نکات موفقیت آمیز کاهش وزن سالن های بدنسازی Freedom Fitness

یک کاسه میوه برای کاهش وزن سالم


یک کاسه میوه برای کاهش وزن سالم

کاهش وزن. *آه کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – این فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که شما زیبا به نظر می رسید و احساس اعتماد به نفس می کنید ، یک انگیزه عالی برای از دست دادن پوندهای ناخواسته ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • بار عقب را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیزهای خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد قوی برای سلامتی بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و کنترل شده تر هستید.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین شدهوقتی تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا مسیر را ترسیم کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را که می توانید به آن برسید انتخاب کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود موفق می شوید – این به شما انگیزه می دهد تا ادامه دهید! صبور باشید و افراط کنید. این یک راه حل شبانه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • رژیم غذایی خود را در نظر بگیرید.کاهش وزن به معنای بیشتر از ورزش است. آنچه در کنار تمرینات ورزشی خود مصرف می کنید به شما در سوزاندن کالری کمک می کند. باید عادت داشته باشید که برچسب ها را در فروشگاه مواد غذایی بخوانید و از شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاها به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده پنهان شده اند. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر تهیه کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و یک وعده غذایی را از دست ندهید! تغذیه بدن با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا بسیار مهم است.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی با فعالیتهایی که دوست دارید شروع کنید و روال عادی ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به چنین تمریناتی عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش دهید و متابولیسم خود را معکوس کنید تا کالری بسوزانید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. با فعال کردن عضلات متوجه خواهید شد که استقامت شما افزایش می یابد.

در 4 مکان در Corpus Christi بزرگتر ، Freedom Fitness آماده همکاری با شما در سفر است. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، فرصت های تمرین گروهی (Zumba also FUN) و کمپ بوت را ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness خود با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه رژیم غذایی یا برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *