کالری در تغذیه کتوژنیک اهمیت کالری در تغذیه کتوژنیک


دست هایی که بالن ها را نشان می دهند word 1 800x252 - اهمیت کالری در تغذیه کتوژنیک

اهمیت کالری در تغذیه کتوژنیک

اگرچه بسیاری از متخصصان تغذیه می گویند که کالری موجود در رژیم کتوژنیک حتی اهمیتی ندارد. اما در واقع ، به هیچ وجه چنین نیست.

هنگامی که بدن شما مقدار کالری مورد نیاز خود را در طول روز دریافت می کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

رژیم کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک کاهش وزن را تا حد زیادی بهبود می بخشد ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی با پرخوری نیز باز نمی گردد. شما می توانید یک کانال پیدا کنید اما فقط بر نمی گردد.

تغذیه کتوژنیک پس از سوزاندن گلوکز به چربی و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را برای شما آسان می کند.

آن بیماریها و خستگی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که به سراغ شما آمد دیگر هرگز برنمی گردد.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به دلیل از دست دادن اشتها ، چند کالری به طور خودکار از دست می دهید ، وزن بیشتری کاهش می دهید. علاوه بر ترک.

وقتی بلند می شوید ، هورمون میل جنسی به کار می آید و می رود و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در تغذیه کتوژنیک

راههای خلاص شدن از شر تغذیه کتوژنیک

وقتی متوقف می شوید ، روش ها و نظریه های مختلفی از کانال وجود دارد. اما در واقعیت ، تمام آنچه از خارج از ایستگاه مورد نیاز است باید تحویل داده شود کربن را کاهش دهید Au کالری دریافتی خود را محدود کنیدبه

هویج واقعی

دی اکسید کربن نیز بسیار تنظیم کننده و دقیق است ، زیرا حتی فیبرها و فیبرهای محلول در آب از نظر تئوری می توانند سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این پس به هیچ وجه محدودیت ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را محاسبه نکنید.

اکثر افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز وزن خود را کاهش می دهند. این افراد باید در صورت توقف رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز ، کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی و تسریع چربی سوزی آنها کند.

در حقیقت ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین مواد مغذی بسیار مهم هستند.

این راهی است که شما را از کانال خود خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم از جمله کالری هایی هستند که باعث ایجاد استرس و رنج می شوند ، ما این را باور نداریم که شما قصد آسیب رساندن به خود را دارید و نگران کاهش وزن هستید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در تغذیه کتوژنیک

هنگامی که بدن به حالت تعلیق درآمده است به بدن ضربه وارد کنید

پیشنهادات زیادی برای ضربه زدن به بدن از خارج از مرکز وجود دارد که همه آنها کمک می کند.

شما در حال تلاش برای شوک دادن هستید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه اینها میزان کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ایجاد شوک استفاده می کنید هیچ مشکلی در شمارش کالری و رنج آن ندارند. روشهای زیادی وجود دارد که در نسخه های زیادی ذکر شده است.

راههای ایجاد شوک

یک نفر می آید و روزه می گیرد ، یک نفر می آید تا زمان روزه اش را کم کند ، یک نفر می آید که زمان روزه اش را تغییر دهد.

(در واقع ، تغییر ساعت سریع به این معنی است که ساعت تند خود را می بندید مهم نیست ، به عنوان مثال ، اگر ساعت 12 را می شکستید و 1 ساعت می خوابیدید ، ساعت را در ساعت 10 روشن کنید و همانطور که آن را برمی گردانید ، رطوبت بیشتری و مدت زمان بیشتری تا زمان خواب بیاورید ، سپس بیشتر روزه می گیرید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راههای زیادی وجود دارد ، یکی می آید که آجیل را برمی دارد ، یکی می آید که آجیل بیشتری را حذف می کند ، یکی می آید شیر را خارج می کند.

می توانید بلایای زیادی را امتحان کنید. در حقیقت ، نکته خوب این است که آزمایش شوک برای بدن شما خطرناک نیست. به اندازه زمانی که برگشتید قدیمی نیست ، می توانید اینها را امتحان کنید تا یکی از آنها به بدن شما پاسخ دهد و از آنجا خارج شوید.

انتخاب رژیم غذایی کربوهیدراتهای کربوهیدرات غذای دیواری سفید 2 - اهمیت کالری در تغذیه کتوژنیک

جی! توقف تغذیه کتوژنیک برای همه افراد وجود دارد

در واقع ، هیچ مانعی برای همه وجود ندارد ، اکثر مردم می توانند وزن دلخواه خود را به دست آورند و به پایان برسند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا رسیدن به وزن و تناسب اندام خود کنترل می کنند.

در واقع ، در برخی افراد ، هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. اینکه اینها باید با شوک شکسته شوند. حالا که شوک را رها کرده اید و جواب نگرفته اید ، باید شوک دیگری را رها کنید.

که من در واقع دوباره می گویم همه شوک ها بالاخره باید برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید Na کل کالری دریافتی را کاهش دهید منجر به.

آیا می توان در تغذیه کتوژنیک و چربی سوزی به وزن مطلوب دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش قابل توجه چربی را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما باید از قند یا کتون مخصوص خود که از چربی ساخته شده است استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای سوزاندن مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید قند را تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث ایجاد هیجان عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین به شکر شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

در واقع باید توجه داشت که اکثر افراد وزن کم می کنند و در چربی سوزی مشکل دارند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب برنگردید. و شوک فوق را امتحان کنید تا هر چه سریعتر به نتایج دلخواه خود برسید و وزن خود را کاهش دهید و به وزن دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *