حقایق ماهی تیلاپیا در مورد تغذیه و مزایای سلامتی


خرید کنید

ماهی تیلاپیا سالانه یافت می شود. بیشتر ذخایر آن در حال حاضر کشت می شود. ماهی های کوچک به طور کامل فروخته می شوند ، در حالی که ماهی تیلاپیا بزرگ فراوان است. ماهی 1.5 پوند دو عدد سرو می کند.

تیلاپیا به صورت تمیز ، ذخیره شده ، مبتنی بر فایل و غیره فروخته می شود. می توانید ماهی یا پلک کامل خریداری کنید.

تیلاپیا با کیفیت بالا را از فروشندگان واقعی خریداری کنید. سعی کنید ماهی تیلاپیا یا فیله هایی را که از ضخیم ترین قسمت های ماهی بریده شده بخرید. تیلاپیاهای برداشت شده وحشی تیزتر از انواع کشاورزی هستند. همچنین گونه های وحشی نسبت به گونه های کشاورزی دارای ارزش غذایی بیشتری هستند و سمیت کمتری دارند.

از ماهی تیلاپیا و بوی قوی ماهی خودداری کنید. ما به سرعت غارت کردیم ، بنابراین همیشه اجزای یخچال را در خانه خود نگه دارید.

آماده سازی

ماهی تیلاپیا کامل به آمادگی کمی نیاز دارد. فقط باله ها را برش دهید ، اضافه کنید ، قبل از پخت داخل آن را بردارید. تیلاپیا یک نوع خوشمزه و پخته ، بو داده (سرخ شده) یا سرخ شده است.

تیلاپیا را می توان در تهیه منوهای مختلف دهانشویه بو داده ، سرخ کرد ، سرخ کرد ، با فویل خشک کرد و خشک کرد.

فقط مطمئن شوید که تا زمانی که گوشت نرم شود پخته شده است و به راحتی بیرون می آید.

در اینجا چند پیشنهاد برای خدمت ارائه شده است:

  • قرص های تیلاپیا را می توان به آرامی در آرد ذرت یا پودر تخم مرغ و نان نان غوطه ور کرد یا حمام کرد و سپس کاملاً سرخ کرد.

  • از پوشش پارمزان با درب تیلاپیا و سبزیجات بو داده لذت ببرید.

مشخصات امنیتی

ماهی تیلاپیا یکی از برترین غذاهای دریایی ماهی است. در بسیاری از کشورهای آسیایی ، در رودخانه های آلوده کاشته می شود ، جایی که آب حاوی مدفوع ماهی ، پوسیدگی غذای ماهی و بقایای آفت کش ها و آفت کش ها و سایر آلاینده هایی است که قبلاً در تامین آب ضعیف کشاورزان مخلوط شده است.

ماهی تیلاپیا دارای سطح کمی جیوه است. 0.013 ppm حداکثر حد قابل تحمل جیوه در رژیم غذایی 0.5 میلی گرم / کیلوگرم ماهی است. بنابراین ، دستورالعمل های نهایی FDA ایالات متحده در مورد میزان مصرف ماهیان باردار و مادران شیرده و همچنین لیستی از گزینه های خاص که بی خطر هستند یا باید از آنها اجتناب کرد ، مصرف ماهی تیلاپیا را پایین نگه می دارد. بورا جامعه انتخاباتی با این دوز ، آنها می توانند از 2-3 سرویس در هفته استفاده کنند. (انکار پزشکی). انکار درمان)

همچنین بخوانید ≻≻-

≺≺ رودخانه بروک واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ نوعی ماهی پهن بزرگ واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ ساردینی واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

بازگشت به غذای دریایی از جانب واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی ماهی تیلاپیابه

بیشتر بخوانید (پیوندها در پنجره جدید باز می شوند):

  1. FAO-Oreochromis niloticus.

  2. بارداری و ماهی

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: کمک مهمی است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *