تواند احساس ناراحتی را در شما ایجاد کند. این به این دلیل است که چربی ها نسبت به کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی بسیار کمتری تبدیل می شوند. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث التهاب می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش داشته باشد.

مرغ با پروتئین شکلات تخته ای

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

ویلاکورتا می گوید: “در حالی که پروتئین منبع مهمی از چربی است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند یک شمشیر دو لبه باشد: برخی از شکلات و شکلات قبل از تمرین پروتئین بالایی دارند اما کربوهیدرات های زیادی را حذف می کنند ، بنابراین می توانند.” كاهش دادن. سطوح انرژی

وی می گوید: پروتئین مانند چربی به سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین با وجود غذا خوردن می توانید احساس خستگی و لرزش کنید. به عنوان یک راهنمای کلی ، برای حفظ سطح انرژی خود ، نسبت کربوهیدرات و پروتئین باید 4 به 1 باشد. فریب بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین غالباً قند بالایی دارد. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن آسان باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را با قند و چربی کم انتخاب کنید.

سبزیجات قبل از ورزش

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است قبل از ورزش یک وعده غذایی خوب به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات پر فیبر ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول هضم غذا هستند.

ویلاکورتا می گوید درصد بالایی از فیبر می تواند باعث ناراحتی قابل توجهی در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم سخت ، فیبر بالایی دارند و آجیل و دانه ها چربی و پروتئین زیادی دارند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژل

نوشیدن نوشیدنی های شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژل می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای مکمل خوب هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. از غذاهای متوسط ​​و پر کربوهیدرات مخصوصاً برای ورزش طولانی مدت استفاده کنید. به طور کلی از نوشیدنی ها و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید: این باعث رفلاکس اسید می شود.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

نوشیدنی های سرد و دیگر نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد ملایمت و تورم در بیشتر افراد می شود. اضافه کنید مقدار زیادی شکر در نوشیدنی های گازدار یافت می شود. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند منجر به ناراحتی معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند قدرت را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا چای سیاه کوچک فواید بیشتری نسبت به یک نوشیدنی کافئین دار یا نوشیدنی انرژی زا دارد.

سبزیجات برگ دار

اگرچه سالاد با سبزیجات و سبزیجات منبع خوبی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام کار مشغول ناراحتی زیادی شوند. سبزیجات برگ دار به دلیل داشتن فیبر زیاد تقریباً همیشه باعث التهاب و تورم معده می شوند و باعث ناراحتی می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید مخلوط نرم سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب و کمی جو یا گرانول خشک شده مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما می تواند جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار دارای مواد مغذی زیادی و از همه مهمتر قند زیادی هستند. نوشیدنی های ورزشی می توانند ویتامین ها و الکترون ها را تأمین کنند ، اما میزان بالای قند موجود در آنها می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد سیستم گوارشی شما شود و شما را تنبل و درمانده کند. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک که حاوی پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند و حتی به دلیل کم نمک بودن آن در مصرف آب صرفه جویی کنید.

فروش عمده نان و کلوچه

در حقیقت ، بهتر است نان سبوس دار بخورید ، اما نه هنگام ورزش. کربوهیدرات ها که عمدتا مهار کننده مخمر و گلوتن هستند التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث التهاب می شوند. این کیک ها به شما قدرت می دهند اما اثرات آن مفید نیست. در عوض ، می توانید از ذرت یا فیبر کم فیبر با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش از چند دانه خام لذت می برید ، تنها چیزی که باقی می ماند ناراحتی و تورم معده است. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، اگر از رژیم غذایی کم فیبر استفاده کنید ، می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان جو مخلوط کرده و بخورید. این ترکیب از چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی است که بدن شما برای عملکرد مطلوب خود به آن نیاز دارد.

هرچیزی که حاوی ترکیبات ادویه باشد

هیچ کس دوست ندارد با گرفتگی عضلات و ناراحتی ورزش کند و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند مانند فلفل تند یا چیپس بخورید. هضم غذاهای حاوی مقدار زیادی فلفل و ادویه زمان زیادی می طلبد ، بنابراین به جای آماده شدن برای تمرین ، کمتر می خوابند! اگر می خواهید غذای خوشمزه و خوشمزه بخورید ، می توانید کندوی مرغ یا اردک را انتخاب کنید که پروتئین زیادی دارد. فقط به یاد داشته باشید که از محصولاتی استفاده کنید که نمک کمی دارند و افزودنی های مصنوعی کمی دارند یا هیچگونه افزودنی ندارند.

استدلال نهایی

صبر هر کس متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول سالم می مانند ممکن است در طول تمرینات شما یکسان نباشند. مهمترین نکته در هر رژیم غذایی قبل از ورزش این است که رژیم جدیدی نخورید و رژیمی را انتخاب کنید که می دانید برای شما مناسب است. اگر در حال دویدن در یک مسابقه بزرگ یا برنامه ریزی برای تمرینات سنگین هستید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از آن نوع ورزش امتحان کنید تا از وقوع هر لحظه ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-تمرینات-غذاها-چه -چه-بخوریم-جنگل
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *