یک مهمانی سلامتی و شما دعوت هستید!

یک مهمانی سلامتی و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از ورزش سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. بنابراین ، هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاسهای FC @ Home است که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود و چه با یکی از مربیان متخصص ما عرق کنید ، می توانید در هر زمان با کمی بهار به جشن تناسب اندام خود ادامه دهید.

کسی فندق دوست داره؟

1 مارسخیابان این روز برای دوستداران ملی کره بادام زمینی است و علیرغم نیاز به بچه ها (PB&J ، کسی؟) کره بادام زمینی می تواند بر سلامت بزرگسالان نیز تأثیر مفیدی داشته باشد.

تجزیه تغذیه ای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که این نشان نمی دهد این است که کره بادام زمینی دارای منبع ویتامین B کمپلکس و آنتی اکسیدان است.

واقعیت خنده دار: ویتامین های کمپلکس B شامل 8 ویتامین مختلف ضروری B هستند که نقش بسزایی در حفظ سلامتی دارند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • هضم
  • دیدن
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

با وجود فواید بد کره بادام زمینی ، کالری و چربی بالایی دارد ، بنابراین باید آن را در حد اعتدال مصرف کرد.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست و کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی با کره بادام زمینی

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از یک بحث طولانی به جواب می رسیم:

H2-OH-بله

در 22 مارس ، ما روز جهانی آب را جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک منبع طراوت در طول آموزش ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین هیدراتاسیون مهم است. در طول روز ، بدن به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جبران نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، نگهداری آبدار به پاکسازی باکتری ها از سیستم نیز کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را تقویت می کند
  • عملکرد تمرینات خود را افزایش دهید

واقعیت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

همانطور که در مورد وعده های غذایی ، ایده خوبی است که دوز را هنگام نوشیدن آب حفظ کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 فنجان (زن) و 15 فنجان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین مراقب بدن خود باشید (یا از پزشک خود بخواهید) تا بداند به چه چیزی برای حفظ سطح آب نیاز دارد. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان H سرد و گوارا بریزید2O بعد از یک تمرین مفید به سلامتی!

عملکرد تگ

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار باور نکردنی بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو برجسته ما در این ماه است. با داشتن چند تورنمنت بدنسازی در کمربند خود ، او همیشه همه چیز را به حداکثر می رساند. “اگر بخواهید ، این یک سفر است” تنها یکی از شعارهایی است که برای رسیدن به اهداف خود به کار می برید. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس مشکلی نیست ، اما ادامه دهید و همیشه راهی برای “کار” پیدا کنید.

هارولد پس از تصادف رانندگی ناتوان کننده فلج شد ، تمام انرژی خود را صرف بازگشت به ورزشگاه کرد. به جای پشیمانی از خود و غرق شدن در گودالی ناامیدی ، شروع به تمرکز بر کارهایی کرد که می توانست انجام دهد. او در جوانی با این شعار از پدرش واکسینه شد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. از آنجا که این درس زندگی همیشه در ذهن او بود ، هارولد برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، روی هیچ چیزی متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد در زندگی خود به طور منظم به باشگاه می رفت ، اما می دانست که باید شیوه تمرین خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این سازگاری مانع ورزش یا جایزه نشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

از اینستاگرامharoldkelley دیدن کنید و سفر الهام بخش و انگیزشی خود را کشف کنید.

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خودمان ، بلکه به برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر داشته اند ، وجود ندارد.

کاترین سوئیس

بعد از اینکه چندین بار به او گفتند که دویدن ماراتن برای “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون رفت و ثابت کرد که جهان بد است. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر و انجام حملات متعدد توسط ماراتن بوستون ، اولین زن ثبت نام شده در مسابقه ماراتن بوستون بود. او مسابقات را به پایان رسانده و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان حمایت می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه تمرین کنند ، کشور جهت نداشت. چه زمانی تمرین با بازی جین فوندا در سال 1982 ظاهر شد ، یک پدیده فرهنگی منفجر شد. سرانجام ، زنان توانستند با آرامش و آسایش در خانه های خود تمرین کنند. نوار اصلی VHS 6 سال بیشترین ویدئو را داشت و پیشگام آن تعدادی از تمرینات خانگی تقلیدی (اما هرگز تکراری) ایجاد نکرد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

وقتی اوپن فرانسه 2005 برگشت ، باز هم زنان علی رغم تعداد بازیها و دورهای مشابه ، جوایز کمتری نسبت به مردان دریافت می کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که بازیکنان تنیس زن باید در واقع همان دستمزد بازیکنان مرد را دریافت کنند. با وجود التماس پرشور مسئولان مسابقات ، آنها نپذیرفتند. این امر مانع فعالیت او نشد در حالی که به مبارزه برای برابری زنان از طریق مقالات کتبی و رهبری کمپین ادامه می داد. در سال 2007 ، او برنده مسابقات ویمبلدون شد – و جایزه ای مشابه همتای مرد خود داشت.

FITCO 3 8 زن 3

فرم بالا!

استفاده از شکل مناسب در حین تمرین نه تنها از هدر رفتن حرکت و انرژی که می توانید به فرم مناسب برساند جلوگیری می کند ، بلکه به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک می کند. در شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و مداوم تمرین کنید. مزیت دیگر شکل مناسب؟ ماهیچه های مورد نظر را توسعه دهید.

اشتباهات رایج رایج در طول آموزش:

  • تنش-نشسته یا بالا کشیدن مستلزم این است که از فشار آوردن گردن خودداری کنید
  • وضعیت آرنج – قایقرانی و وزوزن دوسر نیاز به آرنج دارد تا نزدیک بدن بماند
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً در حالت اسکوات مستلزم آن است که زانو در راستای انگشتان پا قرار بگیرد.

در حالی که هر تمرین نیاز به فرم مناسب برای حداکثر اثربخشی دارد ، این ماه ما روی Kettlebell Squat تمرکز کردیم زیرا این بهترین شانس برای فرم اشتباه است.

ویدئوی زیر فرمت مناسب را به شما نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کنید و هنگام ورود به باشگاه بدنسازی آن را نزد خود نگه دارید.

نکته: کتری ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را به صورت عمودی نگه دارید در حالی که بالای وزنه را در دست خود نگه می دارید.

DumbellSquat

BACK 10 (OR 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که برنامه روزانه خود را با یک استراحت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای تناسب اندام بیشتری نیز به همراه دارد. استراحت کردن با تمرینات سنگین تنبلی نیست! در واقع ، به شما امکان می دهد:

FITCO 3 19 NappingDay

  • ریکاوری عضلات
  • بدن برای ترمیم خود
  • بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیزی که دوست دارید ، مانند سرگرمی یا عزیزان خود بگذرانید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان آنها مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روان و جسم مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی طولانی مدت برای بچه ها و وعده های غذایی بعد از شکرگزاری نیست. چرت زدن می تواند روحیه شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح به شما انرژی دهد.

چرت زدن مناسب نیز عبارت است از:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • بهبود عملکرد حافظه

وقتی تصمیم به چرت زدن دارید (نه همیشه) ، توجه به چند نکته مهم است.

  • برای مدت کوتاهی (10 تا 20 دقیقه) بخوابید. ما در مورد خواب کامل صحبت می کنیم. چند دقیقه ای که کاملا بیهوش می شوید مهم نیست.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. شما می توانید برنامه خواب شب خود را در هر زمان بعد از آن مختل کنید ، و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در مکانی راحت و کم نور و بدون حواس پرتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

برای سلامت جسم و روح شما ضروری است که یک روز یا کمی برای استراحت و استراحت خود وقت بگذارید. به یاد داشته باشید که برای شارژ مجدد و بازسازی ، هر از گاهی کمی سرعت خود را کاهش دهید.

نوسازی با شما آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان بال می زنند و حشرات … حشرات. در این ماه وقت بگذارید تا در هوای تازه نفس بکشید و دید مثبت به زندگی داشته باشید. چه در حال احیای یک روال قدیمی باشید یا دوباره سفر تناسب اندام خود را شروع کنید ، بیایید و ببینید چه چیزی در ورزشگاه پیش می آید. ما همیشه برای رسیدن به اهداف آموزشی شلوغ هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *