قلب سالم شهرها را قوی می کند


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی و قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی اصلی ترین بیماری مزمن مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار نفر یک نفر را به خود اختصاص می دهد1به تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه در خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی نیز نقش دارد.2به

وقتی به تناسب اندام قلب و عروق فکر می کردم ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم پیدا کردم که در آن چندین پروژه توسعه مسکن را انجام دادم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و ارتقاء عایق نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها اگر خوب کار کنند معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی ، در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و سیستم عروقی برای رساندن اکسیژن به بدن به ماهیچه های فعال است. ما آن را نمی بینیم و مانند آبگرمکن یا سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این کار و بازی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. تعمیر یا نگهداری سیستم قلبی عروقی شما ممکن است به تلاش زیادی نیاز داشته باشد ، اما مطمئناً ارزشش را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامتی و کیفیت زندگی ما سود خواهد برد. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری بدهد تا با نوه های خود برچسب بزنیم ، یا ما را تشویق کند که نیم مایل دیگر پیاده روی کنیم تا به اسکله شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های 2020 برای فعالیت های هوازی پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را حداقل به میزان متوسطی از شدت افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش کردند که 150 دقیقه توصیه شده در هفته را رعایت کرده اند. مدیسون ، WI شهر پیشرو در رتبه بندی آمادگی جسمانی 2020 آمریکا است که 65 درصد برآورد شده است ، و لاردو ، ایالت تگزاس پایین ترین مکان است ، تنها 34 درصد از مردم سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می دهند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت تمرین خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی توسط هر فرد انجام می شود. با این حال ، منابع و سیاست های زیست محیطی جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. امکان دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها همه ساکنان به شما امکان می دهند فعالیت بدنی را افزایش دهید. طبق داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، ماساچوست و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از یک پارک هستند. شاخص تناسب اندام همچنین به دنبال فرصت های تفریحی ویژه ای است ، از زمین های بازی پارک (مدیسون 6.9 نفر را با 6.9 پیش می برد) تا استخرهای عمومی (که توسط کلیولند اداره می شود ، 11000 نفر در 100000 نفر). دستورالعمل های بزرگتر و کامل که زیرساختی ایمن و زیبا برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال ارائه می دهند ، می توانند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشند. شهرهای کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های محکم خیابانی ، مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک کرده اند.

در نهایت ، من تصمیم به بهبود خانه گرفتم ، با این حال ، من از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی پشتیبانی کردم که تصمیم من را آسان تر کرد. ارتقاء تناسب اندام قلب و عروق برای همه اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی در نظر گرفته شود ، همچنین حفظ فرم خانه ما. در زیر سطح شهر راست ، قلب هر ساکن زنده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را کشف کنید.

توسط آماندا بلوچ ، دکترا ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارش نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش آمادگی قلبی تنفسی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *