هرگز تسلیم نشوید ، هرگز خود را تسلیم نکنید

هرگز تسلیم نشوید ، هرگز خود را تسلیم نکنید


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف ، “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی”. با هر عجله ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم و اراده شما است. به یاد داشته باشید که حتی یک تمرین کوچک می تواند به شما انرژی دهد تا خورشید را محکم نگه دارید و قوی بمانید.

آیا با آب (خربزه) سروکار دارید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی در یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

آب را حفظ می کند – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث سلامت روده – سرشار از فیبر می شود.

به قلب کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب عروق کمک کنند.

این ماده مغذی – سرشار از ویتامین A و C و همچنین پتاسیم و سایر مواد معدنی را ارائه می دهد!

درد ماهیچه ها را کاهش می دهد-هندوانه یک آنتی اکسیدان L- سیترولین است که به بازسازی کمک می کند.

صحبت از شفا…

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

FITCO WatermelonRecovery dia1

عناصر

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق غذاخوری dotFIT هندوانه آمینو XXXL

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان بلغور جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: به جای آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه ، توت فرنگی را جایگزین کنید تا طعم آن مخلوط شود!

شامل کلیه کلاسها می باشد

دروس گروهی فرصتی شگفت انگیز برای سالم ماندن و ملاقات با اعضای همفکری که در یک کشتی هستند فراهم می کند. دروس گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب ، انگیزه ایجاد می کند. همچنین تنوع زیادی را به تمرینات شما می افزاید.

همچنین دروس گروهی:

  • پیگیری کنید.
  • مقاوم باش.
  • به دوست شدن کمک کنید.
  • کاهش وزن را افزایش دهید.
  • سرگرم کننده!

برخی از جلسات گروهی که باید در سالن های بدنسازی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

لاغر ، تنیده و سریع باشید. اگر از وزنه های کمتر با تکرارهای بیشتر استفاده کنید ، همه تمرینات را خواهید داشت. با موسیقی تکان دهنده و تشویق مربیان متخصص ، می توانید به طور معمول در گروه بیشتر به دست آورید و برای بازگشت بیشتر تشنه باشید.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این ساعت سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با یک سری حرکات چالش برانگیز که در آن عرق جاری است و قلب شما می تپد ، بسیار مناسب خواهید بود. این یک تمرین قلبی و قدرتی شدید است که استقامت و قدرت را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

کوه و بسیاری دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این ساعت با پمپاژ ، چهار سوزاندن ، کشش ریه نیرو می بخشد و سیستم قلبی عروقی را به لبه فشار می دهد. برای توسعه توانایی فوق العاده ، پاهای خود را محکم کنید و کالری که در حال ذوب شدن است را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

ما می خواهیم در مورد Instagram @carina.nicoldine مطالب زیادی بگوییم. نه تنها پنج شرکت کننده در مسابقه ، بلکه دیدگاه او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را تحت فشار قرار می دهد ایالات متحده

او با تمرینات شدید خود را شکل می دهد ، اما جایزه ای نیز برای شکل دهی پرشور سرامیک ها به خود اختصاص می دهد. به عنوان یک ورزشکار و مدل لباس ورزشی ، ایمان چیزی است که باعث می شود بهترین باشید ، بهترین زندگی کنید و همیشه مثبت بمانید.

اف سی کارینا

“وقتی عاشقانه دوست داری و می خندی. زندگی زیبایی دارید. “

این عضو الهام بخش ، رکورد شکن و گرانش را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که حرکت می کنند ، حرکت می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر از یک حلقه یوگا باشد. Instagramon @ cloud9yogi را به حلقه یوگای پویای خود معرفی کنید که در همه جا گسترده و متعادل است. برخی از حرکات او فواید شگفت انگیزی برای روح و جسم به همراه دارد.

پیشرفت ها:

پیشرفت راهی عالی برای شروع یوگا است. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید به شما کمک می کند کل پشت خود را از سر تا پاشنه بکشید. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

بازکننده های مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه دامنه کامل حرکت و گردش بدن را نیز بهبود می بخشد. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

هیچ یوگا بدون خم شدن پشت نمی تواند کامل باشد. این ژست ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا مدارهای بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش آن را بخوانید.

تو قوی هستی!

غروب تابستان شروع به درخشش و استقرار در افق می کند. وقتی همه چیز به طرز عجیبی پیش می رود ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: به اینجا رسیدید. شما همه چیز را در لگد خود لگد زده اید تا استقامت داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید تا جایی باشید که امروز هستید. تناسب اندام برای همه مناسب است رابطه ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! الهام بخش یا برای همه ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *