10 ماده غذایی برتر برای افزایش عضله عضلانی


10 ماده غذایی برتر برای افزایش عضله عضلانی

معرفی 10 مکمل برتر برای افزایش حجم عضلات به شما کمک می کند تا با بهترین غذاهای دوره حجم آشنا شوید. رشد ماهیچه ها برای ورزشکاران با تغذیه مناسب و همچنین ورزش انجام می شود. ورزش و تغذیه مداوم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. به این منظور خرده فروشان پوست این بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم ماهیچه ها برای شما جمع آوری کرده است. تمام این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تنظیم کنید.

آیا به دنبال افزایش عملکرد و قدرت عضلانی خود هستید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش حجم این به شما کمک می کند با ورزش کمتر نتایج بهتری بگیرید. زمان را از دست ندهید و خود را برای یک وعده غذایی خوب و مقوی آماده کنید.

10 بهترین تغذیه برای افزایش حجم عضلات

1. گوشت بدون چربی

در جستجوی عضله اضافه کنید خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید این غذا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی است که برای افزایش حجم مورد نیاز است. آهن ، روی و ویتامین های گروه B تنها برخی از این موارد هستند. پروتئین های تغذیه ای ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطح بالای اسیدهای آمینه آن نیز با کمک انسولین باعث رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند خبرهای خوبی داریم. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً معادل 1/5 فنجان لوبیا به شما پروتئین می دهد. اما نیم کالری دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

برای اخذ شده رژیم آنلاین و برنامه کاهش وزن از طرف مربیان خرده فروشان پوست کلیک.

2. مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست مانند گوشت گاو ، در تغذیه و عضله اضافه کنید نقش مهمی ایفا می کند. این رژیم غذایی منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ توده عضلانی و سلامت استخوان ضروری است. از روش های مختلفی برای پخت این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قسمت های مختلف مرغ از فروشگاه وجود دارد. یک مرغ دوست داشتنی نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه در نزدیکی منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و به عنوان منبع عالی و غنی مراقبت از ماهیچه ها در نظر گرفته می شود. در نتیجه ، برای افرادی که به مدت طولانی غذا را متوقف کرده اند بسیار مفید خواهد بود. پنیر روستیک منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ضروری است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

عضله اضافه کنید

4. تخم مرغ

البته ، تخم مرغ به دلیل سطح پروتئین یک انتخاب تغذیه ای عالی برای افزایش ورزشکاران عضلانی است. این غذا حاوی 9 آمینو اسید ضروری ، انواع خوب چربی ها و ویتامین D. است همچنین برای سلامتی خطرناک نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید، پروتئین آن این یک نوع معمول مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و موثری از این درشت مغذی است. بدنسازان معمولاً پس از بیدار شدن از پروتئین وی استفاده می کنند. یک پیمانه از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را تقویت کنید. سپس از پروتئین آن به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مواد مغذی را با غذا جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در تغذیه برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر طناب دار

جو منبع خوبی از کربوهیدرات است و به دلیل شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای تغذیه با قند پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را اضافه کنید
  • میزان چربی را کاهش دهید
  • دارای خواص خوب مواد مغذی و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای با شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ توده عضلانی است.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد تغذیه و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل برای آسیاب کردن مفید هستند و بیشتر از غلات تصفیه شده ، مواد مغذی بدن را تامین می کنند. این باعث افزایش سطح انرژی و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور کلی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد مناسب سیستم ایمنی ضروری است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها تأمین می شود. بدن خود را به خاطر داشته باشید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی مورد نیاز است.

عضله اضافه کنید

10. چربی های سالم

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات هستید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی های سالم برای رشد عضلات شما ضروری هستند. در واقع ، این درشت مغذی نقش مهمی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید کافی این هورمون ها به ترویج و حفظ توده عضلانی کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. شما می توانید آنها را در ماهی آزاد ، انواع دیگر ماهی ، آجیل ، سبزیجات ، چربی هایی مانند کتان و زردآلو و در انواع غلات پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای دستیابی به توده عضلانی و دستیابی به سطح بالاتری از تعادل بدن

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به زبان ساده ، رویکرد تغذیه ای شما کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامت و عملکرد شما است.

  • جی! ست کردن به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایلی که مجموعه قطره ها طولانی است این است که بسیار مثر است. ست های قطره ای سطح ضخامت ماهیچه ها را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا قوی و قوی بمانید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ساختار بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قدرتمند ، برای حفظ زیبایی خود نیازی به غذا خوردن ندارید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • جی! آیا برای عضله سازی زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن فرآیندهایی است که به انرژی متکی است. رشد ماهیچه ها نتیجه ترکیبی از ورزش و مکمل های غذایی ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری کارساز نیست

استفاده از محدودیت کالری طولانی مدت و حذف وعده های غذایی م workثر نیست. رژیم غذایی خود را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در رشد ماهیچه ها دارد. برای این کار ، انواع غذاها را اضافه کنید. از منابع زیاد غذا و همچنین ورزش استفاده کنید. هیچ گونه درشت مغذی پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و ماهی باعث افزایش حجم ماهیچه ها می شود. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

ستاره 1ستاره 23 ستارهستاره 45 ستاره (2 کورا)
بارگذاری …


نویسنده:

خرده فروشان پوست (برگرفته از یک نسخه از breakmuscle.com)

اگر از این نسخه استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجران را به عنوان منبع مشخص کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *