چگونه از رفتارهای مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید

چگونه از رفتارهای مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید


اکتبر شروع شد ، و بنابراین ، هالووین در بین ما است. آب نبات و خوشمزه های شیرین همه جا هستند – و آماده پذیرایی هستند. چه شکلات های با اندازه سرگرم کننده ، آدامس های شیرین و ترش ، و چه فقط غذاهای زیاد مانند دسر ، کمبود شکر وجود ندارد و می توان با اطمینان گفت که شیرینی های شیرین ما وسوسه کننده است. اما اگر بر یک شیوه زندگی سالم تمرکز کنید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا تسلیم وسوسه شدن و خوردن یک تکه آب نبات مورد علاقه خود در فصل تعطیلات خوب است. خبر خوب – می توانید حیله؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، هنگامی که روحیه شما بالا می رود ، می توانید کاملاً از آب نبات هالووین مورد علاقه خود لذت ببرید ، به شرط رعایت اندازه قسمت مناسب. اگر شما به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم ، پر از آب نبات ، پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین ها و غلات کامل مصرف کنید ، به اهداف سلامتی خود دست نخواهید یافت یا شکست. و در برخی موارد ، کنار گذاشتن خواسته ها می تواند به جلوگیری از اضافه بار بعدی کمک کند.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از شیرینی ها و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه – و بدون تصادف قند – ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و شیرینی هایی که در یک فروشگاه سالم خریداری می شوند

در این فصل دشوار ، غذاهای خوشمزه و سالم را بدون ورود به آشپزخانه سرو کنید. در اینجا سالم ترین فروشگاه غذاهای هالووین را امتحان کنید!

فنجان های جاستین کره گردو

ریس یک پسر عموی سالم است. کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید فنجان ها با گزینه های شکلات تیره و روشن!

فنجان کره آفتابگردان Free2Be باشید

و اگر یک فنجان شبیه ریس می خواهید که سالم تر و فاقد آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات تهیه شده از مواد واقعی (در مورد آن فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته تنوع مینی شکلات هالووین زندگی لذت ببرید

بدون شیر ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها آنها عاری از 8 آلرژن اصلی هستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

او میله های گران قیمت مینی گرانول را خوب ساخت

دوز زیرکانه سبزیجات در تمام دانه های دسر ، فاقد 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) گاز گرفتن!

تکه های نارگیل شکلات تلخ غیر واقعی

اینها را امتحان کنید مینی خوشمزه ها به عنوان جایگزینی شیرین برای تپه های قندی. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ ، فاقد طعم دهنده ها و پرکننده های مصنوعی است.

شیرینی های هوشمند

سعی کنید فقط از 3 گرم شکر و بدون مواد مصنوعی در هر کیسه استفاده کنید شیرینی های هوشمند به عنوان جایگزینی سالم برای آدامس های شیرین یا ترش.

ذرت بو داده کوچک

اینها را امتحان کنید چند بسته هالووین و ترفندهای خود را با یک میان وعده وحشتناک خوشمزه اجرا می کند.

بدون ترفند: غذاهای ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه های مورد علاقه خود را برش دهید و با هالووین دوست باشید

با افزودن دو عدد چیپس شکلاتی “دانه” که با گردو یا کره دانه تثبیت شده اند ، برش های دانه گوگلی درست کنید. از ماست ، کره گردو یا حتی یک قطره شکلات لذت ببرید!

تهیه پوسته شکلاتی با دست

آن را با یک لایه تارهای شبح وار پر کنید!

تخم مرغ های پخته شده به کره چشم تخم مرغ آب پز تبدیل می شوند

برای یک میان وعده شور (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را با پوره مخلوط کنید ، سپس روغن زیتون را اضافه کنید.

سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرمای خیس خورده و بدون هسته را با یک غذای شیرین یک ماده ای مخلوط کنید. با برش های سیب ، قطره های کره گردو و چیپس شکلات بدون شیر لذت ببرید!

براونی مومیایی یا محصولات پخته شده درست کنید!

غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را با یک قطره کره نارگیل یا ماست پر کنید! می توانید تا دو تکه شکلات به چشمان خود اضافه کنید.

موز خرد شده را به شبح تبدیل کنید

موز را پوست بگیرید و نصف کنید. دو تکه شکلات به چشم ها و یک عدد به دهان اضافه کنید. ته لب را فریز کنید یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کنده و یک چوب کرفس برش نازک اضافه کنید!

راهنمای نمونه برای تهیه آب نبات های هالووین مورد علاقه خود

وقتی می خواهید رژیم غذایی که شیرینی مصرف می کند بخشی از رژیم غذایی سالم باشد ، نام بازی کنترل دوز است. البته ، مصرف چند M + M رنگی سلامت شما را تغییر نمی دهد. در حقیقت ، همه چیز به تعادل بستگی دارد.

بنابراین ، وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما محبوب ترین انتخاب ها را جمع آوری کردیم و اندازه دوز توصیه شده برای هر کدام را به اشتراک گذاشتیم. لذت بردن!

نوار Baby Ruth با اندازه خنده دار

2 نوار اندازه سرگرم کننده حاوی 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین است.

نوار کیت کت با اندازه سرگرم کننده

2 نوار اندازه سرگرم کننده حاوی 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین است.

چرخنده های با اندازه شاد

4 تکه اندازه سرگرم کننده حاوی 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

قطعات ذرت آب نبات

حاوی 21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم قند و 0 گرم پروتئین است.

غلطک های اندازه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده حاوی 120 کالری ، 24 گرم قند و 0 گرم پروتئین است.

Twix با اندازه خنده دار

2 نوار اندازه سرگرم کننده حاوی 160 کالری ، 16 گرم قند و 1 گرم پروتئین است.

قطعات جرقه زن

حاوی 8 قطعه 160 کالری ، 22 گرم قند و 0 گرم پروتئین است.

اندازه میان وعده بچه های ترش پچ

1 بسته (تقریباً یک قطعه) حاوی 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

عینک ریس

2 فنجان حاوی 220 کالری ، 22 گرم قند و 5 گرم پروتئین است.

ظرافت برنج کریسپی

1 میز حاوی 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین است.

پاپ کورن ذرت کارامل

1 اونس. وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته پاداش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و خوشمزه ها در کلاس تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهند. اما اگر خوردن کمی آب نبات برای شما لذت بخش است ، راه هایی وجود دارد که آنها را از قربانی شدن اهداف خود دور کنید! مهمترین چیز این است که اندازه دوز را تحت کنترل نگه دارید.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید در صورت لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه به آنها توجه کنید. زیرا چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند در هالووین خوش بگذراند؟

اجازه ندهید ظرافت (یا پراکندگی) مانع پیشرفت شما شود

به خاطر داشته باشید که “روز خوردن بد” مانع پیشرفت ماه ها در مسیر سلامتی نمی شود. اگر در خوردن شیرینی زیاده روی می کنید ، بدانید که فردا شروع جدیدی است و می توانید بعد از تعطیلات روال معمول خود را شروع کنید.

از میان وعده های مغذی و سرشار از پروتئین استفاده کنید

قبل از شرکت در هر مهمانی یا ترفند یا مراسم درمانی هالووین غذای غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا هنگام مواجهه با یک کاسه شیرینی از خوردن یک غذای بی فکر جلوگیری کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به حالت خسته کننده بگیرید.

از وسوسه بعد از هالووین دوری کنید

بعد از ترفند یا درمان شیرینی زیاد در خانه نگه ندارید. سازمانی پیدا کنید که به تیم ها یا سرپناه ها آب نبات اهدا کند و در حالی که از سلامت شما حمایت می کند کارهای خوبی انجام دهد.

آب نبات های شیرین را با غذاهای سالم تر هالووین جایگزین کنید

اگر در حال سازماندهی یا حضور در مهمانی هالووین هستید ، یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی ارائه دهید تا همه غذاهای لذیذ شما متعادل شود.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک تخته میان وعده خوب هالووین درست کرد

راه سالم برای درمان خود در این هالووین

مشهور است که هالووین یک تعطیلات پر از شکر و پر از لذت است. برخلاف تصور شما ، هنگام لذت بردن از تعطیلات نیازی به “بدون شیرینی” نیست. پیروی از اندازه مناسب ، پر کردن پروتئین ها ، اهدای شیرینی های باقیمانده و ارائه معاملات مبادله ای غنی از مواد مغذی ، همگی راه هایی برای رعایت سنت های تعطیلات هستند ، بدون اینکه پیشرفت شما را در جاده سلامت به طور کامل خراب کنید.

او بیشتر می خواهد دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و محصولات پخته سالم؟ برای چیزی درخواست دهید FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *