کلاس های یوگا در زمینه تناسب اندام 10

کلاس های یوگا در زمینه تناسب اندام 10


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب ارتدوکس هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود تمرکز می کنند.

سبک های زیادی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که علاقه مند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

یافتن سبکی که متناسب با نیازهای شما باشد می تواند مشکل باشد. برخی شکل دهی بدن ، تعادل یا انعطاف پذیری را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

این می تواند شگفت انگیز باشد که از بین انواع مختلف یوگا انتخاب کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. حتی می توان خوب بود که نسخه ای را امتحان کنید و نسخه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در زیر نه علم رایج یوگا که امروزه تمرین می شود آورده شده است.

یوگا

هدف اصلی یوگا آناتومی و هماهنگی بدن است. کارهای خوب ، از جمله یوگا و پتو ، می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و متمرکز بر جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه حرکات مختلف بر استخوان ها و گروه های عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حرکات معمول Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است با درس های سطح مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین تمرین شما است. هاتا اصول اولیه یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت برای چند تنفس دوام می آورد در حالی که بر وضعیت بدنی تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان معرفی آرامش بخش یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه مشخص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. هنگامی که این کار را چند بار انجام دادید ، می دانید وقتی فرش را باز می کنید باید چه کار کنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند و آن را به یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی تبدیل می کند. دمای اتاق حدود 105 درجه با رطوبت حداقل 40 درصد است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، عمدتا به دلیل گرما ، بنابراین مطمئن شوید که در مواقع ضروری استراحت کرده و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

یوگا وینیاسا می تواند برای کاهش وزن بسیار عالی باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، این می تواند یک سبک لذت بخش باشد. این شامل ترکیب تنفس و حرکت در یک سری حالت های مداوم است که مدت زیادی دوام نمی آورد. وینیاسا می تواند بسیار رقصنده باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت حرکات را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها به مدت طولانی در انتقال آهسته نگه داشته می شوند تا سیستم عصبی بدن را درگیر کرده و آرامش عمیق را ایجاد کنند. اغلب ، بلوک ها به عنوان پشتیبان برای حمایت از اعضای بدن شما در حرکات خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید زیاد کار نمی کنید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روز بهبودی هستند بسیار عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر عاشق کارهای روزمره چالش برانگیز و دستورالعمل های دقیق هستید ، ممکن است اشتانگا یوگا بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس شامل یک ژست مشابه در یک سری شش تایی است. تنفس و حرکت شما را در هر حالت قرار می دهد تا ضمن احساس سوزش داخلی عضلات ، جریان عالی برای تقویت بدن ایجاد کند. در برخی از کلاسها ، مربیان در مورد تمرینات صحبت می کنند ، در حالی که در برخی دیگر ، آنها این مجموعه را به تنهایی انجام می دهند و فقط در صورت نیاز راهنمایی می خواهند.

یوگا کندالینی

یوگای کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. بلکه یک یوگای روحانی است که شامل تنفس زوجی و تمرینات بدنی مکرر است. علاوه بر این ، خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخشی ضروری از این نوع یوگا است. هدف کوندالینی رسیدن به سطح بالاتری از خودشناسی است در حالی که انرژی را در درون خود آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگا داغ مربوط به یک سری بیست و شش حالت نیست و می تواند شامل چندین حالت باشد. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر ژستی عمیق تر عمل کنید و در صورت عدم احتیاط باعث کشش بیش از حد می شود. این کلاس بسیار عرق آور و چالش برانگیز خواهد بود ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “موسیقی” خود و کشش تمام عضلات خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مدیتیشن است که بر بافت های پیوندی عمیق تر تمرکز می کند. در درجه اول ، به بدن شما اجازه می دهد تا به جای درگیر شدن در حالت ، حالت خود را آزاد کند. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، انعطاف پذیری را نیز ممکن می سازد و باز می گرداند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این مورد ، ممکن است قبلاً متوجه مزایای سلامتی مانند خواب بهتر ، بیماری کمتر و سرماخوردگی ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری شده باشید.

اگر روال یوگا را شروع کرده اید و به طور مداوم به آن پایبند هستید ، باید منتظر این مزایا باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و تخریب ذهن و بدن شما است.

مهمترین گام در عمل این است که اولین کسی باشیم که تغییر را در شیوه ها و شیوه زندگی خود لحاظ می کنیم. حتی پس از تمرین یوگا ، می توانید از نظر قوای ذهنی و جسمی خود احساس قویتری کرده و احساس بهتری نسبت به سایر تمرینات مشابه داشته باشید.

وب سایت ما را بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که به بهترین وجه با نیازهای تناسب اندام شما مطابقت دارد.

کسیدی سامرویل ، بیانیه مطبوعاتی گروه رسانه آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *