نوشیدنی های چرب (7 بهترین دستور العمل)


نوشیدنی های چربی سوز

چربی سوزها طعم وسیعی دارند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در متن زیر بهترین این نوشیدنی ها را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و ماندگارترین آنها رعایت کردن است غذای اولیه و ورزش جی! این امر گاهی اوقات نیاز به تحریک برای تسریع روند کاهش وزن دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی و همچنین انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، ادویه جات نرم و حتی ادویه وجود دارد.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کمترین میزان کالری موجود ، که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیاز بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در ادامه طرز تهیه بهترین نوع را به شما آموزش می دهیم.

1. قاشق روغن معطر

این نوشیدنی یکی از شاداب کننده ترین و شاداب کننده ترین نوشیدنی هایی است که میان وعده و زمان گرسنگی تاثیر می گذارد برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار لازم و مطابق سلیقه
  • آب لیمو: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار لازم
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل رنده شده و پودر زنجبیل را با آنها ترکیب کرده و در گاز و آب بگذارید تا کاملا جوش بیاید. سپس سرد کنید تا ورقه های لیمو و برگ نعناع اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا در حین فعالیت بدنی بدست آورید سوزاندن چربی پاتا

2. چربی قوی معده

چربی شکم را بسوزانید

راه حلی که می توان برای سوزاندن چربی حتی هنگام خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل رنده شده: نوک قاشق
  • عسل: 1 قاشق چایخوری
  • دارچین یا پودر چوب: به مقدار لازم
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی مخلوط کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چرب ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • سرکه لیمو تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

روی یخ ، مواد را داخل مخلوط بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را بپزید و چای آن را اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی را افزایش داده و با افزایش خواص گلابی برای آن نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. روغن و زیره سوزان

زیره یکی از گزینه هایی است که می تواند در نوشیدنی های چرب استفاده شود. از قدیم تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف روغن سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر مهم است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • سرکه لیمو تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

مقدار کمی آب را هم بزنید و بگذارید کمی با آب داغ بپزد. سپس سرکه آب لیمو را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره تهیه شده را اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. روغن چربی سوز و چربی قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تمیز تهیه و استفاده شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا بهترین تاثیر را داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب انگور: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای آب نبات: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق چایخوری

موارد بالا را مخلوط کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این مخلوط حاوی مقدار زیادی روغن داغ است.

6. روغن سوزاندن و کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چرب استفاده شود. یبوست را بهبود می بخشد ، مشکلات حذف و هضم غذامی توان از ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه روی لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

برای چربی سوزی ورزش کنید

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از محبوب ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مهم است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چرب می رسد ، یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما به طور م ،ثرتر ، می توان آن را با نوشیدن موارد زیر تهیه کرد:

  • چای سبز: 2 قاشق غذاخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: در سطح مورد نظر شما
  • لیمو تازه یا لیمو عمان: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز آبجو ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمان را با آب گرم و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. با کمی شکلات تلخ نوشیدن این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در تغذیه روزانه استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *