چگونه فرزندان خود را مجبور کنیم غذای خود را بسته بندی کنند (بالاخره!)


فرزندان خود را به بسته های ناهار رایگان تبدیل کنید! در اینجا پنج قدم آسان است که می توانید برای جمع آوری وسایل بچه ها خود انجام دهید. بگذارید این اتفاق بیفتد!

این پست به عنوان بخشی از مشارکت من با پروژه خانواده سالمبه من هیجان زده هستم که بخشی از کمپین Power Lunchbox آنها برای کمک به کودکان در آشپزخانه باشم.

اگر می خواهید ، صبح را تصور کنید که شامل بسته بندی جعبه های ناهار نمی شد. جی!

  • کمی راحت تر قهوه خود را بنوشید؟
  • 15 دقیقه بیشتر بخوابی؟
  • من مثل همیشه استرس ندارم یا عجله ندارم؟

من قبل از شب حامل بودم. و هنگامی که من بسته بندی ناهار برای بچه هایم را متوقف کردم ، این بسیار لذت بخش بود که بعد از شام با تمام آماده سازی غذا انجام می شد. احساس رهایی می کرد!

آموزش چیدن ناهار به فرزندان به شما این امکان را می دهد که تکه کوچکی از آزادی را بازگردانید.

اما همچنین چیز دیگری را ارائه می دهد که بسیار خاص است. فرزندان شما با آموختن مهارت مهمی در زندگی: نحوه جمع آوری غذا ، استقلال و آزادی را در آشپزخانه به دست می آورند. بگذارید این اتفاق بیفتد!

چگونه فرزندان خود را مجبور کنیم ناهار خود را بسته بندی کنند

روز اول: در مورد برنامه با فرزندان خود صحبت کنید

برخی از شما ممکن است فرزندانی داشته باشید که دوست دارند همه کارها را برای خود انجام دهند. یا شاید بچه های شما مثل من باشند و در حالی که همه این کارها را می کنید با خوشحالی بنشینند. بنابراین تأثیر آنها بر این اطلاعات ممکن است متفاوت باشد! در اینجا نکاتی برای در نظر گرفتن اشتراک گذاری آمده است:

  • آنها به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند ناهار خود را حمل کنند
  • همه اعضای خانواده به حفظ خانه کمک می کنند و روزه گرفتن برای ناهار یکی از بهترین روش ها برای این کار است
  • تهیه ناهار خود به این معنی است که آنها می توانند آنچه را که بار می کنند انتخاب کنند (و بازخورد از شما)
  • این به شما کمک می کند تا شروع کنید و راههایی را برای سهولت کار پیکربندی کنید
  • اگر آنها موارد خاصی را برای جعبه ناهار خود دوست دارند ، شما همچنین به فروشگاه می روید و خرید می کنید

روز دوم: اصول اولیه را به آنها بیاموزید

بزرگترین دغدغه ای که من از والدین می شنوم این نگرانی است که فرزندانشان در صورت باقی ماندن وسایلشان برای ناهار یک جعبه گرانول بریزند. اما شما می توانید اصول اولیه بسته بندی ناهار را به فرزندان خود بیاموزید در حالی که به آنها آزادی انتخاب آنچه دوست دارند می دهید.

فهرستی از کودکان گروه خود مانند میوه ها ، سبزیجات ، غذاهای دارای پروتئین بالا ، غلات کامل – یا هر دسته دیگری که برای نحوه غذا خوردن شما در خانه بهتر کار می کند – و نوع غذاهای مناسب در هر جامعه تهیه کنید. توضیح دهید که یک ناهار متعادل ، که به آنها انرژی می دهد و آنها را برای ناهار در مدرسه سیر نگه می دارد ، حاوی غذاهای گروه های مختلف است.

برای سهولت کار ، من یک چاپگر رایگان برای شما طراحی کرده ام. چندین پست ناهار در حال حاضر با گزینه ها پر شده است. من مال خودم را طراحی کردم تا بتوانید آن را با غذاهایی که در یخچال و جعبه خود نگه می دارید پر کنید. چاپ کنید ، پر کنید و جایی که فرزندانتان می توانند آن را ببینند ، چاپ کنید ، مانند یخچال یا داخل درب انبار.

به فرزندان خود بیاموزید که یک ناهار کامل تهیه کنند! بسته رایگان من را برای ناهار قابل چاپ بگیرید.

آموزش بارگیری ناهار به بچه ها رایگان است!

در اینجا نمونه ای از نحوه پر کردن آن آمده است:

  • مواد اصلی: ساندویچ بوقلمون یا ژامبون ، PBJ ، باقی مانده در قمقمه ، هوموس ، پنیر ، تخم مرغ آب پز
  • میوه ها: برش های پرتقال ، موز ، فنجان میوه ، سیب ، میوه
  • سبزیجات: هویج ، نخود فرنگی ، خیار ، گوجه فرنگی گیلاسی
  • غلات کامل: نان ، کراکر ، پیتا ، تورتیلا
  • موارد اضافی: ذرت بوداده ، لوله ماست ، جعبه شیر شکلات

این نیز زمان مناسبی است تا در مورد نوع چیزهایی که دوست دارند در ناهار خود ببینند با آنها صحبت کنید. من همیشه توصیه می کنم با بچه ها در مورد چیزهایی که دوست دارند ، دوست ندارند یا از ناهار دور می ریزند (یا معامله می کنند) صحبت کنید. برای صرفه جویی در گزینه هایی که هر دوی شما احساس راحتی می کنید ، با هم به فروشگاه بروید.

روز سوم: ایستگاه های قفل یا بشکه بسازید

کودکان بزرگتر بهتر است آنچه را که نیاز دارند در آشپزخانه تهیه کنند. کودکان خردسال ممکن است به کمی کمک اضافی نیاز داشته باشند.

یک ایده این است که اشیاء را در یک پایه جداگانه که به راحتی در دسترس است رها کنید. وسایل ناهار مورد نیاز کودک خود را جمع آوری کنید – مانند جعبه ناهار ، ظروف ، قمقمه ، بطری آب ، حوله های پارچه ای ، ظروف قابل استفاده مجدد و لوازم جانبی مانند فنجان های مافین سیلیکونی برای تقسیم ظروف. برای تهیه وسایل بسته بندی ناهار به فروشگاه آنلاین آمازون من بروید.

برای غذای ناهار ، یک بشکه را روی قفسه های پیشخوان و یکی دیگر را روی یخچال برای اقلام تقویت شده قرار می دهم (نحوه عملکرد این روش را ببینید: نحوه راه اندازی مراکز بسته بندی ناهار)

اما می توانید بیشتر به بشکه های جداگانه تقسیم کنید. از دسته بندی های چاپی (اصلی ، میوه ، سبزیجات و غیره) یا دسته های خود استفاده کنید و به آنها نشان دهید که از هر بشکه چه تعداد را انتخاب کنید.

توجه: بهتر است در مورد خوردن انواع غذاها به کودک خود آموزش دهید ، اما به او اجازه دهید میزان بسته بندی را مشخص کند. آنها بهترین خواسته خود را می دانند!

در اینجا یک بشکه از نظرات میوه است:

  • همه میوه ها مانند نارنگی ، سیب و آلو
  • فنجان میوه و سیب
  • میوه خشک شده یا خشک شده

در اینجا توضیحات مربوط به غذاهای پروتئینی آمده است:

همچنین می توانید میان وعده ها و غذاهای جانبی (به همراه کودک خود) را در ظروف قابل استفاده بسته بندی کنید که به راحتی قابل حمل و بارگیری هستند. ایده های میان وعده:

  • شیر ترد
  • میوه خشک شده
  • ترکیب روشها
  • کراکر
  • ذرت بو داده

روز چهارم: ناهار را با هم جمع کنید

با استفاده از چاپ در ایستگاه های خود ، ناهار را با هم تهیه کنید. اجازه دهید آنها قطعات خود را انتخاب کنند ، حتی اگر فکر می کنید تعداد آنها زیاد یا خیلی کم است (آزمایش و خطا بخشی از این فرایند است). در صورت لزوم با نظرات یا یادآوری های ملایم وارد شوید.

به فرزندان خود بیاموزید که غذای خود را روزه بگیرند

روز پنجم: واگذاری افسار

زمان آن رسیده است که به کودک خود اجازه دهید ناهار خود را بسته بندی کند. سعی کنید تا آنجا که ممکن است مداخله کنید!

هنگامی که آنها به خانه می رسند ، می توانید در مورد اینکه آیا آن قسمت ها درست بودند ، آنچه دوست داشتند و دوست نداشتند و آنچه می توانستند در آینده متفاوت انجام دهند صحبت کنید. از بازخورد برای نصب مجدد ایستگاه های قفل یا بشکه ها به صورت هفتگی استفاده کنید.

کل سال تحصیلی را بشویید و تکرار کنید!

سوالات متداول

جی! کودکان در چه سنی باید ناهار خود را روزه بگیرند؟

هر کودکی متفاوت است – و شما فرزند خود و بهترین توانایی های او را می شناسید – بنابراین هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد. اما اکثر کودکان می توانند به طور مستقل در مدرسه ابتدایی روزه بگیرند.

حتی نوزادان و کودکان پیش دبستانی که به مهد کودک می روند می توانند به شما کمک کنند تا چیزها را در جعبه ناهار خود قرار دهید ، یک بسته خنک از فریزر تهیه کنید که به آن دسترسی داشته باشید یا به شما در تهیه دستور بسته بندی کمک کند.

توجه: ما هنوز دیر نکرده ایم! حتی دانش آموزان دبیرستانی نیز می توانند از این شغل استفاده کنند.

جی! اگر بچه های من ناهار متعادلی نخورند ، چطور؟

من ریز مدیریتی نوع A هستم ، بنابراین من انرژی زیادی می طلبم که اینقدر در مورد آنچه بچه هایم بار می آورند بحث نکنم.

اگر متوجه شدم که ناهار آنها گم شده است ، گاهی اوقات در پیشنهاد دخالت می کنم.

  • اگر کودک من در حال بسته بندی ساندویچ ، کراکر ، پوره و کلوچه است ، من یک تکه میوه را توصیه می کنم.
  • اگر برای شام هویج بریزم ، از فرزندم می پرسم که فردای آن روز ناهار می خواهد؟

در غیر این صورت ، سعی می کنم آن را رها کنم. باور کنید ، ناهاری که بچه های من به تنهایی می خورند “کامل” نیست. اما آنها در مورد تعادل و اشتهای خود ، در مورد اینکه چه غذاهایی می تواند به آنها کمک کند و چقدر نیاز دارند یاد می گیرند.

من می توانم محدودیت هایی برای ایجاد یک ناهار سالم به آنها بدهم و با بازخورد منظم آنها را راهنمایی کنم ، اما در نهایت ، من از آنها می خواهم که خودشان تصمیم بگیرند – درست همانطور که یک روز این کار را خواهند کرد.

بسته های ناهار خود را به فرزندان خود بدهید

جی! اگر بچه های من چیزی را که بار می خورند نخورند؟

من از بسیاری از والدین می شنوم که از مقدار غذای ناقص موجود در جعبه های ناهار فرزندان خود ناراضی هستند.

قرار دادن کودکتان برای ناهار خود معمولاً باید این زباله ها را کاهش دهد ، زیرا آنها نوع غذای مورد علاقه خود و مکان هایی را که احساس می کنند مناسب هستند حمل می کنند.

آنها همیشه والدین را تشویق می کنند که در مورد غذای ناقص با فرزندان خود صحبت کنند – از نقطه نظر شگفت انگیز ، نه برای توبیخ. آیا دوره ناهار خیلی کوتاه است؟ جی! آیا آنها برای بسته یا ظرف می جنگیدند؟

اگر هنوز غذا دست نخورده به خانه می آید ، آنچه را که در جعبه ناهار آنها وجود دارد در خانه ببرید ، مانند سبزیجات هنگام شام یا میوه های تازه برای میان وعده های بعد از مدرسه.

کمک! این که بچه هایم ناهار خود را بار کنند صبح را بسیار شادتر می کند نه کمتربه

با فرزندان خود صبور باشید و بدانید که این یک فرایند است. شاید لازم باشد ابتدا به آنها کمک کنید ، سپس به آرامی خود را از تصویر بیرون بکشید. اگر روزه داری صبح بسیار استرس زا است ، از فرزندان خود بخواهید تا قبل از شام (یا بهتر از آن ، بلافاصله بعد از شام وقتی آشپزخانه هنوز پر از غذا است و غذای باقی مانده شما آماده خوردن و بارگیری است) غذا را آماده کنند.

جعبه های ناهار مورد علاقه من - تغذیه واقعی مادر

فرزندم دیر شده و وقت ندارید روزه بگیریدبه باید چکار کنم؟

از یک سو ، کودکان در نهایت باید با اثرات زمان بندی نامناسب کنار بیایند ، چیزی که همه ما باید در زندگی با آن کنار بیاییم. اگر خرید ناهار در مدرسه یک شبکه ایمنی در صبح است ، هنگامی که آنها بار ندارند ، این عاقلانه است (مخصوصاً برای کودکان بزرگتر).

از طرف دیگر ، من سعی می کنم به فرزندانم لطف کنم. صبح بود که کسی از چیزی عصبانی می شود یا از خواب بد کنار می رود ، بنابراین من برای کمک به آنجا رفتم. اما این یک استثنا است ، یک قاعده نیست.

درباره شریک زندگی من: یک پروژه خانواده سالم

من متخصص تغذیه هستم که به طور رسمی در آن ثبت نام کرده ام پروژه سلامت خانواده، یک سازمان بازاریابی متعهد به ایجاد نسلی سالم است. از زمان ایجاد آنها در سال 2002 ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند.

برای کمپین سالیانه Power Your Lunchbox ، شش محصول بهداشتی-مرکبات شیرین زنبور عسل ، ترد سبز ® ، مزارع تازه طبیعت ، مزرعه های خانواده Pero® ، شیرین واقعی مزارع شومان و Yo Quiero! ® – هر نفر 12000 دلار ارائه می دهند شروع بنیاد وحدت، یک سازمان غیر انتفاعی با هدف افزایش دسترسی کودکان به میوه و سبزیجات تلاش کرد.

ایده های بیشتری درباره ناهار ناشتا می خواهید؟ شما می توانید دستور العمل های جعبه ناهار و ایده های بسته بندی آنها را پیدا کنید صفحه ناهار خود را فعال کنیدبه



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *