من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این اتفاق افتاد

من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک و شکلات هستم. خوب ، شاید نه به طور جدیاما من عاشق شکلات هستم – در هر تکرار! برخی از غذاهای بسیار مورد علاقه من حاوی کاکائو هستند ، مایع ، جامد ، غذای کامل یا پخته به شکل خوب.

با این وجود ، من معمولاً غذای سالم می خورم – من به طور منظم ورزش می کنم و از تغذیه بدن و روح خود برای داشتن یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما وقتی FitOn پرسید که آیا می خواهم به مدت یک هفته هر روز شکلات بخورم ، قرار بود چه کار کنم؟ نه تلاش كردن؟

هدف من این است که ثابت کنم شکلات می تواند (و باید!) بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد و درمان روزانه به تنهایی اهداف شما را خراب نمی کند. آیا من وظیفه را برآورده کردم؟ من پایان را خراب نمی کنم! ادامه مطلب را بخوانید ، عاشقان شکلات.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر به اثبات گرایش های شکلاتی خود نیاز دارید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

برای شروع ، شکلات – به ویژه شکلات تلخ – است زمستان با منیزیم معدنی فوق العاده سالها با لیزا ماستلا ، متخصص تغذیه ثبت شده ، RD ، MPH در سطح شخصی و حرفه ای کار می کردم ، که علت بسیاری از زنان را توضیح می دهد. شکلات را لمس کنید به عنوان یک غذای راحت در دوران قاعدگی: سطوح بالای منیزیم می تواند به تسکین گرفتگی عضلات ، رفع تنش و بهبود خلق و خو ، و همچنین به خواب کمک کند.

(از جمله موارد دیگر) به همین دلیل است که دیدن آن متداول است شیر کاکائو به عنوان آخرین گزینه دوباره پر کردن در پایان مسابقات استقامتی نیمه ماراتن. و علاوه بر منیزیم ، شکلات تلخ آهن زیاد است، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید، بیشتر وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بنابراین بله ، دوستان … شکلات ون غذای فوق العاده ، ممنون از سوال شما

مطالعه بعد از مطالعه آن را نشان می دهد شکلات همچنین مشخص شد که به کمک مالی کمک می کند سلامت قلب و فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست درخشان و از آفتاب محافظت می کند (!!)، و ترکیبات فعال شناخته شده عملکرد شناختی را افزایش می دهد و سلامت مغز را بهبود می بخشدبه آیا کاری هست که شکلات نتواند انجام دهد؟

به یاد داشته باشید – این تحقیق در حال بررسی است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) انجام وزنه برداری ؛ شکر اثر معکوس دارد همه این مزایای خوب از گیاه زیبا و فراوان کاکائو ناشی می شود که هنگام پردازش غذاهای بسته بندی شده و ارزان قیمت که متأسفانه در قفسه های فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده ریخته شده است ، به راحتی از بین می رود. اینجاست که آموزش سلامت شما مطرح می شود: هنگام خرید شکلات هوشمند باشید! اگر می خواهید از مزایای فیزیولوژیکی و خواص جادویی کاکائو استفاده کنید ، درصد بالایی از شکلات تلخ تولیدکنندگان با کیفیت خوب را رعایت کنید.

من 7 روز شکلات خوردم و این چیزی است که اتفاق افتاد

آیا من همیشه بر درصد بالای شکلات تلخ سالم که در بالا ذکر شد اصرار داشتم؟ خیر اما این در مورد تعادل است ، دوست من! در اینجا نگاهی به هفته من دارم.

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

من این هفته را با جدی ترین شکلات با شکلات شروع کردم: تولد smmores. من تعدادی دوست داشتم و ما با تکه های شکلاتی کلاسی Hershey در شومینه ، کمی بیشتر ساختیم. آیا این یک انتخاب سالم است؟ از نظر فیزیولوژیکی نه … نه واقعاً. اما از نظر ذهنی و احساسی مطلق است. این یکی از آن لحظاتی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما در این لحظه بودیم ، غذاهای لذیذ کوچک خود را خلق می کردیم و از لحظه (و شکلات) لذت می بردیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

من به تازگی کشف کردم که غذای کامل Ka’Chava به لطف بهترین دوست من که وسواس تناسب اندام دارد ، دچار وسواس شده است. خواه پودر پروتئین کاکائو یا این اسموتی غذایی را انتخاب کنید یا خودتان آن را تهیه کنید اسموتی کاکائویی تقویت کننده روحیه، این راهی طراوت (و سالم!) است که شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی سالم خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب ، چند مربع شکلات تلخ از Trader Joe مانند میز کنار تخت خواب کوچک گرفتم. برای من ، طعم شکلات تلخ بسیار شدید است ، من نیازی به نوشیدن یا خوردن یک دسته از آن احساس نمی کنم. من فقط می توانم چند لقمه بخورم و احساس می کنم میل من کاملاً اشباع شده است. همچنین مانع از دیوانه شدن یک دسر سنگین و سرشار از کالری می شوم وقتی که من فقط به یک لقمه شیرین نیاز دارم.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم … دلیلی وجود دارد که می توانید شیر شکلات را در بسیاری از اهداف رقابتی پیدا کنید! این یک ترکیبی عالی از کربوهیدرات سریع و پروتئینبه من شخصاً عاشق شیر شکلات به عنوان یک نوشیدنی بعد از تمرین هستم ، بنابراین من نیز بعد از یک تمرین شدید ، شیرم را دریافت کردم 44 دقیقه 20/20 با HIIT دانیلبه اگر به لاکتوز حساسیت ندارید ، این را توصیه می کنم! سعی کنید چای شکلاتی خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید تا ترکیبی کمتر فرآوری شده و سالم باشد.

متصل: آیا واقعاً شیر شکلات آخرین نوشیدنی تمرینی است؟

روز 5: کاسه Açaí با کاکائو و شکلات تلخ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من کاسه اسموتی است و من * عاشق * açaí هستم. من هرگز عاشق açaí plus شکلات نبودم ، بنابراین فکر کردم این هفته ای بود که باید آزمایش می کردم … و من واقعاً هیجان زده هستم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و کاسه تمشک و تکه های شکلات تلخ را ریختم و واقعاً مانند دسر برای صبحانه بود – اما این یک تقویت کننده خلق و خوی دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ سالم

با سردتر شدن ، این FitOn خوشمزه را به گرمی انتخاب کردم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه چیزی در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در روزهای پاییزی بسیار اطمینان بخش است ، می دانید؟ ترکیب شکلات و ادویه یادآور شکلات داغ مکزیکی (یکی دیگر از موارد مورد علاقه من) است ، اما به شیوه ای سبک تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

شنبه فینال؟ براونی شکلاتی جویدنی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. قهوه ای شاید غذاهای مورد علاقه من در تمام دوران باشد (و تنها غذایی که به نظر می رسد هیچ نشانه ای از سیری ندارد!) ، بنابراین محدود کردن به یکی از آنها تمرین کوچکی برای کنترل خود بود.

نتیجه: خوشحالم! هفته بسیار خوبی بود و تمرکز بر تهیه (یا خرید) یک غذای خوشمزه شکلاتی خوشمزه برای هر روز بسیار لذت بخش بود. شکلات ذوب شده یا گرم از نانوایی فرانسوی یا ترکیبی از اسموتی های فوق غذای کاکائویی و کلم پیچ ، شکلات می تواند کمی شادی را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

به نظرم مهم است که تاکید کنم که غذاهای شکلاتی من با رژیم های دیگر من متعادل شده اند. من خودم را محدود نمی کنم و به صورت شهودی غذا می خورم (این بخشی از تمرین تغذیه شخصی من است) ، اما من عاشق سبزیجات هستم و معمولاً میل به غذاهای سالم تر دارم و وقتی مقدار کمی شیرین تر و غنی تر دریافت می کنم احساس سیری می کنم (مگر اینکه البته اگر ، قهوه ای است) بنابراین به خاطر داشته باشید که این عکس فوری برای غذاهای هفتگی من بخش بسیار کوچکی از چیزی است که من در هفت روز مصرف کردم. به عنوان مثال ، یک وعده غذایی میگو ، مارچوبه ، اسفناج برشته و قسمت کوچکی از ماکارونی موی فرشته (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات … می دانید) بود.

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ از هر نظر! با وجود اینکه این را نوشتم و اشاره کردم که شکلات درد یک دقیقه پیش بود ، من می خواهم به آن مکان فرانسوی بروم و یک کروسان کره ای با شکلات سیاه ذوب شده در وسط تهیه کنم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. بسیار متنوع است و می تواند به طرق مختلف در منو ادغام شود. خواه به تنهایی ، مخلوط با میوه ها ، سبزیجات ، سرخ شده ، منجمد ، پودر شده … معجزه برای دیدن (و مصرف).

اگر مجبور بودم انتخاب کنم ، باید بگویم که کاسه اسموتی این هفته بسیار چشمگیر بود. در مورد “سالم” ترین روش مصرف شکلات ، من خوشحال بودم که چقدر از مخلوط کاسه اسموتی شکلات-آساای توت خوشم می آید. من دوباره همه چیز را دوباره درست می کنم!

غذای آماده

بنابراین ، همانطور که اشاره کردم ، این آزمایش شادی زیادی را در زندگی روزمره و روال عادی من به ارمغان آورد. شکلات واقعاً روحیه را افزایش می دهد ، مردم! وقتی صحبت از وزن ، عملکرد و سایر معیارهای سلامتی می شود – صادقانه بگویم ، من دقیقاً همان چیزی هستم که هفت روز قبل بودم. بدون نوسان وزن ، بدون کندی ، بدون قند یا فروپاشی. خنده دار است که من چقدر طبیعی (و البته سالم) احساس می کنم.

برای من ، این فقط ثابت می کند که رویکرد متعادل به سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بین بدن و روح است. من یک دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” این خواهد بود: کاکائو = هموستاز.

اگرچه من یک دکترای دکتر نیستم ، * من * یک مربی تغذیه معتبر هستم ، بنابراین در اینجا شروع هفته و این آزمایش است: به دنبال غذاهایی باشید که شادی را به ارمغان می آورند و در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. اضافه کردن توجه به غذا؛ این یک عمل ساده آگاهی به تنهایی سالم است (مطالعات همچنین نشان می دهد می تواند به کاهش وزن شما کمک کند اگر این هدف را در نظر دارید). هیچ کس نباید از شادی محروم شود و هرچه تمرین غذا خوردن شادتر و جلب کننده باشد ، می توانید عادات سالم و مثبت خود را در سایر زمینه های زندگی تقویت کنید.

غذاهای لذیذ و غذای سالم متقابلاً منحصر به فرد نیستند. اگر آگاهانه و عمدی با آن حرکت کنید ، آنها می توانند دست در دست یکدیگر زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *