نکات آبرسانی تابستانی


لحظه ای که از در بیرون می رود ، آنجاست. گرما.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما اعتراف کنیم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. هیدراته نگه داشتن بدن در همه فصول مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان که نیازی به تعریق زیاد ندارید. بنابراین بهترین چیز چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما به خوبی از اهمیت وضعیت آبدار مطلع هستیم ، چه تابستان باشد و چه نباشد ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوای استنشاقی برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آبرسانی به معنای رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه ما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. از آنجا که رودخانه از چشم اندازهای خشک حمایت می کند ، آب مهمترین مواد مغذی را در بدن ما تأمین می کند ، چیزها را در سیستم ما جابجا می کند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حال در نظر بگیرید که این امر در هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. مقدار زیادی آب بنوشید.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر ساده است که روز خود را بدون فکر کردن به آن بگذرانید؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند خشک شود ، حتی اگر ورزش نمی کنید. روز را با یک لیوان آب شروع کنید و به تدریج در طول روز بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم فوق العاده ای داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را جبران نمی کنند. در واقع ، شکر و نمک در برخی نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می فهمیم. آب نرم خسته کننده است ، اما می توانید به لیمو ، لیمو ، توت یا خیار طعم دهید – طعم تازه بدون شیرین کننده و نگهدارنده.

  2. از غذاهایی با آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای حفظ رطوبت بدن است و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی غذاهای سالم عالی هستند.
  3. اگر عرق می کنید مایع را پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار کنید و چه ورزش کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi کنترل شده از نظر آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را قبل از توجه به آن تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج از منزل یا تمرین در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در کولر گازی است. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن فاقد مایعات حیاتی برای عملکرد مناسب باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید بلافاصله کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • بدون دفع ادرار

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. اگر جدی هستید ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، در امان باشید – و شما را در سالن های ورزشی Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *