چگونه می توان یک فضای مدیتیشن در خانه خود ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما راهی حمایتی است تا بتوانید تمرین مدیتیشن روزانه را توسعه دهید.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد بدن ، ضربان قلب و فشار خون گرفته تا افزایش و افزایش سلامت احساسی ، محدوده توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، هوشیاری ذهنی ، خلق و خوی آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای مدیتیشن برای سلامتی همچنان در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند بر عادات غذایی شما تأثیر عمیقی بگذارد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم که ورزش را ارتقا دهند.

وقتی شروع می کنید ، رسیدن به یک حالت مراقبه دشوار است ، به خصوص اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام را ایجاد نکند ، اما با چند مرحله ساده ، می توانید یک منطقه واسطه ای داشته باشید که به شما در ایجاد این عادت کمک می کند.

آنچه باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا این است که مدیتیشن و تمرینات منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! به این ترتیب ، نیازی به اختصاص یک اتاق کامل یا یک فضای مدیتیشن خاص ندارید ، زیرا مدیتیشن را می توان در بسیاری از موارد در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما یک رویا خواهد بود که یک اتاق اضافی در اتاق ها یا خانه های خود داشته باشیم که به مدیتیشن اختصاص داده شده است ، معمولاً اینطور نیست و به یک اتاق اختصاصی نیاز ندارد.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجوداتی با شخصیت هستیم و محیط ما بر رفتارهای مشترک ما تأثیر می گذارد ، به همین دلیل است که بسیار خوب و مفید است که در تمرینات خود از جایگاه ویژه ای برخوردار شوید.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که برای شما مفید است! هنگامی که نقطه ای را در ذهن دارید ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند آن را به مکانی آرام تبدیل کنید که هر روز مشتاقانه منتظر دیدن آن هستید.

1. رودخانه تأمل مدیتیشن

نشستن آرام می تواند یک چالش باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر خود هستید و اگر یک متفکر متعهد هستید ، اهمیت راحتی را می دانید. داشتن یک نشیمن خوب که به مدیتیشن شما اختصاص داده شده است مهم است.

من تشک آووکادو Reflection River را دوست دارم زیرا یک ماده سبز و ارگانیک است و گندم سیاه را پر می کند ، که یک پایه محکم اما زیبا را تشکیل می دهد و بدن منحصر به فرد شما را جوان می کند.

من مدت ها مشتری و طرفدار تشک آووکادو بودم زیرا آنها به تولید محصولاتی با کیفیت و همچنین برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین ، که برای رفاه ما بسیار مهم است ، اختصاص داده اند.

2. مجله

من نمی توانم تبلیغات کافی را توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در مسیر تغذیه ذهنی خود آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله به طرق مختلف از مجلات غذایی (به عنوان مثال آنچه خوردید ، چه موقع ، چه احساسی به شما دست داد ، گرسنگی شما چگونه بود ، اشتها ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی هنگام غذا خوردن و غیره) ، نوشتن در مورد استرس استفاده کنید. از روز به عنوان راهی برای تأمل ، نوشتن در مورد آنچه که هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری با قلم و کاغذ به جای استفاده از دیجیتال ، عملکرد شناختی و ذخیره اطلاعات را افزایش می دهد – بنابراین روش قدیمی را امتحان کرده و برای خود ثبت نام کنید.

پس از تمرین واسطه گری ، چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین به وجود آمد ، و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این زمان مراقبه بعد از تمرین مدیتیشن شما را در تمرکز بیشتر ذهن و بدن راهنمایی می کند و می تواند به شما در افزایش ورزش کمک کند.

3. کتابهای بازتاب برای کمک به شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا کشف عادات ذهنی مختلف هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید آنها را انتخاب کرده و کمی راهنمایی و الهام بخش برای شروع کار دریافت کنید می تواند بسیار مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند به شما در تمرکز بر سفر کمک کنند عبارتند از:

4. توسعه دهندگان جو

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن خود را خاص جلوه دهید و در عین حال با قرار گرفتن در یک روحیه بسیار آرام به شما کمک کند ، می توانید پیشرفت هایی را اضافه کنید. اینها لزوماً با تأمل شروع نمی شوند ، اما می توانند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کنند که به شما در ایجاد اعتماد به نفس کمک می کند.

بو

من عاشق این هستم که چگونه یک رایحه آرامبخش می تواند من را در یک حالت روحی قرار دهد که با مدیتیشن آرام تر می شود ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که روغن های ضروری ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند به شما کمک کند. فقط به یاد داشته باشید که غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین از داشتن یک کاسه آواز تقریباً به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک ویژگی صوتی یک راه عالی برای افزایش تجربه شما است ، من بسیار هیجان زده هستم که جلسه مدیتیشن و جلسه صوتی خود را شروع و پایان دهم.

طبیعی

من در حال حاضر یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم که دارای پنجره های زیبایی است که به طبیعت نگاه می کند. من همچنین گیاهان زیادی در اتاق گذاشتم تا مانند یک آبگرم یک مکان آرامش بخش ایجاد کنم. این که آیا پنجره ای دارید می توانید نزدیک بنشینید یا چند گیاه را برای نزدیک شدن بگیرید ، داشتن کمی ژنتیک استرس را کاهش می دهد.

ایجاد فضای خود برای مدیتیشن

هر یک از فضاهای بازتاب ما با توجه به نیازها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که تعیین کنید کدام تنظیمات باعث می شود هر روز برای افزایش عملکرد میانجیگری به سایت راحت تر باشید.

اکنون که چند ایده در مورد مواردی که می توانید در اختیار داشته باشید ، داشته باشید ، داوطلب شوید تا فرصت مدیتیشن خود را در این هفته آغاز کنید!

Way راه عالی برای انجام: ایجاد تمرینات مدیتیشن منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *