راهنمای تغذیه قبل از ورزش و بهترین مکمل های قبل از ورزش


راهنمای تغذیه قبل از ورزش و بهترین مکمل های قبل از ورزش

قبل از ورزش چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟ جی! برنامه تغذیه شما قبل از ورزش چیست؟ ورزشکاران حرفه ای به دنبال بهترین مکمل های قبل از تمرین برای بهبود عملکرد هستند. زیرا آنها به خوبی از نقش غذا در عملکرد ورزشی خود آگاه هستند. افزودن قبل از ورزش نیز آسیب عضلانی را کاهش می دهد.

پس از تمرینات بدنسازی ، تغذیه علاوه بر برنامه ورزشی نقش مهمی را ایفا می کند. یک رژیم غذایی غنی و متعادل برای عضلات ضروری است. با این حال ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا ورزشکاران تمایل به مصرف مکمل دارند. شروع قرص های ضروری قبل از تمرین باعث افزایش قدرت عضلات می شود. تغذیه اولیه ورزش عضله و انرژی را افزایش می دهد.

اگر بدنبال تغذیه مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها ، کاهش و سوزاندن چربی هستید ، این مقاله باقی مانده توسط تانرز را بخوانید. در ادامه به نقش مواد مغذی در بهترین مکمل های قبل از ورزش اشاره خواهیم کرد.

برای یک برنامه ورزشی به صورت آنلاین تهیه کنید از تیم مربیگری خرده فروشان پوست کلیک.

روغن

ذخایر گلیکوژن به طور گسترده ای در جلسات آموزشی کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. اما چربی برای ورزش طولانی مدت متوسط ​​تا کم منبع چربی است. مطالعات متعدد تأثیر چربی بر عملکرد ورزشی را تأیید کرده اند. به عنوان مثال ، یک مطالعه چهار هفته ای روی 40 درصد تغذیه چربی انجام شد. نتایج نشان داد که تمرینات استقامتی برای دوندگان سالم و آموزش دیده افزایش یافته است.

هنگام استفاده از نرم کننده قبل از ورزش این نکات را فراموش نکنیدکربوهیدراتها ذخیره گلیکوژن را برای حداکثر ورزش افزایش می دهند. از طرف دیگر چربی با ورزش شدید به مدت طولانی به چربی کمک می کند. پروتئین همچنین سنتز پروتئین عضلات را بهبود می بخشد و باعث بهبودی بهتر می شود.

زمان تغذیه قبل از ورزش مهم است

اکثر مردم می خواهند پاسخ یک سوال را بدانند قبل از ورزش چه بخوریم؟> جی! اما فقط نوع غذا مهم نیست. اما هنگام مصرف مکمل های غذایی یا بدنسازی قبل از ورزش بسیار مهم است. برای بهترین نتیجه ، کربوهیدرات ، پروتئین و غذاهای چرب را 2 تا 3 ساعت قبل از ورزش مصرف کنید.

اگر به هر دلیلی امکان غذا خوردن در این زمان وجود ندارد ، به هیچ وجه وعده های غذایی را حذف نکنید. زمان تغذیه قبل از ورزش نزدیک به شروع ورزش است ، یک رژیم غذایی کوچک و آسان. اگر 45 تا 60 دقیقه قبل از ورزش غذا می خورید ، رژیم غذایی ساده ای را هضم کنید. این رژیم باید حاوی کربوهیدرات و پروتئین بالا باشد. در نتیجه در حین ورزش دچار گرفتگی معده نخواهید شد

به برای یک برنامه غذایی برای بدنسازی پیدا کنید از طرف کارشناسان خرده فروشان پوست کلیک.

تغذیه اولیه ورزش

در اینجا چند نمونه از تغذیه سالم قبل از ورزش آورده شده است

قبل از ورزش چه بخوریم؟ انتخاب رژیم غذایی یا بهترین مکمل های قبل از ورزش بستگی به نوع ، مدت و میزان ورزش شما دارد. با این حال ، ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در رژیم غذایی خود را فراموش نکنید. حداقل چند ساعت قبل از تمرین از رژیم غذایی پرچرب استفاده کنید. همچنین ، فراموش نکنید که به تشخیص معلم مکمل ورزش اولیه را مصرف کنید. در اینجا چند نمونه از غذاهای توصیه شده آورده شده است:

تغذیه مناسب 2 تا 3 ساعت قبل از ورزش:

  • پروتئین قابل اعتماد ، برنج قهوه ای و سبزیجات بو داده
  • املت تخم مرغ ، نان تست کامل و آووکادو و یک فنجان میوه
  • یک ساندویچ نان کامل ، پروتئین بدون چربی و یک سالاد شور

تغذیه مناسب کمتر از 2 ساعت قبل از ورزش:

  • غلات کامل
  • ماست و میوه یونانی
  • مقدار پروتئین سرشار از مواد مغذی ضروری است
  • یک تکه میوه مانند موز ، پرتقال یا سیب
  • یک فنجان جو و موز و بادام خرد شده
  • ساندویچ کره بادام زمینی و میوه طبیعی و نان سبوس دار
  • پروتئین نرم ساخته شده از شیر ، پودر پروتئین ، موز و میوه ها

به خاطر داشته باشید که برای نتیجه بهتر و عضله سازی سریعتر ، وعده های غذایی مختلف بخورید. همچنین ، فراموش نکنید که قبل از شروع برنامه ورزشی از مخلوط کربوهیدرات و پروتئین استفاده کنید.

دريافت كردن برنامه حجم بزرگسالان کلیک.

بهترین قرص های قبل از تمرین

جی! بهترین مکمل های قبل از تمرین کدامند؟

انتخاب مکمل مناسب قبل از ورزش مهم است. قرص ها عملکرد ، قدرت ، افزایش حجم ماهیچه ها و کاهش خستگی را بهبود می بخشد. در اینجا مکمل ها وجود دارد:

کراتین یکی از رایج ترین مکمل های ورزشی برای افزایش قدرت ، استقامت و افزایش فیبر عضلانی و افزایش سرعت در بدن سازی. علاوه بر این ، خستگی را به تاخیر می اندازد. خوردن قبل از ورزش بسیار خوب است. اما بعد از تمرین بسیار بهتر خواهد شد. تولید کنندگان پوست مصرف روزانه 2 تا 5 گرم کراتین مونوهیدرات را برای ورزشکاران توصیه می کنند.

اگر به دنبال کاهش وزن اولیه هستید ، کافئین را فراموش نکنید. بهبود عملکرد ، افزایش قدرت ، استقامت و کمک به کاهش احساس خستگی از دیگر مزایای آن است. همچنین در چای ، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. با این حال ، می توانید از تقویت کننده کافئین نیز استفاده کنید. مهم نیست چگونه از آن استفاده می کنید. بیشترین تأثیر کافئین 90 دقیقه پس از استفاده مشاهده می شود. اگر زمان کافی ندارید ، 15 تا 60 دقیقه قبل از ورزش قرص کافئین مصرف کنید.

  • اسید آمینه زنجیره ای (BCAA)

BCAAاسیدهای آمینه ضروری عبارتند از والین ، لوسین و ایزولین. مصرف این مکمل در تغذیه قبل از ورزش باعث کاهش آسیب عضلانی و افزایش سنتز پروتئین عضلات می شود. حداقل یک ساعت قبل از تمرین 5 گرم یا بیشتر از آمینواسید شاخه ها بخورید.

یکی دیگر از مکمل های عالی قبل از ورزش ، بتا آلانین جی! این اسید آمینه باعث افزایش احتباس کارنوزین در ماهیچه ها می شود. همچنین برای حداکثر ورزش کوتاه مدت توصیه می شود. افزایش ظرفیت تمرین و استقامت عضلات در عین کاهش خستگی از دیگر مزایای آن است. مصرف روزانه 2 تا 5 گرم بتا آلانین را فراموش نکنید. حداقل 0.5 گرم بتا آلانین باید قبل از ورزش مصرف شود.

برای یک برنامه افزودنی پیدا کنید از طرف کارشناسان خرده فروشان پوست کلیک.

انواع دیگر مکمل های قبل از ورزش

برخی از ورزشکاران از مکمل هایی استفاده می کنند که ترکیبی از موارد فوق است. کافئین ، کراتین ، بتا آلانین ، BCAA ، آرژنین و ویتامین B از ترکیبات رایج این محصولات هستند. با مصرف این مکمل ها ، عملکرد خود را بهبود بخشیده و نتایج بهتری خواهید گرفت. مقدار مصرف روی بسته بندی محصول ذکر شده است. مکمل ها را از داروخانه ها بخرید. همچنین از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

آبیاری بسیار مهم است

بدن برای عملکرد صحیح به آب کافی احتیاج دارد. تحقیقات نشان داده است که کم آبی بدن نیز با کاهش قابل توجه عملکرد همراه است. مصرف آب و سدیم را به همراه بهترین مکمل های قبل از ورزش فراموش نکنید. این مواد تعادل آب را بهبود می بخشد. محققان توصیه می کنند حداقل چهار ساعت قبل از ورزش دو تا چهار لیوان آب بنوشید. همچنین ، یک تا دو لیوان آب 10 تا 15 دقیقه قبل از ورزش بنوشید.

دريافت كردن برنامه چربی سوزی جوانان کلیک.

نتیجه

اگر به دنبال افزایش وزن یا چربی سوزی هستید ، اهمیت تغذیه قبل از ورزش را فراموش نکنید. رژیم غذایی شما باید حاوی مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات و همچنین چربی باشد. همچنین ، از مکمل های عالی قبل از ورزش و همچنین رژیم غذایی سالم استفاده کنید. کافئین ، BCAA ، کراتین و بتا آلانین تنها تعدادی از آنها هستند تقویت کننده قبل از تمرین است.

خلاقیت و مزایای آن به عنوان افزودنی در بدن سازی در حد اعتدال توصیه می شود. قبل از ورزش با سوزاندن چربی از فواید کافئین ، CLA و کارنیتین لذت ببرید. مصرف کافی آب قبل ، حین و بعد از تمرین تأکید می شود. فراموش نکنید.

ستاره 1ستاره 23 ستارهستاره 45 ستاره (1 کورا)
بارگذاری …


نویسنده:

تن ورز (برگرفته از یک نسخه در healthline.com)

اگر از این نسخه استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجران را به عنوان منبع مشخص کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1705

در صورت تمایل ، می توانید از سایر برنامه های مخصوص پوست در زمینه بدنسازی و تعادل نیز استفاده کنید:

برنامه آموزشی داوطلبانه زیر نظر مربی

برنامه تغذیه

برنامه اختصاصی برای افزودن بازی

برنامه بدنسازی بزرگ زنان در 6 هفته

برنامه گسترده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه عالی برای عضلات پا در 4 هفته

برنامه بزرگ عضلات شکم و دنده بسته جنسی در 4 هفته

برنامه ای عالی برای افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه بدن دقیق تابستانی در 6 هفته

برنامه عمومی ورزش خانگی

برنامه مقدماتی برای تمرین در خانه

برنامه نیمه حرفه ای ورزش خانگی

برنامه تمرینات خانگی حرفه ای

برنامه تمرین در محل کار

نرم افزار Hip Volume



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *