نکاتی برای تمرین در زمانی که وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر در دوره ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، می فهمید که این تمرین چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. شما می توانید در حالی که عرق می کنید و عضلات خود را با تمرینات اندک افزایش می دهید از حضور همه لذت ببرید ، اما اگر همیشه برای ساعت ZUMBA® وقت ندارید چه؟

همه گاهی مشغول هستند و احساس می کنید دنیا روز به روز شلوغ تر می شود ، اما این بدان معنا نیست که به تعویق انداختن حرکت در طولانی مدت به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن تمرینات دیرتر می تواند بهره وری را کاهش داده ، خلق و خو را پایین بیاورد و بعداً منجر به مشکلات سلامتی شود.

با این حال ، زمان زیادی برای تمرین لازم نیست. در اینجا برخی از بهترین روش های تمرین زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

تمرین خود را در زندگی خود ادغام کنید

تمرینات خوب م becauseثر است زیرا تلاش زیادی برای آنها انجام می شود ، نه بخاطر وسایلی که در این مدت استفاده می کنند.

کمی سریعتر راه رفتن یا حتی رسیدن به مقصد ، راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام است. اگر از دویدن لذت نمی برید ، می توانید به جای رفت و آمد معمولی ، آن را با دوچرخه به محل کار ببرید یا حتی گوساله ها را در انتظار قطار پرورش دهید. اگر ورزش می کنید ، می توانید کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید ، حتی با سفت کردن عضلات شکم تا حد امکان.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات می تواند به طرز غیرقابل تحولی شلوغ باشد و زمانی برای وزنه برداری یا دویدن باقی نگذارد. با این حال ، مهم است که این لحظات را از زمان هایی که زمان تمرین با فعالیت های غیر ضروری پر شده است ، تشخیص دهیم.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند دقیقه در هفته چند دقیقه تا 30 دقیقه تمرین اختصاص دهید. حتی اگر زمانی را صرف 30 دقیقه تمرین کنید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود می بخشد.

آموزش های خرد را بپذیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش زمانی که فکر می کنید وقت ندارید ، یا اگر علاقه مند به آموزش متقابل در ایالت نیوجرسی هستید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *