دوباره غذای کتو چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی بازگشت؟


جی! چگونه می توانیم پس از شکستن قانون کتو به او بازگردیم؟

متاسفانه بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از فریب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! برگردیم به قانون کتو

پس از تحقیق و بحث ، مشخص می شود که این افراد روز بعد چربی بدن را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل نباید چربی بخورید تا آن گلیکوژن از بدن شما خارج شود.

غذاهای کتوژنیک - چه؟  آیا بعد از شکستن تغذیه ، رژیم غذایی کتو را برمی گردانیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیلی که نمی توانید از چنگال خود خارج شوید ، اشتباهی است که مرتکب شده اید.

روزه داری دوره ای VS Keto Nutrition 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به مسیر اصلی بازگشت؟

چرا حرکت برای حذف نفت در روز بعد بسیار بد است؟ دلیل 2:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن زیادی در بدن خود دارید و از چربی استفاده می کنید ، این بدان معنا نیست که بدن ابتدا چربی را می سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. وقتی به این افراد برنامه ریزی می کردید به آنها گفته شد. به طوری که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نباشد. و در هر صورت ، وقتی یوزپلنگ درست می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی که می خورید و رژیم یوزپلنگ شما به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی ها به صورت چربی ذخیره نشوند.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل روزه داری (محرومیت از خواب) کاهش یافته است ، رژیم کتو را دوباره افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید معکوس می کند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و ممکن است نتوانید بیرون بیایید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه بعد از شکستن رژیم کتو به مسیر اصلی خود بازگردیم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید خلاص شدن از بدن شما باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما از گرسنگی می میرد و منجر به گرسنگی کاذب و عود می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان چربی تشخیص می دهد.

روش توصیه شده برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش غیر تهاجمی (حذف کامل چربی):

1. تمرینات بدنی کامل (بهترین کار روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و شما تقلب را به درستی انجام می دهید و از آن برای عضله سازی استفاده می کنید. )

از این روش در تغذیه کلم نیز استفاده می شود (یعنی دو روز در هفته تقلب می کند و در طول آن دو روز تمرینات قدرتی شدید انجام می دهد ، تا ماهیچه بسازد و در پنج روز آینده شروع به سوزاندن چربی کند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، یک وعده غذایی جشن بگیرید. تا بتوانید چیزهای بیشتری از او بگیرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون هایی تولید کند که بار را حمل می کنند.)

روزه گرفتن بسیار شبیه افرادی است که روز بعد چربی تقلب را به صفر می رسانند. روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند و در واقع دوباره تقلب می کنند و یک چیز بدتر است.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم غذایی کتو بازگشت؟

راههای افزایش سرعت فریبکاری

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بازگشت فاز کتوز بلافاصله پس از چیت.

تقلب دوباره چیست؟

هنگامی که بدن شما کاملاً دگرگون می شود ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به حداقل برسانید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و شما می توانید به جای چربی مورد استفاده خود از چربی در بدن خود استفاده کنید. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی را در طول زمان کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما وقتی تقلب می کنید ، سطح بالای انسولین باعث می شود که ذخیره ذخیره چربی بدن به طور کامل بسته شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و آنچه شما باید انجام دهید این است که میزان انسولین را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما تغذیه کتوژنیک را می دانید و می دانید که این رژیم غذایی که 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی دارد و وقتی فردای چیت می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین و کربوهیدرات ها هستید ، که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین خون شما بالا است ، به بدن شما اجازه نمی دهد که چربی را از طریق تغذیه کتو بازیابی کند ، و در عین حال بدن شما قادر به دریافت غذا نیست. و کالری کمی دارد از انسولین استفاده کنید و سطح بالایی داشته باشید. حالا بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را برمی انگیزد و شما را به همان چرخه بد پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط و رژیم متعادل کتوژنیک Au جشن گرفتن می توان به صورت متناوب انجام داد.

جی! پرطرفدارترین تغذیه سال کدام است؟ جی! تغذیه کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *