رژیم چربی سریع و برنامه تغذیه خوب


قبل از گرفتن هر نوع رژیم غذایی پرچرب ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید علت چاقی را شناسایی کنیم و سپس با تشخیص درست ، به دنبال رژیم غذایی مناسب و سالم برای چاقی باشیم. در ادامه ، وزن اضافی را برای یک هفته آورده ایم عزیز. امیدواریم با استفاده از این رژیم چاق کننده سریع بتوانید هفته ای چند کیلو وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تسلیم نشوید تا زمانی که هوس خود را برآورده نکنید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و تغذیه یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها است. برای افزایش وزن ، بهتر است در طول روز کالری بیشتری بخورید تا میزان کالری که بدن شما هر روز می سوزاند. خوردن پروتئین بدن شما به 1.5 گرم پروتئین در هر پوند وزن بدن در روز نیاز دارد. بدن شما نیز روزانه به مقدار مناسبی از چربی نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادت خوردن 3 وعده در روز را فراموش کرده و در عوض کمتر از 5 تا 6 وعده غذایی در روز بخورید. با خواندن رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز تا انتها با ما باشید.

انواع غذاها برای تغذیه سریع چاق کننده

یک برنامه رژیم غذایی سریع چاق کننده در هفت روز

در این مقاله ، ما یک رژیم کامل و کامل هفت روزه برای کاهش وزن را برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و اگر از آن استفاده کنید می توانید چند پوند به دست آورید.

غذای چرب سریع

روز اول

در اولین روز رژیم چربی سریع ، بهتر است نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان آبی خشک یا گریپ فروت ، یک قاشق چایخوری روغن زیتون و کمی روغن دارچین میل کنید. و برای میان وعده ها ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک میوه بزرگ ، یک قاشق چایخوری کره بادام زمینی ، نیش موزارلا و ناهار ، 2 فنجان پر از سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و موز بخورید. برای میان وعده عصرانه ماست کم چرب ، سرو با پنیر کم چرب کم چرب ، سرو پر از میوه آبی مخلوط با سبزیجات برگ دار ، 2 قاشق چایخوری آرد گندم و یک قاشق چای خوری عسل ، و برای شام گرم 20 قزل آلا ، یک عدد سیب زمینی بزرگ بخورید ، پر از نخود فرنگی و یک فنجان کره کم نمک میل کنید. برای آخرین وعده غذایی بعد از شام ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق چای خوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق چای خوری عسل را ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاق کننده بسیار سریع برای افراد لاغر

روز بعد

روز بعد غذای چرب سریع برای صبحانه 4 کیک گندم ، 2 قاشق چایخوری سرکه افرا ، یک وعده کامل پنیر کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و برای ساندویچ ساندویچی با آجیل و موز و عسل ، موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل بنوشید. از شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان کره کم نمک بخورید. حالا برای یک میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند از هر نوع میوه باشد ، و دو قاشق غذاخوری کتان را مخلوط کرده و میل کنید. در وعده شام ​​، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

برخی را رز کنید

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 قرص کیک گندم یا جو و پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی و دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید یک ساندویچ ماهی تن با پنیر و گلابی بخورید ، می توانید این ساندویچ را با مخلوط کردن دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، سس مایونز بدون چربی و کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای رژیم چاقی سریع ، عصرها می توانید یک لیوان شیر بدون چربی و دو میوه بزرگ و برای شام یک کاسه سوپ مرغ میل کنید. بعد از شام ، بهتر است یک لیوان شیر بدون چربی با 3 میوه بزرگ بخورید.

غذای چرب سریع

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم کاهش وزن سریع ، سبزی که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات و دو برش نان سبوس دار و یک لیوان شیر کم چرب ترکیب کرده و بخورید. پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان برنج قهوه ای ، سس و گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. ساندویچ بوقلمون را با چربی کم و یک خوشه انگور قرمز برای ناهار سرو کنید. برای میان وعده ، یک لیوان شیر کم چرب و دو میوه حفظ شده ، و برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان پوست برنج با لوبیا ، و بعد از شام مخلوطی از پروتئین سویا و شیرخشک با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از بلوبری یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب و دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای میان وعده ها. به همراه دو میوه بزرگ برای شام ، همبرگر و یک لیوان کره کم نمک و برای پایان ظریف شب ، پروتئین با تعداد زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین در رژیم چاق کننده سریع

روز ششم

برای صبحانه چهار کیک گندم ، دو قاشق چای خوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی و یک وعده کامل میوه آبی ، برای یک میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک وعده کامل جو دوسر پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی و موز و کمی دارچین ، برای ناهار 2 فنجان ماکارونی و دو قاشق سوپ خوری ، 150 گرم سینه مرغ و سالاد اسفناج ، برای میان وعده یک فنجان ماهی گربه و نصف فنجان ماهی تن و یک سیب بزرگ و شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 قسمت پخته شده سبزیجات به همراه سیب زمینی بزرگ و تا پایان شب می توانید شیک پروتئینی بخورید.

روز هفتم و آخرین روز تغذیه سریع چاق کننده

برای صبحانه ، مخلوطی از دو تخم مرغ ، آبگوشت ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا و 4 قرص گندم و یک دسته بزرگ انگور ، برای یک میان وعده دو فنجان سبوس جو دو سر و 2 لیوان شیر کم چرب ، کمی دارچین و وعده دوم کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان و 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، سالاد و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان کمی نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی و موز برای میان وعده خوردن یک سوپ لوبیا قرمز کامل ، 150 گرم شام ماهی تن ، ماکارونی ، آب گوشت ، آب گوجه فرنگی ، کلم بروکلی بخارپز ، کمی کره شور و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب:
غذای چاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *