واقعیت تغذیه 9 و مزایای سلامتی


انتخاب و رزرو

بادام زمینی در تمام طول سال در بازار یافت می شود. در فروشگاه ، چندین نوع مختلف فندق به صورت نرم ، تصفیه نشده ، نمک دار ، شکر یا آسیاب شده (پودر) و غیره به فروش می رسد.

به جای آجیل های فرآوری شده ، آجیل خام (و پوسته بیرونی) بخرید. بادام زمینی باید قهوه ای مایل به زرد ، فشرده ، اندازه یکنواخت و در دست احساس سنگینی کند. آنها باید عاری از ترک های سطحی ، مه و لکه ها و عاری از بو باشند.

فندق های بی نظیر را می توان سال ها در جای خشک و خنک نگهداری کرد. آجیل های پوست کنده شده (بدون کاپشن بیرونی آنها) را ذخیره کنید ، آنها را در یک محفظه هوای بسته قرار دهید و آنها را در یخچال قرار دهید تا از واژگونی آنها جلوگیری شود.

استفاده از پذیرایی

بادام زمینی به تنهایی ، بو داده ، نمک یا شیرین پخته می شود. فندق به همراه فیلبرها مغذی هستند اما از نظر طعم شیرین هستند.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

پرالین فندقی روی کیک شکلاتی
کیک با فندق پرالین.
عکس: ژول

  • فندق به شدت در یک فروشگاه مواد غذایی مانند افزودنی های شکلات ، بیسکویت ، آب نبات و کیک استفاده می شود.

  • همچنین از آن برای تهیه کره فندق استفاده می شود که جایگزینی محبوب برای بیماران مبتلا به حساسیت به بادام زمینی است. همچنین طعم آن نمک زیادی ندارد. با این حال ، حاوی چربی بیشتری نسبت به کره یا کره بادام زمینی است.

مشخصات امنیتی

حساسیت به فندق یک واکنش نوع 1 (با واسطه Ig-E) به حساسیت در برخی افراد نسبت به مواد غذایی تهیه شده و با استفاده از این آجیل است. به طور کلی ، واکنش آلرژیک ناشی از قرار گرفتن در معرض گرده درختان به جای استفاده از خود فندق است.

علائم آلرژیک ، معروف به “حساسیت های دهانی” ممکن است شامل خارش در اطراف لب ها ، زبان و گلو و به دنبال آن تورم لب ها و گلو باعث مشکل در تنفس شود. اغلب ، اثرات عبور از سایر آجیل ها ، دانه ها ، میوه ها و سبزیجات معمول است. بنابراین ، به افرادی که برای آنها آلرژی وجود دارد توصیه می شود از هرگونه غذای حاوی محصولات فندق اجتناب کنند. (سلب مسئولیت از درمان).

بازگشت -بازگشت به بادام زمینی و دانه ها از جانب بادام زمینیبه برای مشاهده لیست جالب آجیل و توضیحات کامل درباره حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی آنها به اینجا مراجعه کنید.

بازگشت -بازگشت به صفحه نخست.

منابع بیشتر:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. صفحه اطلاعات سرطان دانشکده پزشکی استانفورد – تغذیه کاهش خطر سرطان.

  3. تولید NSW DPI-Primefacts-hazelnut.-pdf



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *