سال نو برای سلامتی بهتر

سال نو برای سلامتی بهتر


سال جدید همیشه مجموعه ای از تصمیمات جدید و میل به بهتر شدن خود را به همراه دارد. چه خودتان را تکان دهید و چه کمی سرگردان باشید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتماد داریم. همیشه ساده نیست که به یک روال یا رژیم جدید برسید ، اما این را درک می کنید. فقط چند عادت لازم است تا خود را بهبود ببخشید ، و شما قبلاً این مراحل را امسال انجام داده اید. در پایان اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: ROAD! شما سال جدید را به خوبی آغاز کرده اید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

جشن ملی آرد در 15 ژانویه بودث و مهم نیست که در سالهای اخیر چقدر غذا و حتی فرهنگ عامه ما را تحت کنترل خود درآورده است ، گلوتن همیشه وجود داشته است. آنچه در حال حاضر آشکار شده است تأثیر آن بر افراد ، به ویژه کسانی که آلرژی دارند. در این ماه ، ما می خواستیم در گلوتن غوطه ور شویم تا بدانیم این چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد.

گلوتن چیست؟

گلوتن یک نام رایج برای پروتئین های موجود در گندم (گندم ، دوروم ، امر ، سمولینا ، املا ، فارینا ، فارو ، گراهام ، گندم KAMUT® khorasan و einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال است. ”* در اصل ، گلوتن به حفظ شکل بدن کمک می کند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (منظور این است؟ چسب / گلوتن؟) همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. این خبر خوبی برای نان ها است ، اما همیشه برای بدن مفید نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن در درجه اول در گندم و برخی دیگر از محصولات ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می توان از آن در ترکیب غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • ردیف ها
  • حتی سس سالاد!

گاهی حتی جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند نعمت باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افرادی که حساسیت به گلوتن دارند واکنش شدیدی به گلوتن نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، هرکسی که مبتلا به بیماری سلیاک است واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهد. با این حال ، تعدادی از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • پف و گاز.
  • معده درد.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که برخی از علائم فوق را تجربه می کنند اما از حساسیت به گلوتن رنج نمی برند. کاملاً محتمل است که به جای گلوتن ، گندم ، جو و غیره. آلرژی می تواند علت باشد. اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مطمئن شود.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر حساسیت به گلوتن یا حساسیت به گندم ندارید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی همه افراد متفاوت هستند ، و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر از حساسیت و حساسیت به گلوتن رنج می برید ، اما متوجه شده اید که رژیم محدود به گلوتن احساس فوق العاده ای دارد ، پس به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

آهنگ ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم با ارائه چندین شیوه مختلف به همه چیز برسیم. در این ماه ، ما روی عادات سالمی که می توانید به آنها مسلط شوید تمرکز می کنیم تا بتوانید شروع خوبی داشته باشید و آن را در طول سال خوب نگه دارید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از چند پله نفس نفس زدن خود را پنهان کنید یا بعد از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشت؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن اتفاق بیفتد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به کل بدن می رسد. همچنین به تسخیر پله ها ، تپه ها و سایر اهداف تناسب اندام کمک می کند.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیو می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را تقویت کنید (آیا در مورد اوج دویدن شنیده اید؟)
  • به خوابیدن شما کمک می کند
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

برای استفاده از مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد ، نیازی به آموزش هیچ Strongman® ندارید. در واقع ، اگر توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید پوندهای آزاردهنده خود را از دست بدهید یا تنظیم کنید ، تمرینات با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرین خود داشته باشید.

می توانید از کوچک شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا سلیقه همه افراد را برآورده می کنند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر عاشق کارهایی هستید که در طول تمرین انجام می دهید ، به احتمال زیاد ادامه می دهید! و چون ما از قوانین سختگیرانه ای برای حفظ شما پیروی می کنیم امن تر، با خیال راحت در کلاسها شرکت کنید.

دروس گروهی نه تنها به بهبود سلامت شما کمک می کند ، بلکه به موارد زیر نیز کمک می کند:

  • به از دست دادن ضربه می زند
  • پاسخگو باشید
  • دوست شدن
  • حرکت کنید یا تکرار کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین از ما در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید و طیف وسیعی از کلاس هایی را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا خانه انجام دهید ، کشف کنید.

عادت سالم 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم ماشین های ترسناک چگونه می توانند در ورزشگاه باشند. شما نمی خواهید با واژگونی کسی را ناراحت یا شرمنده کنید. همه ما از جایی که او شروع کرده شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Connection کمک بخواهید. به هر حال ، ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما داریم بزرگتر در زمینه ایجاد فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، قادر خواهید بود تناسب اندام داشته باشید و سالم بمانید.

دستگاه تمرین ما علاوه بر تعریف ماهیچه های فردی ، می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • مواظبش باش
  • استرس مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

برچسب ویژه

هر ماه ، ما می خواهیم برای یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را ترسیم می کند فریاد بزنیم و ما را تشویق به قوی شدن کند. اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، از وب سایت Bryceredcon_bryceb برای اطلاع از نمونه های دینامیت در مورد آنچه باید برای عضله سازی و استفاده از ماشین های ما انجام شود ، دیدن کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این یار بدنسازی پویا یک طرفدار مشتاق است که همیشه طرفداران خوبی دارد و هرگز روزی را از دست نخواهد داد. او عاشق نکات تجاری و به اشتراک گذاشتن لبخند است – همراه با حس مد ورزشگاه.

برای نکات ماشین ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید و الهامات خود را نیز به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه کاربردی برای این کار داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما همچنین یک دوست را با خود به باشگاه می برید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمان عالی است:

  • از کارت رایگان 5 روزه خود استفاده کنید
  • مشاهده جدول زمانی
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما قبلاً با قدرت کامل به سال جدید رفته ایم و امیدواریم که شما این تصمیمات را متزلزل کنید. فراموش نکنید که وقت بگذارید و روی خود تمرکز کنید و بر آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر پشتیبانی کنیم. خدمات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر است و آماده توقف و شروع آموزش است. ما نمی توانیم منتظر دیدن آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *