طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز اینجاست و بهترین سبزیجات اینجا هستند!

تولید محلی و در فصل اغلب به معنای خرید تازه ترین و خوشمزه ترین سبزیجات است. سبزیجات سبز تیره و برگ مانند فصل های سرد رشد. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین است که از سیستم ایمنی بدن ما محافظت می کند ، جذب آهن را افزایش می دهد و به متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. مصرف بیشتر پتاسیم می تواند به کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. بدن برای یافتن رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایداری که از طریق متابولیسم طبیعی ایجاد می شوند ، جستجو می شود که می تواند به سلول های سالم آسیب برساند و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار دارای کالری و کربوهیدرات کمی هستند ، به عنوان مثال ، کلم پیچ دارای 33 کیلو کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان است ، در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C مصرف روزانه را تامین می کند. فنجان chard سوئیس تنها 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان پخته ، بخارپز ، سرخ کرده یا برشته کرد. کلم پیچ عطری روستایی و دلچسب به سوپ ها و خورش ها می دهد. اعضای خانواده کاسنی ، مانند غذای تند یا فریزر را می توان به سالاد اضافه کرد. با این حال ، مراقب باشید ، سبزی کاسنی تلخ است ، بنابراین آنها به یک فویل شیرین یا شور مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل می کنید ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار پرورش محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر بروید.

و اگر سبزیجات برگ سبز چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات فوق العاده سالم پاییزی هستند که می توانند نصف یک بشقاب را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *