جی! چگونه می توانم بدنم را بعد از خوردن اینها بازیابی کنم؟


جی! آیا تا به حال چیزی خورده اید که فکر می کنید بد است ، سپس با خود فکر کرده اید: “چگونه می توانم بدنم را تنظیم کنم و غذای اشتباه بخورم؟”

این یکی از رایج ترین عباراتی است که من به عنوان متخصص ثبت احوال می شنوم.

متأسفانه ، تنظیم مجدد یا انجام کارها برای پرداخت هزینه آنچه خورده اید توصیه نمی شود ، سالم است یا به نتایج مورد انتظار شما نمی رسد.

اما ، اگر این افکار را داشته اید یا برای “پرهیز” از خوردن غذاهایی که فکر می کردید اشتباه بوده اند ، گام برداشته اید ، کاملاً قابل درک است که چرا فکر می کردید این راه را انجام دهید.

اکثر پیام های مربوط به غذا و تغذیه در هر زمان 100 درصد کامل است ، و در غیر این صورت ، شما باید سم زدایی کنید ، مجدداً پاکسازی کنید ، بدنسازی را سخت انجام دهید یا کمتر غذا بخورید ، و لیست همچنان ادامه دارد.

حال ، شاید برای شما این سال پیش آمده باشد که چرا تنظیم مجدد بهترین راه برای مدیریت این وضعیت در این حالت نیست و به جای آن چه باید بکنم؟ به خواندن ادامه دهید و ما وارد آن می شویم!

چرا بازسازی مهم نیست (و همچنین چگونه می تواند به سلامتی و اهداف بلند مدت شما آسیب برساند)

مفهوم بازسازی و ترمیم غذای بد از مفهومی به نام اخلاق غذا نشات می گیرد که غذاها را “خوب” یا “بد” نشان می دهد.

به طور کلی ، غذاهای مغذی اغلب در واحد “خوب” هستند ، در حالی که خوشمزه ترین غذاها در واحد “بد” قرار می گیرند.

مشکل مفهوم اخلاق غذا این است که می تواند گلوله برفی ایجاد کرده و رابطه شما را با غذا تیره کند.

وقتی برچسب “خوب” و “بد” برچسب می زنیم ، غذا سیاه و سفید می شود ، شبیه بد ، و غذایی که می خوریم (یا نمی خوریم) شروع به تعیین احساس ما می کند.

به عنوان مثال ، اگر انتخاب درستی داشته باشیم ، می توانیم افتخار و اعتماد به نفس داشته باشیم. با این حال وقتی انتخاب های “بد” انجام می دهیم ، می توانیم احساس خجالت و گناه کنیم.

این معمولاً ما را به تلاش برای جلوگیری یا محدود کردن اقلام غذایی در گروه “بد” سوق می دهد.

اما از آنجا که ما انسان هستیم ، اغلب نمی توانیم این کار را انجام دهیم – و به دلایل خوبی نیز! اغلب مواد غذایی موجود در واحد “بد” بسیار سرگرم کننده هستند و غذاهایی هستند که ما می خواهیم عمیقاً داشته باشیم ، که دقیقاً مشابه یادآوری است!

این قوانین غذایی و خطوط سخت و منصفانه باعث می شود دائماً احساس جنگ کنیم. ما به خود می گوییم که نباید غذاهای “اشتباه” بخوریم ، اما می دانیم که آنها را می خواهیم ، بنابراین در نهایت ، آنها را داریم. این در نهایت باعث می شود که ما بخواهیم ابتدا غذای “بد” را دوباره تنظیم کنیم و بخوریم.

با این حال ، این افکار و رفتارها اغلب می توانند مختل شوند و منجر به روابط ناسالم با غذا و بدن شما شوند و در نهایت به سلامت جسمی ، روحی و روانی شما آسیب برساند.

جی! آیا غذا واقعا خوب نیست و بعضی واقعا بد است؟

این زمانی است که ممکن است با خود می گویید: “واقعاً اریکا ، برخی از غذاها برای من خوب نیستند و نباید باشند ، بنابراین چه اشکالی دارد که در خوردن آنها احساس گناه کنیم و در پاسخ” خوب “باشیم؟”.

اینجاست که می توانیم کمی مشکل ایجاد کنیم و وضعیت نامتعادل چرخه هر چیزی یا هر چیزی در آنجا آغاز می شود.

هر چیزی یا چیزی را بچرخانید

طیف تعادل ابزاری است که در اینجا در Loose Nutrition برای توصیف چرخه خوردن یکسان استفاده می کنیم. از یک سو ما لذت داریم و از سوی دیگر ما تغذیه داریم. جایی در وسط ، با هم جمع می شود – اینجاست که ما تعادل را پیدا می کنیم. با این حال ، در هر دو طرف طیف ، ما یک پایان “همه جانبه” و “همه جانبه” داریم که می خواهیم از آن اجتناب کنیم.

اگر با ابزار Chapter Chapter ما آشنایی ندارید ، می توانید راهنمای رایگان ما را که با جزئیات بیشتری به شما راهنمایی می کند بارگیری کنید!

وقتی سعی می کنیم این کار را انجام دهیم ، در نهایت کاری را انجام می دهیم که ما آن را “تاب خوردن پاندول” در طیف تعادل می نامیم. ما به سرعت از انتهای لذت طیف غذا خوردن ، تا انتهای رژیم “تغذیه کامل” حرکت می کنیم.

پایان “همه” را می توان به عنوان یک محدودیت بیشتر بر روی غذاهای “بد” ، شمارش کالری ، محاسبه کل ، قوانین دقیق رژیم غذایی و برنامه های غذایی در نظر گرفت. همه در تلاش برای تهیه غذای بد هستند.

اما فکر می کنید چه اتفاقی می افتد وقتی ما زمان زیادی را در پایان “همه” در طیف می گذرانیم؟ شما در مورد آن فکر کرده اید ، ما به انتهای “خارج” طیف باز می گردیم.

آونگ تصویر اینجا. اگر ما بیش از حد به یک جهت بکشیم ، طبیعتاً پاندول حرکت می کند و سریعتر و سریعتر در جهت مخالف می چرخد.

“همه چیز” اخیر را می توان به عنوان پرخوری ، نوشیدن زیاد ، عدم کنترل اطراف غذا بدون در نظر گرفتن تغذیه در نظر گرفت.

آنچه ما توصیف می کنیم چرخه هر چیزی یا هیچ است.

به جای تنظیم مجدد و مجبور کردن به خوردن غذاهای بد چه باید کرد؟

ما اکنون می دانیم که تصور غذاها به عنوان “بد” و تلاش برای پرداخت آنها ، رابطه نامتعادل و منفی با غذا ایجاد می کند.

بنابراین در عوض می خواهیم چه کار کنیم؟

مقادیر و مقادیر هر دو انتهای Spectrum of Balance را حذف کنید. ما می خواهیم برای غذا ، غذای کامل ، دقیقاً همان چیزی که هست ارزش قائل شویم.

ما می خواهیم به یاد داشته باشیم که غذا فقط غذا است. این تغذیه ، لذت یا ترکیبی از هر دو است. در واقع چیزی به نام غذای خوب یا بد وجود ندارد.

وقتی بتوانیم این کار را انجام دهیم ، می توانیم غذاهایی را انتخاب کنیم که برای ما صادق و عادلانه باشد. ما دیگر مجبور نیستیم غذای بد درست کنیم. ما به راحتی می توانیم روی طیف تعادل بغلتیم ، بجای اینکه آن را به طور تند و اتفاقی بچرخانیم زیرا پاندول از این طرف به آن طرف به عقب می چرخد.

غذا خوردن به این شیوه چیزی است که ما در روش تغذیه ذهنی خود آموزش می دهیم. ما به شما می آموزیم که چگونه از Balance Spectrum روزانه خود برای بازتاب و انجام یک اقدام عمدی و به یاد ماندنی استفاده کنید که سطح مشابهی از تعادل بین تغذیه و لذت بردن از غذا را ایجاد می کند.

ما مراحل بهبود رابطه شما با غذا را آموزش می دهیم و به شما می آموزیم که چگونه روابط جدیدی ایجاد کنید که امکان رشد ، ثبات و حمایت را فراهم کند.

شما می توانید سمینار رایگان ما را تماشا کنید تا بیاموزید که چگونه با انتخاب غذای خود تعادل بیشتری داشته باشید تا بتوانید از مصرف غذا و تغذیه عاری باشید ، وزن خود را افزایش دهید و رابطه ای سالم با غذا و بدن خود برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *