خواه یا نه خانمها باید همراه خود افزایش سن رژیم غذایی شخصی را تنظیم دهند؟


https://ift.tt/2BcEOM1

خواه یا نه خانمها باید همراه خود افزایش سن رژیم غذایی شخصی را تنظیم دهند؟ HealthifyMe HealthifyMe – راهنمای باقی مانده برای کاهش پوند، مطابقت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید از گرفتن منصفانه مسکن مفید تر.

متنوع اجتناب کرده اند سنت ها، پیر شدن را سیگنال ای اجتناب کرده اند برکت الهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حکمت عظیم می دانند. همراه خود این جاری، در اسبابک ها تولید دیگری، پیر شدن بیشتر اوقات ممکن است خانمها را بترساند، از آنها تغییراتی را در سلامت شخصی شبیه یائسگی تخصص کرده اند.

یائسگی فصل جدیدی در مسکن منصفانه زن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالقوه است اصلاحات هورمونی زیادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش استروژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروژسترون را تخصص تنبل. متأسفانه ممکن است همراه خود علائمی شبیه گرگرفتگی، عوارض، عفونت مثانه، سردی انگشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پا، فراموشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدم در هدف اصلی نیز در کنار باشد.

راه های زیادی مورد استفاده قرار گیرد اجتناب کرده اند مصرف شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مسکن مفید برای حمایت اجتناب کرده اند منصفانه زن {در این} مرحله اجتناب کرده اند مسکن موجود است.

دانه کتان

مصرف کردن غذاهای غنی اجتناب کرده اند فیبر در هر مرحله اجتناب کرده اند مسکن حیاتی است. بلعیدن فیبر به طور اندیشه آل مرحله کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید تری گلیسیرید را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیواره های روده عظیم را آسانسور می تنبل. تحقیق تحقیقاتی آرم می دهد کدام ممکن است فیبر به حمایت اجتناب کرده اند قند خون مفید {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است اجتناب کرده اند از دوام به انسولین جلوگیری تنبل. منصفانه تحقیق آرم داد کدام ممکن است زنانی کدام ممکن است رژیم غذایی سرشار اجتناب کرده اند فیبر (۳۵ به همان اندازه ۷۵ خوب و دنج در روز) بلعیدن می‌کنند، نسبت به زنانی کدام ممکن است این رژیم را ندارند، کمتر کشف نشده خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها تخمدان هستند.

بذر کتان منبعی غنی اجتناب کرده اند فیتواستروژن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل ماتریسینول را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکوایزولاریسیکرسینول است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان استروژن شناسایی شده است است. این میکرو ارگانیسم‌های روده‌ای اجتناب کرده اند لیگنان‌ها برای مونتاژ لیگنان‌های عکس استفاده می‌کنند کدام ممکن است در ورود به خون توسل به می‌شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم ورزش استروژنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم ضد استروژنی دارند (به محافظت تعادل هورمونی کمک می‌تنبل). منصفانه تحقیق آرم داد کدام ممکن است زنانی کدام ممکن است ۲ قاشق غذاخوری بذر کتان را ۲ بار در روز بلعیدن می‌کنند، به‌طور قابل‌توجهی میزان بروز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عمق گرگرفتگی را کاهش می‌دهند.

منصفانه راه سرراست برای افزودن دانه‌های کتان اصولاً به رژیم غذایی‌تان اینجا است کدام ممکن است آن‌ها را همراه خود اسموتی ترکیب کردن کنید، آن‌ها را به محصولات پخته شده اضافه کنید هر دو روی سالاد بپاشید.

چربی های مفید

مصرف کردن چربی های مفید برای مرکز، شبیه اسیدهای چرب امگا ۳ حال در ماهی سالمون، ساردین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی خال مخالی فوق العاده حیاتی است. تحقیق بسیاری آرم می دهد کدام ممکن است بلعیدن مشترک اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است به کاهش خطر مشکلات قلبی، مالیخولیا، آرتریت، اگزما را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش تحریک کمک تنبل.

شاید قبلاً عبارت تحریک را شنیده باشید. مسکن اخیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مسکن فوری در کنار همراه خود استرس مزمن بیشتر اوقات به تحریک مزمن {کمک می کند}. تحریک یکی اجتناب کرده اند عملکردهای مهم هیکل ما است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر اوقات توسط عناصر متنوع شبیه استرس، قرار تکل کشف نشده سموم، غذاهای فوق العاده فرآوری شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند تحمیل تبدیل می شود.

وقتی تحریک برطرف نشود، هیکل ما سلول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مولکول های پیش التهابی به تماس گرفتن اینترلوکین ها (ILs)، صورتحساب نکروز تومور (TNF) را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروستاگلاندین های صورتحساب هسته ای کاپا B (NF-kB) ساخت می تنبل. برای آسان تر، همه این مولکول ها می توانند به هیکل ما آسیب وارد کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر اوقات می توانند مشکلات اساسی متنوع اجتناب کرده اند مشکلات مزمن بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خودایمنی باشند.

این اندیشه خوبی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند حاضر دهنده مراقبت های بهداشتی شخصی بخواهید مرحله ممکن است را همراه خود سفارش آزمایشی به تماس گرفتن پروتئین واکنشی c (hsCRP) تجزیه و تحلیل تنبل. این می تواند یک نشانگر ظریف برای ایجاد تحریک را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این پتانسیل بالایی برای مشکلات قلبی است. در همین جا نحوه تصمیم گیری خطر موجود است:

  • کم خطر (کمتر اجتناب کرده اند ۱ میلی خوب و دنج در لیتر)
  • خطر متوسط ​​(۱-۳ میلی خوب و دنج در لیتر)
  • خطر بالا (> ۳ میلی خوب و دنج در لیتر)

اگر تحریک بیش از حد باشد، از بیشتر اوقات بالقوه است همراه خود افزایش سن را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش سن رخ دهد، بیشتر است اجتناب کرده اند منصفانه رژیم غذایی مدیترانه ای بیشترین استفاده را ببرید کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند امگا ۳ به همان اندازه امگا ۶ {است تا} تحریک را کاهش داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند پیر شدن مفید حمایت تنبل.

بالقوه است به سادگی بتوان اسیدهای چرب امگا ۳ بیشتری را در رژیم غذایی شخصی وارد کرد. شناخته شده به عنوان مثال می توان به کباب کردن، برشته کردن هر دو پخت غذاهای دریایی صید شده در کنار همراه خود سبزیجات کبابی، سالاد، برنج هر دو پاستا ردیابی کرد.

برای اصل العمل های خوش ذوق تر، برخی اجتناب کرده اند وبلاگ های تولید دیگری ما را تجزیه و تحلیل کنید.

بلعیدن بهینه ویتامین D، K2 را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسیم

متنوع اجتناب کرده اند خانمها مسن اصولاً کشف نشده ابتلا به پوکی استخوان هستند. شایع ترین عناصر خطر عبارتند اجتناب کرده اند:

  • سن (۵۰-۹۰ سال)
  • زنانه
  • قد نوزاد
  • شکستگی شکنندگی زودتر
  • سابقه پیرمردها شکستگی لگن
  • ژنتیک
  • سیگاری حال تنباکو
  • روماتیسم مفصلی
  • هیپرپاراتیروئیدیسم اولین
  • سطوح زیرین ویتامین D
  • تمایز های ژنتیکی برای گیرنده ویتامین D

در دوران کودکی، توده استخوانی برای عجله افزایش خواهد یافت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس در اواخر نوجوانی تنبل تبدیل می شود. اکثر خانمها در سنین ۲۸ به همان اندازه ۳۰ سالگی به بالا توده استخوانی شخصی می رسند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس به طور منظم آغاز به اجتناب کرده اند انگشت دادن ۰.۴ سهم اجتناب کرده اند توده استخوانی شخصی در هر سال می کنند.

پس اجتناب کرده اند گذراندن دوران یائسگی خانمها، سرعت تحلیل استخوان همراه خود معمول کاهش ۲ درصدی از طریق ۵ به همان اندازه ۱۰ سال اول سریعتر است.

بدست آمده سطوح بهینه ویتامین D، K2 را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسیم برای حمایت اجتناب کرده اند توده استخوانی مفید حیاتی است. توسل به بهینه این چرخ دنده مغذی به پیشگیری اجتناب کرده اند پوکی استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید پوکی استخوان {کمک می کند}.

تحقیق تحقیقاتی در خانمها یائسه آرم داد کدام ممکن است بلعیدن بهینه ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید K2 را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت می کند‌های کلسیم در مقابل همراه خود دارونما باعث کاهش ۲۹ درصدی شکستگی لگن می‌شود.

غذاهای غنی اجتناب کرده اند ویتامین D

وعده های غذایی سرویس
روغن کبد ماهی کاد ۱ قاشق غذاخوری ۱۳۶۰ IU
سالمون رام نشده ۳ اونس ۴۴۷ IU
ماهی خال مخالی ۳ اونس ۳۰۶ IU
ماهی تن ۳ اونس ۱۵۴ IU
شیر غنی شده ۱ فنجان ۱۲۴ IU
ساردین ۲ عدد ساردین ۴۷ IU
تخم مرغ ۱ عدد تخم مرغ ۴۱ IU
خاویار ۱ قاشق غذاخوری ۳۷ IU

غذاهای غنی اجتناب کرده اند ویتامین K2

ناتو ۱ اونس ۳۱۳ میکروگرم
جگر گاو ۱ کاهش ۷۲ میکروگرم
مرغ ۳ اونس ۵۱ میکروگرم
پنیرهای دردسرساز (پکورینو، رومانو، گراویر) ۱ اونس ۲۵ میکروگرم
زرده یکی ۵.۸ میکروگرم
شیر خالص ۱ فنجان ۳.۲ میکروگرم
کره مصرف شده شده همراه خود علف ۱ قاشق غذاخوری ۳ میکروگرم

غذاهای غنی اجتناب کرده اند کلسیم

ساردین ۱ فنجان ۵۶۹ میلی خوب و دنج
ماست هر دو کفیر ۱ فنجان ۴۸۸ میلی خوب و دنج
شیر نپخته ۱ فنجان ۳۰۰ میلی خوب و دنج
چسبناک ۱ اونس ۲۰۲ میلی خوب و دنج
کلم پیچ (نپخته) ۱ فنجان ۹۰.۵ میلی خوب و دنج
بامیه (نپخته) ۱ فنجان ۸۱ میلی خوب و دنج
بوک چوی ۱ فنجان ۷۴ میلی خوب و دنج
بادام ها ۱ اونس ۷۳.۹ میلی خوب و دنج

کلاژن

بالقوه است کلاژن حال در لوسیون هیکل، لوسیون منافذ و پوست هر دو تقویت می کند مورد کنجکاوی ممکن است را دیده باشید. شاید بپرسید کلاژن همراه خود هیکل ممکن است چه می تنبل؟ را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرا باید آن را در سبک مسکن مفید شخصی برای پیر شدن درست بگنجانید؟

کلاژن یکی اجتناب کرده اند فراوان ترین پروتئین ها در هیکل ما است، ویژه به ویژه کلاژن نوع I. در متنوع اجتناب کرده اند احساس های هیکل ما اجتناب کرده اند ماهیچه ها، استخوان ها، تاندون ها، سلامت تجهیزات گوارش را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق خونی کشف شد تبدیل می شود. خواه یا نه می دانستید کدام ممکن است روده ما اجتناب کرده اند ۲ سوم کلاژن {تشکیل شده است}؟

کلاژن به منافذ و پوست ما توانایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابلیت ارتجاعی می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سوئیچ سلول های بی جان منافذ و پوست {کمک می کند}. علاوه بر این برای مفاصل را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاندون‌های ما حیاتی است از به محکم‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید انعطاف‌پذیرتر شدن احساس‌ها برای از دوام در مخالفت با کشش کمک می‌تنبل.

همراه خود افزایش سن، ساخت کلاژن خالص ما مقیاس را کاهش می دهد. ما بیشتر اوقات سیگنال هایی اجتناب کرده اند کاهش کلاژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیر شدن شبیه افتادگی منافذ و پوست، چین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چروک را انتخاب کنید و انتخاب کنید درد مفاصل را می بینیم. علاوه بر این این، رژیم غذایی سرشار اجتناب کرده اند قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیگار ممکن است مرحله کلاژن را در هیکل کاهش دهد.

تحقیق تحقیقاتی آرم می‌دهد کدام ممکن است بیماری‌های مرتبط همراه خود کلاژن بیشتر اوقات {به دلیل} بلعیدن ضعیف غذاهای غنی اجتناب کرده اند کلاژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید توسل به ضعیف چرخ دنده مغذی اجتناب کرده اند سیستم گوارشی تحمیل می‌شوند.

مصرف کردن غذاهای غنی اجتناب کرده اند کلاژن تواند به شما کمک کند حمایت اجتناب کرده اند سلامت منافذ و پوست، مو، ناخن، روده، ماهیچه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاندون برای کاهش الگو پیر شدن فوق العاده حیاتی است.

دارایی ها کلاژن

مصرف کردن منصفانه رژیم غذایی غنی اجتناب کرده اند اسیدهای آمینه، تامین کافی کلاژن را {تضمین می کند}. برخی اجتناب کرده اند دارایی ها خالص کلاژن عبارتند اجتناب کرده اند:

  • غذای پر پروتئین: سویا، حبوبات، تخم مرغ، گوشت، ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرغ.
  • آبگوشت استخوان حیوان بخشها زیادی کلاژن را پیشنهادات. می توانید آن را همراه خود جوشاندن استخوان ها در آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی سرکه به مدت حداقل ۴ ساعت تهیه کنید.
  • غذاهای روی شبیه صدف، حبوبات، غلات درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل.
  • غذاهای غنی اجتناب کرده اند ویتامین Cمرکبات، فلفل دلمه ای، سبزیجات برگ دار، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بسیاری از توت ها نیز کلاژن را تامین می کنند.
  • سایر وعده های غذایی: مرغ، ماهی، گاو، گوشت، گوشت خوک، منافذ و پوست، مرغ، ماهی

افزایش سن ممکن است فصلی سرگرمی انگیز در مسکن هر زنی باشد. حیاتی است کدام ممکن است منصفانه رژیم غذایی غنی اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثبت شوید کدام ممکن است چرخ دنده مغذی کلیدی را برای بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تندرستی بهینه بدست آمده می کنید.

اگر دردسرساز به نظر می رسد مانند است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثبت نیستید اجتناب کرده اند مکان آغاز کنید، مربیان سلامت ما راضی خواهند شد کدام ممکن است ممکن است را راهنمایی کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سفری مفید را برای حضور در نیازها بهزیستی شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند متنوع اجتناب کرده اند بیماری های مزمن مرتبط همراه خود افزایش سن تحریک کردن کنند.

جزوه خواه یا نه خانمها باید همراه خود افزایش سن رژیم غذایی شخصی را تنظیم دهند؟ اولین بار در HealthifyMe به نظر می رسد شد.

اجتناب کرده اند HealthifyMe https://ift.tt/CbUkXAJ



رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/