چگونه در تعطیلات خوش فرم باشیم؟

چگونه در تعطیلات خوش فرم باشیم؟


همه ما می دانیم که تعهد به شیوه زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و شلوغی باعث می شود که مشکل پشت شما راحت تر انجام شود. با این حال ، نکاتی وجود دارد که شما را در بهترین حالت ممکن در طول تعطیلات حفظ می کند ، و همه آنها را می توان در نظم و فداکاری دنبال کرد. نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و در مورد خوردن یا نوشیدن یک تصمیم وظیفه شناسانه گرفته اید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

در این فصل ، الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ تخم مرغ رواج یافت. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “مهمانی” خود را به مهمانی جشن ببرید. سعی کنید مقداری آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید و نوشیدنی غیر الکلی خود را تهیه کنید! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی ها مانند تخم مرغ تخم مرغ وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای تمرین زود بیدار شوید

اگر خانواده و دوستان خود را برای تعطیلات در تعطیلات دنبال کنید ، تمرین را از دست می دهید. بهترین کار این است که زود از خواب بیدار شوید و تمرین کنید تا از بقیه روز لذت ببرید. اگر بعداً در روز منتظر بمانید ، به احتمال زیاد کنار گذاشتن تمرین خود را بهانه می کنید.

شریک پاسخگو پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شرکای مسئول باشند! این یک نکته عالی است زیرا بچه ها می توانند با هم تمرین کنند ، مسئولیت خوردن و آشامیدن سالم را بر عهده بگیرند و راهی عالی برای دلبستگی در تعطیلات هستند. بسیاری از برنامه ها می توانند نحوه عملکرد شریک پاسخگویی شما را در تمرینات شما پیگیری کنند و همچنین می توانند فعالیت شما را نیز پیگیری کنند!

یک ظرف بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات دور هم جمع می شوند ، غذای زیادی در میان است. اگر از شما خواسته شد وعده غذایی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه به جستجوی پای بپردازند ، شما کنار گذاشته نمی شوید و از انتخاب سالم تری به عنوان دسر لذت می برید. اگر از شما برای آوردن شام دعوت شده است ، می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده یا سالاد را با خود بچرخانید!

از تعطیلات لذت ببرید!

مطمئناً باید در طول تعطیلات سلامتی خود را در نظر داشته باشید ، اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع استراحت کرده و از آن لذت ببرید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روال را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو تمرینات خود را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در آن منطقه وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *