رژیم غذایی حضوری-غذای نرم


رژیم غذایی حضوری
رژیم غذایی حضوری

چهره افراد بسیار مهم شده است زیرا با ظاهر صورت ، حتی اگر پاها دیده نشوند ، همه می توانند وضعیت بدن شما را تا حدی درک کنند. به عنوان مثال ، اگر صورت شما ضخیم و گرد است ، انتظار می رود که بدن شما ضخیم باشد ، یا اگر چهره شما دارای اضافه وزن است ، همچنین شما سنگین و ضخیم هستید ، یا به عنوان مثال ، اگر یک سطح اسکلتی را مشاهده می کنید ، شما به احتمال زیاد بدن یا تناسب اندام آن فرد را دارید .. یا لاغر ، بنابراین اهمیت این قسمت از بدن را نمی توان نادیده گرفت.

رژیم غذایی حضوری

امروزه ، هنگامی که بسیاری از پارامترها بر اساس جذابیت و زیبایی تعریف می شوند ، صورت و استخوان های نازک زیبایی و جذابیت فرد است. شاید شما هم کم و بیش از این موضوع ناراحت هستید.

در این مقاله به بررسی علل چاقی و چگونگی خلاص شدن از شر آن با چند ماده مغذی کوچک می پردازم تا سایر مشکلات مربوط به جذابیت و زیبایی عزیزان شما حل شود. بنابراین این مقاله را به طور کامل دنبال کنید.

چاقی یا تورم صورت می تواند دلایل زیادی داشته باشد. برای درمان ، باید منبع مشکل خود را بدانید.

این مشکل می تواند ناشی از عوارض جانبی مصرف دارو باشد ، به عنوان مثال گلوتن یکی از عوامل حساسیت زا است که باعث ضخامت صورت می شود. یا گاهی اوقات صورت شما به دلیل مسائل ارثی یا ارثی ، مانند هورمون های قبل از یائسگی ، که اغلب در زنان مسن یافت می شود ، ضخیم می شود.

گاهی اوقات اضافه وزن دارید و صورت شما با توجه به اندام شما ضخیم به نظر می رسد یا گاهی پیش می آید که پس از از دست دادن پاها در مفاصل ، به دلیل تغذیه های مختلف ، صورت شما صاف یا نازک تر از بدن شما می ماند. گاهی اوقات به همان نسبت وزن خود را کاهش می دهد ، اما با چین خوردگی و پوست شل و گونه های زخم.

برای برخی از افراد ، استخوان بندی صورت باعث می شود صورت آنها گرد و ضخیم به نظر برسد.

اما در نهایت ، برای پایان دادن به مشکل چه باید کرد؟ در درجه اول ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، منبع مشکل را مشخص کنید و اگر خودتان این کار را انجام نمی دهید ، این منبع را با توضیح سابقه و رژیم غذایی و برنامه دارویی خود به متخصص پیدا کنید و دستورات لازم را از متخصص دریافت کنید.

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد ، برای مثال: تغییر عادات غذایی ، استراحت کافی ، ورزش ، ماساژ صورت ، تمرینات صورت ، جراحی یا استفاده از داروهای خانگی برای استفاده در فضای باز.

اکنون به بررسی دقیق تر استراتژی های مشخص شده می پردازم.

– برنامه غذایی سالم: یکی از دلایل اصلی چاقی عادت های بد غذایی است که متأسفانه در خانواده های ایرانی مشهود است. این عادات بد آنقدر خوب است که حتی اگر زیاد ورزش کنید ، باز هم کاملاً از سوء تغذیه مصون نخواهید بود ، بنابراین سعی کنید رژیم غذایی خود را تغییر دهید. با این کار ، از آکنه و ضایعات پوستی نیز در امان خواهید بود و اثر اولیه را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید تفاوت پوست صورت با تغذیه سالم و ناسالم را مقایسه کنید و برای درک کامل آن ، پوست مردم کره جنوبی یا چین را با مردم کشور ما یا عربستان مقایسه کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از رژیم غذایی خود ببرید.

  • غذاهای فرآوری شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید.
  • مصرف غذاهای تازه ، میوه ها و سبزیجات را افزایش دهید.
  • از غذاهایی که باعث التهاب می شوند ، مانند سویا ، ذرت ، گلوتن و محصولات لبنی خودداری کنید.
  • سعی کنید از غذاهای ضد التهابی مانند زنجبیل ، زردچوبه ، کدو ، نارگیل ، لیمو و چغندر استفاده کنید.
  • هرگز پرخوری نکنید و هر زمان که احساس سیری کردید ، دست از غذا نکشید.
  • با کاهش سطح چربی در بدن با افزایش سن ، سعی کنید غذاهایی بخورید که زیبایی و درخشندگی پوست را باز می گردانند.

– آب کافی بنوشید: نقص بینایی معمولاً به دلیل بیماری یا آسیب و سمیت در سایر قسمت های بدن است. به عنوان مثال ، اگر کبد چرب دارید ، صورت شما بسیار متورم می شود.

همانطور که می دانید ، بخش زیادی از بدن ما از آب تشکیل شده است و یکی از راه های سم زدایی بدن نوشیدن مقدار زیادی آب است (در حقیقت ، همیشه سعی کنید آب جوش گرم بنوشید) ، نوشیدن آب در حین ورزش نیز فوایدی دارد. ، به عنوان مثال ، علل سردرد نداشته باشید و در وضعیت خوب خود بمانید. علاوه بر این ، به هیدراته ماندن کمک می کند ، یعنی دریافت آب کافی برای بدن ، کنترل اشتها و از بین بردن التهاب. در نتیجه ، پوست شما زیبا به نظر می رسد و بی جهت متورم نمی شود. همیشه سعی کنید هنگام ورزش یک بطری آب مخلوط با کمی آب لیمو را با خود ببرید.

– محدود کردن مصرف قند و نمک: یکی از شایع ترین علل چربی صورت و بدن احتباس آب است که یکی از مهمترین علل استفاده بیش از حد از قند و نمک است. برای کاهش التهاب و کم آبی بدن ، باید نمک (سدیم) خود را افزایش دهید. 1500 میلی گرم محدود کنید در روز و شکر تا 20 گرم در روز – خواب کافی و در زمان مناسب: همه ما تجربه کرده ایم که صورت ما صبح ها به دلیل کم خوابی در شب یا دیر خوابیدن و عدم استراحت کافی متورم می شود ، بنابراین شما اهمیت این موضوع را نمی دانید.

هنگام استراحت ، بدن ما با سیستم غدد درون ریز سازگار می شود ، که شامل همه سلول ها ، اندام های داخلی و عملکردهای بدن است. علاوه بر این ، تعادل هورمونی نیز در این زمان استراحت صورت می گیرد. در نتیجه ، اگر شب ها که مهمترین زمان استراحت است ، به اندازه کافی استراحت نکنید ، اقدامات فوق اتفاق نمی افتد و باعث مواردی مانند تورم صورت می شود. سعی کنید حداقل هفت ساعت کامل بخوابید تا به بدن خود در انجام وظایف خود و دریافت انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح کمک کنید.

– ورزش: یکی از راه های کاهش وزن ورزش است. در عمل ، میزان از دست دادن همه با دیگران متفاوت است ، اما کاهش وزن 1 تا 2 کیلوگرم وزن ابتدا خود را بر روی صورت نشان می دهد. در حین ورزش ، چربی مسئول سوزاندن تمام قسمت های بدن است و چربی صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

– کاهش صورت و تمرینات هوازی: یکی از بهترین راه های کاهش وزن ، افزایش شدت تمرینات هوازی است. می توانید هفته ای 5 بار و هر بار 60 دقیقه ورزش هوازی انجام دهید و ورزش منظم را به ورزش چشم تبدیل کنید. با تکمیل ترکیبی از تمرینات ، بدن شما همچنان به سوزاندن چربی و سوزاندن بیش از 200 کالری در روز ادامه می دهد که به کاهش وزن شما نیز کمک می کند.

ماساژ صورت: تورم صورت در اثر تجمع مایع لنفاوی در زیر پوست ایجاد می شود. ماساژ صورت با فشردن مایع لنفاوی زیر پوست به طور موقت از تورم جلوگیری می کند. علاوه بر این ، ماساژ می تواند آن را نازک تر از آنچه که هست نشان دهد. با ماساژ منظم صورت ، می توانید مقدار زیادی روغن صورت را از دست بدهید. یکی دیگر از تاثیرات ماساژ صورت تقویت اکسیژن و گردش خون و سفت شدن آرام پوست است. و از افتادن آن جلوگیری می کند. برای انجام این کار ، می توانید مطابق شکل زیر عمل کنید.

– ورزش صورت: یکی دیگر از راه های کاهش صورت حرکت ماهیچه ها و به عبارت دیگر تمرینات صورت است همانطور که دیگر اندام ها را با ورزش کاهش می دهیم به عبارت دیگر ماهیچه های آنها را سفت می کنیم ، این عمل در مورد صورت نیز صادق است.

تمرینات ذکر شده در زیر 40 عضله صورت را تقویت می کند تا ظاهری لاغرتر و لاغرتر برای شما به ارمغان بیاورد.

  • تقویت ماهیچه های اطراف دهان: برای تقویت این ماهیچه ها ، حروف X و O را یکی پس از دیگری گفته و تکرار کنید. این تمرین باعث انقباض و حرکت ماهیچه های صورت شما می شود. این تمرین را روزانه و تا جایی که می توانید تکرار کنید.
  • تقویت عضلات گونه: برای برداشتن گونه های بزرگ و تقویت ماهیچه های گونه و جلوگیری از افتادن آنها در سنین میانسالی ، باید گونه های خود را به صورت (مانند دهان ماهی) بکشید و این کار را 20 بار در روز تکرار کنید. نتایج.
  • تقویت تمام ماهیچه های صورت: دهان خود را کاملاً با گرده باز کنید ، تمام ماهیچه های صورت خود را درگیر کنید. این حالت را به مدت 5 ثانیه نگه دارید و این کار را 30 بار در طول روز تکرار کنید.

فعالیت دیگری که می توانید انجام دهید این است که دهان خود را پر از هوا کنید تا صورت شما ضخیم و گرد به نظر برسد ، سپس لب های خود را بسته نگه دارید ، حال هوا را از یک طرف صورت خود به طرف دیگر منتقل کنید. این کار را به مدت 5 دقیقه ادامه دهید سعی کنید این فعالیت را چندین بار در طول روز انجام دهید.

– استفاده از داروهای خانگی: برای برخی از افرادی که سلامتی و زیبایی شخصی آنها و پوست بی عیب و نقص آنها اهمیت زیادی دارد ، در بیشتر موارد مراقبت از پوست ، از ماسک های متنوعی برای رسیدن به وضعیت مطلوب خود استفاده می کنند. برای این افراد علاوه بر مواردی که تا کنون ذکر شد ، راه دیگر کاهش سایز و لاغری صورت استفاده از ماسک های خانگی و عطرهای طبیعی است. اینها ممکن است مانند گذشته کار نکنند ، اما تا مدتی موثر نخواهند بود. در اینجا برخی از آنها آمده است.

1- مخلوطی از دو سفیده تخم مرغ ، یک قاشق چایخوری عسل ، یک قاشق چایخوری شیر و یک قاشق چای خوری آب لیمو آماده کرده و روزانه روی صورت ، چانه و گردن خود بمالید و تمیز کنید. در حقیقت ، مخلوط دو سفیده تخم مرغ ، کمی نمک دریا و سرکه سیب نیز برای نرم شدن صورت شما مهم است.

2- هندوانه میوه ای است که می تواند در نرم شدن صورت بسیار مفید باشد. ابتدا میوه را در مخلوط کن بریزید و آب آن را بگیرید ، سپس میوه را با پنبه به مدت 5 دقیقه روی صورت بمالید و آبکشی کنید.

این روش علاوه بر از بین بردن چربی اضافی صورت به مدت 7 روز و باعث کاهش وزن می شود ، همچنین از پیری زودرس پوست به دلیل وجود ویتامین C در خربزه جلوگیری می کند.

3- ماسک دیگری که در کاهش وزن استفاده می شود استفاده از کره کاکائو است. ابتدا کره کاکائو را روی اجاق گاز بمالید و یکبار صبح و شب قبل از خواب روی صورت ، چانه و گردن بمالید.

4- می توان با اطمینان گفت که ویتامین E بیشترین ویتامین مورد استفاده است. استفاده از ویتامین E به صورت خوراکی و نه به صورت خوراکی بسیار مهم و ضروری است. قبل از هر چیز توصیه می شود غذاهای غنی از این ویتامین مانند سبزیجات ، محصولات لبنی ، حبوبات و آجیل را در رژیم غذایی خود قرار دهید. برای استفاده خارجی ، همچنین می توانید روغن ویتامین E را روی صورت ، گردن و چانه خود بمالید. این روغن چربی پوست را کاهش داده و منجر به نازک شدن صورت می شود.

6- یکی دیگر از درمان های خانگی برای کاهش صورت استفاده از حوله داغ قبل از خواب است. روش این است که یک حوله را در آب گرم خیس کنید و آب بگیرید و آن را روی صورت بمالید. این کار با تعریق به این شکل باعث کاهش چربی صورت شما می شود.

7- می توانید خامه شیر را با چند قطره عسل مخلوط کرده و روزانه روی صورت ، گردن و چانه خود بمالید. این عمل علاوه بر صاف شدن صورت ، باعث درخشندگی و درخشندگی پوست شما نیز می شود.

افرادی که چانه دارند نیز باید شیر تمیز تازه را روی صورت و چانه بگذارند تا از بین برود.

– عمل جراحي: با مراجعه به متخصص زیبایی می توانید با کمک جراحی به کاهش وزن صورت خود نیز کمک کنید اما لی از این واقعیت غافل است که جراحی زیبایی باعث آسیب به ساختار صورت و پیری زودرس آن می شود.

همانطور که می بینید ، روشهای جالب زیادی برای کاهش حالت چهره شما وجود دارد که هریک از آنها تأثیر خاص خود را بر صورت دارد. در صورت لزوم می توانید درخواست خود را از قسمت تغذیه بصورت آنلاین برای تغذیه بهتر و شخصی ارسال کنید تا در اسرع وقت شما را در این زمینه راهنمایی کنم.

به امید بهترین ها برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *