کاهش وزن با طب سنتی کاهش وزن با طب سنتی از طریق مزاج – من و تغذیه


جی! آیا راه های زیادی برای کاهش وزن دارید؟ شاید شما رژیم غذایی شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته اید و از گرسنگی رنج می برید ، یا ممکن است با وزن و تمرینات کاهش وزن شدید دست و پنجه نرم کرده باشید. جی! آیا می دانید چرا به پاسخی که بدنبالش بودید نرسیدید و همچنان چاق می شوید؟ در این مقاله می خواهیم شما را با طب سنتی آشنا کنیم. یک رژیم غذایی کوچک در طب سنتی به شما امکان می دهد ماهیت بدن خود را به خوبی بشناسید و از طریق این آگاهی ، می توانید پاسخ خود را پیدا کرده و وزن خود را کاهش دهید.

جی! برنامه تغذیه با طب سنتی چگونه کار می کند؟

در طب سنتی ، اساس آزمایش افراد وضعیت آنها است. این دارو افراد را به 4 نوع بیماری تقسیم می کند که هر یک ویژگی خاصی دارند و بر چاقی یا لاغری تأثیر مستقیم دارد. از بین این 4 نوع آب و هوا ، نوع قرار گرفتن در معرض و بلغم باعث افزایش وزن و اتساع شکم می شود ، در حالی که صفرا و اسهال باعث کاهش می شوند.

  • نوع 1: آتش و رطوبت (نسخه ی نمایشی)
  • نوع دوم: گرم و خشک (صفرا)
  • نوع 3: سرما و باران (بلغم)
  • نوع 4: سرد و خشک (سودا)

بنابراین ، اولین قدم برای کاهش وزن این است که بدانید کجا قرار است سقوط کنید. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید از این طریق وزن کم کنید ، حتماً با یک متخصص طب سنتی مشورت کنید. هنگامی که نوع چاقی را مشخص کردید ، وقت آن است که از شر آن خلاص شوید. در این مورد ، برای کسانی که منشا خلط دارند ، رژیم غذایی سالم در طب سنتی ممکن است شامل غذاهایی باشد که معده و دستگاه گوارش را تحریک کرده و رطوبت بدن آنها را کاهش می دهد. و برای کسانی که دمو هستند ، طبیعت مرطوب خود را بازیابی کنید. با بازگشت بدن ، انرژی ، اشتها و چربی سوزی به فرد باز می گردد. برای درک بهتر این موضوع ، به فردی چاق فکر کنید که مدام می خوابد ، اشتها ندارد ، بسیار ضعیف است و اشتهای قوی دارد. پس از بازیابی روحیه خود ، انرژی بیشتری به دست می آورد ، بهتر غذا می خورد و بیشتر کار می کند. در ادامه ، ویژگی های کلیدی وضعیت افراد چاق را معرفی می کنیم.

با طب سنتی و آب و هوا کاهش دهید

مشخصه بادهای بلغمی (سرد و بارانی)

ویژگیهای افراد بلغمی عبارتند از: احساسات ، چاقی ، چربی زیاد و یبوست. در واقع خستگی زودهنگام ، خواب زیاد ، داشتن موهای نازک و احساس سرما در تمام فصول سال از جمله ویژگی های این طبیعت است.

ویژگی های دما (آتش و رطوبت)

ویژگی های مختلف افراد دارای نوسانات خلقی ، پر بودن ساق و پاها ، با تمایل به اضافه وزن ، خواب آلودگی ، اشتهای قوی دارند. بر خلاف بلغم ، این افراد یبوست و خونریزی ندارند و اگر رطوبت بدن آنها طبیعی باشد ، وزن کم کرده و عملکرد بدن آنها بهبود می یابد.

اگر هنوز به وزن ایده آل خود نرسیده اید ، می توانید با کمک طب سنتی و اخلاق شناسی این رویا را محقق کنید.

چه غذاهایی در برنامه کاهش طب سنتی وجود دارد؟

تحریک این شرایط به شما امکان می دهد آن را برای مدت 40 روز تغییر دهید و سپس می توانید از انواع رژیم ها یا حتی رژیم های طب سنتی استفاده کنید. بنابراین در ادامه مطلب ما غذاهایی را که باعث می شود منشاء خود را پیدا کنید به شما معرفی می کنیم.
در زیر لیستی از غذاهایی است که افراد دارای شرایط سرد و مرطوب می توانند برای تغییر وضعیت خود بخورند و همچنین از رژیم غذایی طب سنتی برای کاهش وزن استفاده می کنند. باید توجه داشت که غذاهای ناسالم را می توان با استفاده از موادی که منشأ آن را مختل می کنند ، مصرف کرد.

غذای مناسب برای افراد مبتلا به بلغم غذاها برای افراد مبتلا به بلغم مناسب است

گوشت گاو و گوشت گاو ، انواع گوشت سفید گوشت شترها ، او را احاطه خواهند کرد ، گوسفند ، شتر گوشت
میوه کال ، نارنگی ، کیوی ، گرما ، خیار میوه هم میوه شیرین و هم رسیده میوه
انواع محصولات لبنی شیر دارچین ، زنجبیل ، زعفران ، آجیل ، فلفل ، خردل ، سیر و موسیر عناصر
نوع سرکه ، ترشی ترشی شلغم ، چغندر ، کلم ، ساقه کرفس ، نعناع ، ریحان ، جعفری ، خوشمزه ، شوید ، تره سبزیجات
کدو تنبل ، قارچ سبزیجات نخود ، لوبیاچیتی ، دال عدس لوبیا
چای ، جو ، ماش ، قهوه ، نسکافه بادام زمینی بادام ، گردو ، آجیل ، پسته ، کنجد ، کنجد آجیل نفرز
غذاهای چرب ، فست فودها ، غذاهای منجمد ، شیرینی ها و نوشابه ها دیگر گوشت کبوتر ، ستاره ، گنجشک دیگر

برای کسانی که دما و رطوبت یا نمایشی دارند ، لیستی از غذاهای ضروری است که می تواند رطوبت بدن آنها را متعادل کرده و روند کاهش وزن آنها را نیز بهبود بخشد. باید توجه داشت که غذاهای ناسالم را می توان با استفاده از موادی که منشأ آن را مختل می کنند ، مصرف کرد.

غذای مناسب برای افرادی که دارای نوسانات خلقی هستند غذاها برای افراد احساسی مفید هستند

انواع نمک ترشی انار ، سیب و پوست و دانه ها ، خیار بدون پوست ، توت ، شاه توت ، زرشک میوه
کره ، ماست ، خامه شیر دارچین ، زنجبیل ، زعفران ، جوز هندی ، فلفل ، خردل ، سیر و موسیر عناصر
آبگوشت ، رب ، چای ، قهوه ، روتب ، خرما ، نسکافه ، ترکیبات ادویه ، نوشابه بادام زمینی لیمو ، سالاد سبزیجات
آب نبات ، غذاهای چرب ، تخم مرغ ، فست فود ، غذاهای نشاسته ای ، آب یخ دیگر ماش ، عدس ، لوبیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *