چگونه قبل از بدنسازی گرم شویم || قبل از ورزش گرم شوید ||


چگونه قبل از بدن سازی گرم شویم / قبل از ورزش گرم شویم

با این برنامه های گرم کردن سریع و همه کاره ، برنامه بدنسازی خود را تقویت کنید! تنها در 15 دقیقه ، شما برای هر برنامه ورزشی که انجام می دهید ، آمادگی بهتری خواهید داشت. هرکسی که متعهد به تعادل و قدرت است می خواهد در طول تمرین سخت کار کند. هیچ کس 100٪ مواقع تمرینات خوبی را انجام نمی دهد ، اما هیچ احساسی بهتر از بیرون آمدن از سالن بدنسازی یا اتاق وزنه با دانستن اینکه تمرین خوبی را پیدا کرده اید وجود ندارد.

خلاصه ای از نحوه گرم کردن قبل از بدن سازی

  • هدف اصلی: برابری کامل
  • نوع تمرین: متفاوت {فقط}
  • سطح تمرین: کامپیوتر
  • مدت زمان برنامه: 8 هفته
  • مدت زمان هر جلسه آموزشی: 15 دقیقه
  • مواد مورد نیاز: هالتر ، نوار ، وزن بدن ، رول فوم ، زنگ کتری

ما باید در مورد صحبت کنیم نحوه گرم کردن بدن قبل از بدن سازی بیایید صحبت کنیم. جی! چقدر زمان صرف گرم کردن بدن و آماده شدن برای تمرینات بعدی می کنید؟ برای اکثر مردم ، این گرما شامل حرکات دست و چند حرکت برای کشش نور است و بلافاصله بلافاصله به وزن می رسد! اختصاص زمان برای آمادگی برای هر جلسه آموزشی می تواند تأثیر عمیقی بر آینده هر مجموعه و اثربخشی آن داشته باشد. علاوه بر آرامش ماهیچه ها ، سیستم قلبی عروقی ، عروقی ، تنفسی ، عصبی و حتی اسکلتی شما نحوه گرم کردن بدن قبل از بدن سازی 15 دقیقه وقت بگذارید تا ذهن خود را آماده کنید. همچنین می تواند خطر آسیب جدی را کاهش دهد زیرا بدن شما قبلاً به انجام فعالیت های بزرگ عادت کرده است.

قبل از ورزش گرم شوید
قبل از ورزش گرم شوید

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدن سازی

باید بدانید که کشش عضلات سرد هرگز ایده خوبی نیست. این یک راه آسان برای آسیب رساندن به خود قبل از شروع تمرین است. هر بار قبل از کشش باید حرکات را انجام دهید. حتی یک کار ساده مانند پیاده روی سه دقیقه ای می تواند به شما در گرم شدن کمک کند. پس از حرکت بدن ، کشش می تواند کمک کند. راه دیگر برای به دست آوردن گرما تمرکز بر ثبات است. موقعیتی مانند طرح Na هنگ این می تواند در بیدار کردن آن رشته های ماهیچه ای بسیار خوب باشد. آنها همچنین می توانند به بهبود دامنه حرکت و قابلیت های قرارداد کمک کنند.

سه روش معمول برای گرم کردن بدن

شما هر بار که قسمت خاصی از بدن را تمرین می دهید از سه یا چهار تمرین یکسان استفاده نمی کنید ، زیرا بدن می تواند خود را با این حرکات وفق دهد. به همین دلیل استفاده از چندین تمرین گرم کردن ایده خوبی نیست. تفاوت ممکن است در اندام های زندگی و تعادل بدن باشد. به همین دلیل سه روش 15 دقیقه ای در اینجا گنجانده شده است تا بتوانید از زمان آماده سازی خود بیشترین استفاده را ببرید. خارج از پیاده روی در ابتدای هر تمرین ، تمرینات مختلف و فرصت هایی برای تمرین وجود دارد. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا برای تمرین بعدی خود آماده شوید ، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا ورزشکار بهتری شوید. موارد کمی در این زمینه شناخته شده است نحوه گرم کردن بدن قبل از بدن سازی :

  • با خیال راحت از این برنامه گرمایش در برنامه آموزشی مورد علاقه خود استفاده کنید. تمرین کنونی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرم کردن استفاده می کنید.
  • با خیال راحت از این برنامه گرمایش در برنامه آموزشی مورد علاقه خود استفاده کنید. تمرین جدایی فعلی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرما استفاده می کنید.
  • با خیال راحت از این برنامه گرمایش در برنامه آموزشی مورد علاقه خود استفاده کنید. تمرین جدایی فعلی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرما استفاده می کنید.
  • اگر نمی توانید تکرارها یا زمانهای توصیه شده توسط این تمرین را انجام دهید ، تا آنجا که می توانید این کار را با هدف بهبود انجام دهید.
  • بهتر است از گزینه های دیگری که می توانید استفاده کنید ، مانند دستگاه هوازی به جای پیاده روی استفاده کنید. این تمرینات طوری طراحی شده اند که افراد بتوانند آنها را انجام دهند. اگر به نظر شما مفید است ، به گزینه های جایگزین یا چالش برانگیزتر بروید.

نحوه گرم کردن بدن قبل از ساختن بدن برای عضلات پایین بدن

این برنامه ای است که می تواند برای موانع سطح متوسط ​​و بالا که به دنبال تمرکز بر روی قسمت های خاص بدن هستند استفاده شود. این برنامه را با هر برنامه پای روزانه ترکیب کنید و به نتایج دلخواه خود برسید. این امر به ویژه در مورد عضلات پایین تنه صادق است. یک مثال تمرین چرخاندن یک غلتک فوم در طول بدن است. اگر فوم غلطک ندارید ، از چیزی مانند توپ تنیس یا توپ اسپری برای ساخت غلتک استفاده کنید. همچنین شامل حرکات و نگه داشتن یک پا است. تمرکز کنید تا بتوانید کشش و کاهش ناحیه مورد نظر خود را احساس کنید. در نهایت ، حرکت مرکز {شکم} و شانه ها وجود دارد. این به این دلیل است که آنها می توانند نقش دوم را ایفا کنند. به اسکات فکر کنید. ماهیچه های اصلی شما باید در حالت اسکوات بنشینند و بدن شما را آرام کنند. شانه ها همان زنگ خطر هستند ، بنابراین باید آماده شوند.

تمرین هفت تکرار / زمان باقی مانده
پیاده روی سریع 1 30 دقیقه 30-45 ثانیه
با وزن پا بایستید 1 15 30-45 ثانیه
رول فوم را به طرف بدن بچرخانید 1 30 ثانیه ، در هر طرف 30-45 ثانیه
بلند کردن وزن یک پا 1 15 ، هر طرف 30-45 ثانیه
اسکات بدون وزن 1 15 30-45 ثانیه
اسکات بی وزن (نگه دارید) 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
سوپرمن 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
طرح 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
بند ناف را بکشید 1 15 30-45 ثانیه

حتما بخوانید: با 4 روش در روز در جهان سریع لاغر شوید

چگونه قبل از ساختن بدن برای عضلات بالای بدن گرم شویم

این برنامه تمرینی گرم کردن را می توان برای افرادی که فراتر از نقطه شروع هستند استفاده کرد. اگر از برنامه تمرینی خاصی پیروی می کنید یا تمام بدن خود را در یک جلسه تمرین می دهید ، این کار را انجام دهید نحوه گرم کردن بدن قبل از بدن سازی این می تواند برای هر برنامه ورزشی بدنسازی استفاده شود. هیچ پشتیبانی ساکن وجود ندارد ، اما کشش منظم برای هدف قرار دادن ماهیچه های ستون فقرات ، قسمت فوقانی کمر و حتی دوسر مهم خواهد بود. نشستن و خوابیدن عضلات اصلی شکم را به چالش می کشد و اسکوات به افزایش دمای بدن کمک می کند و پاها را برای آرامش بدن در حین ورزش در قسمت بالای بدن آماده می کند.

حتما بخوانید: تمرینات پیشرفته تقویت عضلات

گرمای قبل از تمرین به اندازه ثبت یک رکورد شخصی جدید یا تلاش برای فشار آوردن به عضلات لذت بخش نیست ، اما وقت گذاشتن برای آماده شدن برای این 15 دقیقه می تواند تجربه را حتی بهتر کند. این تمرینات همچنین نیازی به حفظ در عمل ندارند. از آنها در صبح یا هر زمان که احساس می کنید نیاز به انجام چندین فعالیت دارید استفاده کنید. اگر بیشتر بمانید ، گرم کردن کل بدن می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه ها را اجرا کنید و خودتان آنها را انجام دهید و مزایای آن را احساس کنید.

برای مشاهده نسخه های بیشتر مربوط به این نسخه ، به صفحه بروید ورزش و تغذیه و سایر نسخه های موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *