نکات تغذیه ای 15 روزه و نکات بهداشتی کاهش یافته در کانادا


تغذیه قوی هنگامی که احساس گرسنگی زیادی نمی کنید منجر به کاهش سریع وزن می شود. در همه رژیم ها ، رعایت رژیم غذایی با دقت و بدون هیچ تغییری بسیار مهم است. نوشیدن آب ، به ویژه آب ، در طول غذا بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی متوسط ​​و همچنین حفظ سلامتی ، نیز به سلامت کمک می کند.

رژیم غذایی 15 روزه کانادایی کاهش یافت

رژیم کاهش دهنده کانادایی

آگاهی از برنامه تغذیه و نکاتی در مورد آن ، می تواند تأثیر بسزایی در تغذیه کاهش وزن داشته باشد و همچنین نیازهای سلامتی و بدن باید برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم کاهش دهنده کانادایی ما 15 روز ارائه می دهیم که می تواند وزن را بین 8 تا 10 کیلوگرم و پیکسل ها را بین 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

برای صبحانه یک فنجان قهوه و یک حبه قند میل کنید. دقت در این رژیم غذایی برای خوردن صبحانه مهم است.

برای ناهار ، خوردن اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

برای شام ابتدا از کاهو با آب لیمو استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا بو داده بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به خواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز بعد

همین کار را با صبحانه در روز اول انجام دهید.

برای ناهار توصیه شده ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه مرغ استفاده کنید.

از سالاد ، سرکه لیمو و کدو بوران برای شام همان روز اول استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم و سپس یک فنجان چای و 2 عدد خرما شروع کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا کاهو را به تنهایی بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا بو داده را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو و سرکه در وعده شام ​​سرو کنید.

روز چهارم

در صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در هنگام ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب ، سپس بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

در وعده شام ​​، ابتدا بهترین اسفناج را بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب بخورید و بعد از یک ساعت شام بخورید ، هویج رنده شده و 200 گرم پنیر مغذی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را در روز چهارم آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق غذاخوری کره و آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ رژیم غذایی سالم ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو با آب لیمو و روغن. سپس بوران کدو تنبل بخورید.

روز ششم

صبحانه را همان روز سومین وعده غذایی کوچک آماده کرده و میل کنید.

ناهار مشابه روز بعد را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همان شام شب گذشته (روز پنجم) را آماده کرده و بخورید.

در روز هفتم

روز هفتم رژیم کاهش دهنده کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه را با یک حبه شکر و یک تکه نان تست بپوشانید.

در وعده ناهار ، از کاهو ، کاغذ سوسیس و بوران اسفناج در فواصل زمانی جداگانه استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، خوردن میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار روز سوم را بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین از سس سالاد با آب لیمو استفاده کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از چندین میوه استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سس سالاد را با آب لیمو تازه رقیق کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، سس سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تازه و یک خوراک بنویسید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در هنگام ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب ، سپس بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، هویج رنده شده و 200 گرم پنیر مغذی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق غذاخوری کره و آب لیمو استفاده کنید.

سالاد سالاد با کرفس برای شام استفاده می شود و در نهایت ، کدو حلوایی لازم است.

روز دوازدهم

در دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام آماده شوید و شب قبل غذا بخورید.

رژیم کاهش دهنده کانادایی

این رژیم غذایی کوچک شامل 12 روز تغذیه اولیه است و 3 روز به عنوان تغذیه نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را در 15 روز اول رعایت کنید و سپس از رژیم معمولی استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر پس از ماه ها کاهش وزن فقط 2 کیلوگرم اضافه کرده اید ، فقط باید 3 روز دوباره تغذیه نگهداری کنید.

تغذیه کانادایی تعمیر و نگهداری تغذیه کانادا

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا سس سالاد با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه اضافه کنید و سپس با اسفناج خوب سرو کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 تکه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط یک فنجان چای و یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 تکه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *