چاقی


صورت

:

!

?

جاز

آتش می آید

خالی

…………………………..

تصویری در مقیاس خاکستری از مردی که پیراهنی دکمه‌دار پوشیده و لبخند می‌زند

خداوند متعال برکات بی شماری را برای بشر آفرید. اما انسان با سوء استفاده از این نعمت ها زندگی خود را غیر قابل هضم کرده است. چاقی در واقع عذابی است که در آن خود ما عمدا آسیب می بینیم. کوه گوشت به هیچ وجه جذاب به نظر نمی رسد. بیماری همچنین دشمن زیبایی و انرژی است. قرآن برای اصلاح نظام کل بدن فقط در سه کلمه می فرماید: ترجمه: بخورید و بیاشامید و سوء استفاده نکنید. پس از این دستورات صریح خداوند متعال، باید آداب خوردن و آشامیدن را بدانیم. یعنی خوردن و آشامیدن هر چیزی فقط در صورت سوء استفاده مضر است. وضعیت ما این است که هر وعده غذایی را می خوریم و فکر می کنیم آخرین وعده است. نتیجه در قالب بیماری های مختلف و چاقی نمایان می شود. افراد چاق بسیار مشتاق غذا خوردن هستند. هنگامی که توصیه می شود غذای کمتری بخورند، به نظر می رسد که گیاهان را با غذا می جوند. تشریح مضرات چاقی که می تواند منجر به فشار خون، سکته قلبی، ناتوانی، دیابت، درد برگ، درد مفاصل و … شود و زندگی را بدبخت کند، مهم است. . برای سلامتی ما به بدنی متعادل و ذهنی قوی نیاز داریم.بریدن زنی بدون چهره قرمزپوش که هنگام غذا خوردن در یک کافه سس کچاپ را به همبرگر اضافه می کند.

اضافه وزن دارند. نکته ای که باید در نظر داشت این است که گرسنگی باعث کاهش وزن نمی شود زیرا یک اقدام موقتی است. وقتی دوباره تمایل به خوردن دارید، چاق‌تر از قبل می‌شوید. کاهش وزن با خستگی و فرسودگی مداوم همراه خواهد بود، که برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. جزئیات مهم رژیم کربوهیدراتی و عملکرد آنها در رساندن انرژی به بدن. مغز نیز تمام انرژی خود را به شکل گلوکز از آن می گیرد. کربوهیدرات در تمام غذاهای شیرین از جمله همه میوه ها به وفور یافت می شود. همچنین در تمام غلات زیرزمینی، برنج و سبزیجات یافت می شود. پروتئین کار عضله سازی و تشکیل تمام قسمت های بدن است. پروتئین به وفور در شیر، میوه های خشک، حبوبات، گوشت، تخم مرغ، ماهی و غیره موجود است. لیپیدها از چربی ها برای تولید کلسترول و بسیاری از هورمون های ضروری برای سلامت انسان استفاده می کنند. چربی ها نیز برای غدد بسیار مهم هستند. چربی ها در چربی ها، جو دوسر، کره، تخم مرغ، دانه های روغنی، میوه ها و همه غذاهای نشاسته ای یافت می شوند.

مرغ کبابی خوشمزه با مخلوطی از سبزیجات و میوه ها روی میز

ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن ما بسیار مهم هستند. عدم وجود آن منجر به ظهور بسیاری از بیماری ها می شود. در سبزیجات و میوه ها به وفور یافت می شود. چاقی و بیماری می تواند دلایل زیادی داشته باشد، اما اصلی ترین و مهم ترین دلیل آن زیاده روی در غذا یا عدم تغذیه مناسب است. به عبارت دیگر، علت اصلی افزایش وزن، رژیم غذایی نامتعادل است. حتی اگر ورزش نکنید، چه کسی می تواند شما را از رنج و عذاب باز دارد. دو چیز در افزایش وزن نقش اساسی دارند، یکی نشاسته و دیگری چربی. متأسفانه بخش بزرگی از رژیم غذایی ما بر پایه نشاسته و چربی است که در صورت مصرف بیش از حد به چربی تبدیل می شود و در قسمت های مختلف بدن جمع می شود و این چربی انباشته شده بدن را کدر و زشت می کند. اگر اقدامات احتیاطی زیر انجام شود، نه تنها چاقی از بین می رود، بلکه سلامتی نیز مورد غبطه قرار می گیرد. رژیم غذایی جزء ضروری بدن است. حذف یا به حداقل رساندن آن یک اشتباه بزرگ است. همه بیماری ها را می توان با دارو درمان کرد اما چاقی را نمی توان با دارو درمان کرد. قرص های لاغری در همه روزنامه ها و مجلات تبلیغ می شود، اما اکثر آنها کشنده هستند. و مراکز لاغری با گرسنگی لاغر می شوند، اما نه تنها درخشندگی و درخشندگی صورت را از بین می برند، بلکه خود را به بیماری های مختلف مبتلا می کنند و زیبایی را زشت جلوه می دهند. دور چشم دایره های تاریک ظاهر می شوند. رنگ لب ها کدر می شود و بدن ضعیف می شود. به یاد داشته باشید که لاغر بودن یک چیز است و لاغر بودن یک چیز دیگر. مصرف غذاهای چربی زا مانند نشاسته و چربی ها را کاهش دهید. به عنوان مثال، اگر نان و برنج کاهش یابد، باید سبزیجات تازه یا آب پز اضافه شود. باید از مقامات زیرزمینی پرهیز کرد. برگ های بسیار مناسب سالاد، گوجه فرنگی، خیار، کلم و خیار.

انبوهی از انواع مختلف سبزیجات

حبوبات باید با پوست پخته شوند و شکر کاملا قطع شود. گاهی خوردن سیر مشکلی ندارد. روش های پخت سبزیجات نیز باید بهبود یابد. با نگه داشتن آنها در آب برای مدت طولانی یا شستن مکرر آنها، املاح ضروری و مواد مغذی مهم آنها در آب حل شده و از بین می روند. غذا باید در دمای بسیار پایین پخته شود که نه تنها طعم آن را خوب می کند بلکه ارزش غذایی آن را نیز کاهش می دهد. همانطور که رژیم غذایی برای بقا ضروری است، ورزش مناسب نیز برای سلامتی ضروری است. پیاده روی، شنا و یوگا همگی در دسته ورزش قرار می گیرند. عکاسی سیلوئت از مردی در ساحل هنگام غروب آفتاب

گردش خون به قسمت هایی از بدن می رسد که در حد نرمال نیستند. قدرت از ماهیچه ها، اعصاب، رگ ها، ماهیچه ها و مغز ناشی می شود. دستگاه گوارش سالم می ماند و چربی انباشته شده مصرف می شود. دیگر

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/