جی! تغذیه محلی چیست؟ | نمونه ای از حکومت محلی


غذای محلی ادعا می کند که می تواند التهاب در بافت های مختلف بدن را کاهش دهد. به گفته متخصصان تغذیه ، این التهاب عامل اصلی افزایش وزن ، بیماری و پیری زودرس در انسان است.

تغذیه محلی چیست؟

تغذیه محلی چیست؟

حکومت محلی چندین دهه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. طبق قوانین این برنامه ، شما باید پروتئین ، کربوهیدرات و چربی را در هر وعده غذایی بخورید تا التهاب بدن را کاهش داده و از راه های دیگر ، به سلامت بدن خود کمک کنید.

طبق قوانین هر برنامه ، هر وعده غذایی باید حاوی 40٪ کربوهیدرات ، 30٪ پروتئین و 30٪ چربی باشد. به عنوان بخشی از این برنامه ، کربوهیدرات ها باید شاخص گلیسمی پایینی داشته باشند.

به عبارت دیگر ، شما باید از کربوهیدرات هایی استفاده کنید که قند را به آرامی به سیستم خونی بدن اضافه می کنند و در نتیجه باعث احساس سیری طولانی مدت در بدن می شوند. پروتئین موجود در برنامه نباید حاوی چربی باشد و همچنین باید از چربی های اشباع نشده استفاده کرد.

یادگیری: نمونه ای از تغذیه کتوژنیک

متخصصان تغذیه و همچنین محققانی که برنامه را توسعه داده اند معتقدند که با کاهش التهاب ، افراد چربی بیشتری را از دست می دهند. روند پیری این افراد کند می شود. خطر بیماری های قلبی کاهش می یابد و عملکرد بدن بهبود می یابد.

تغذیه کمربند سی سال پیش توسط دکتر بری سیرز برای کاهش التهاب ناشی از سوء تغذیه معرفی شد. یک برنامه تغذیه محلی به شما کمک می کند وزن اضافی خود را کاهش دهید و سلامت جسمی و روحی بهتری داشته باشید. این برنامه یک برنامه تغذیه طولانی مدت است که بر اساس تحقیقات و تحقیقات دکتر سیرز در مورد نحوه عملکرد انواع غذاها بر روی سیستم هورمونی و ژن های بدن است ، برای مشاهده برنامه تغذیه کلیک کنید.

نمونه ای از تغذیه

فقط با یک کلیک یک وعده غذایی کوچک را نمونه بگیرید. در مسیر کمربندی ، باید هر پنج ساعت یک وعده غذا بخورید و پنج ساعت متوالی گرسنگی نکشید. می توانید از روش های مختلف برای تعیین رژیم غذایی در تغذیه محلی استفاده کنید. در اینجا دو روش معمول برای برنامه ریزی رژیم غذایی وجود دارد. جی! آیا تغذیه محلی بخشی از رژیم پاک کننده بدن است؟

تکنیک های بصری برای طراحی غذا در برنامه تغذیه محلی:

روشهای بصری طراحی غذا در تغذیه محلی:

این روش یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای ایجاد برنامه تغذیه محلی و ایجاد عادات غذایی بر اساس سطح تغذیه است. همانطور که از نامش پیداست ، دست ها و چشم های شما تنها ابزار مورد نیاز برای شروع رژیم غذایی هستند.

طبق این روش ، از اندازه نخل برای تعیین اندازه هر وعده غذایی استفاده می شود. می توانید بصورت بصری هر وعده غذایی را تقسیم کنید. می توانید بشقاب خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید:

پروتئین خالص: یک سوم بشقاب خود را به پروتئین تازه بدهید. مقدار مواد پروتئینی باید به اندازه کف دست و ضخامت آن برابر ضخامت کف دست شما باشد. این بخش ممکن است شامل سفیده تخم مرغ ، ماهی ، گوشت بدون چربی و محصولات لبنی کم چرب باشد.

حتما بخوانید: شکر تغذیه ای چیست؟

کربوهیدرات: دو سوم بشقاب خود را به کربوهیدرات اختصاص دهید. می توانید از سبزیجات و میوه های رنگی استفاده کنید. بهتر است از سبزیجات و میوه هایی که قند طبیعی بالایی دارند خودداری کنید. سبزیجاتی مانند سیب زمینی و ذرت و میوه هایی مانند موز و انگور در دسته نشاسته های قندی قرار می گیرند.

چربی: می توانید مقدار کمی چربی اشباع نشده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این جزء ممکن است شامل آووکادو ، روغن زیتون و روغن بادام باشد.

عمل چشم بسیار ساده است و ممکن است برای مبتدیانی که تازه تغذیه محلی را شروع کرده اند مناسب باشد. این روش نیز بسیار مناسب است و به شما کمک می کند تا در برنامه رستوران ها ، مسافرت ها و پیک نیک به برنامه خود وفادار بمانید.

روش واحدهای غذایی در برنامه تغذیه محلی:

این روش به شما کمک می کند تا رژیم غذایی خود را با توجه به بدن خود طراحی کرده و به راحتی میزان پروتئین ، کربوهیدرات و چربی بدن مورد نیاز برای هر روز را محاسبه کنید. تعداد واحدهای غذایی که باید در روز بخورید بستگی به وزن ، قد ، اندازه دور کمر و باسن شما دارد. یک مرد بالغ به طور متوسط ​​به 14 واحد غذا در روز نیاز دارد.

از سوی دیگر ، هر زن بالغ به طور متوسط ​​به 11 واحد غذا در روز نیاز دارد. وعده های غذایی اصلی مانند صبحانه ، ناهار و شام شامل سه تا پنج وعده غذایی است و میان وعده ها تنها یک وعده غذایی دارد.

هر قسمت از غذا به تنهایی حاوی یک واحد پروتئین ، یک واحد چربی و یک واحد کربوهیدرات است. هر واحد پروتئین حاوی 7 گرم پروتئین ، هر واحد کربوهیدرات حاوی 9 گرم کربوهیدرات و هر واحد چربی حاوی 1.5 گرم چربی است.

در تصویر زیر ، هرم غذایی برنامه را مشاهده می کنید. می توانید از اطلاعات موجود در این هرم برای طراحی وعده های غذایی خود استفاده کنید. با کاهش مصرف غلات و کربوهیدرات ها و افزایش مصرف میوه ها و سبزیجات ، می توانید به بهبود سیستم هورمونی و کاهش التهاب کمک کنید.

تاثیرات و مزایای تغذیه محلی

تاثیرات و مزایای تغذیه محلی

مزایای اصلی تیم نرم افزار عبارتند از:
• تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهید
• حفظ سلامت طولانی مدت
• عملکرد جسمی و روحی بهتر
• بهبود عملکرد مغز

علاوه بر موارد فوق ، باید به کاهش التهاب در قسمت های مختلف بدن توجه شود. این التهاب می تواند رابطه هورمونی بین قسمت های مختلف بدن را تنظیم کرده و از عملکرد بالای سلول های بدن جلوگیری کند. با پیروی از رژیم غذایی محلی ، می توانید عملکرد سیستم هورمونی بدن را به نحو قابل قبولی بهبود بخشید.

اگرچه تغذیه محلی فواید زیادی دارد ، اما می تواند عوارض جانبی نیز به همراه داشته باشد. این عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

کمبود کلسیم: محصولات لبنی و منابع کلسیم در این برنامه اهمیت چندانی ندارند و پیروی طولانی مدت از این طرح و صرف نظر از این موضوع ، می تواند به ذخایر کلسیم بدن آسیب جدی برساند.

کمبود ویتامین: محدودیت غذایی همچنین می تواند بر مصرف ویتامین هایی مانند ویتامین C و اسید فولیک تأثیر بگذارد.
بیماری کلیوی: تغذیه بر اساس مصرف زیاد پروتئین می تواند فشار زیادی را بر کلیه ها وارد کرده و خطر بیماری های کلیوی را افزایش دهد.

هزینه: رعایت استانداردهای نرم افزاری می تواند هزینه بر باشد.

چه کسی کنترل منطقه را در دست گرفته است؟

چه کسی کنترل منطقه را در دست گرفته است؟

تغذیه منطقه ای یکی از پرطرفدارترین برنامه های تغذیه در سراسر جهان است و پیروی از آن برای افراد با علایق و رژیم های مختلف آسان است. افراد مشهوری مانند مدونا ، جنیفر آنیستون ، ساندرا بلوک و سارا جسیکا پارکر از جمله افرادی هستند که از این رژیم استفاده کرده اند.

رعایت رژیم غذایی برای گیاهخواران یا کسانی که به نوشیدنی های کافئین دار عادت دارند آسان نیست. از آنجا که هر وعده غذایی حاوی 30 protein پروتئین است ، افرادی که از برنامه های گیاهخواری یا گیاه خواری استفاده می کنند ممکن است دسترسی به این بخش از واحد غذایی برایشان مشکل باشد.

از سوی دیگر ، بسیاری از سبزیجات و گیاهان برای دریافت پروتئین مورد نیاز خود به دانه های گیاه بستگی دارند. از آنجا که تغذیه مصرف این غذاها را محدود می کند ، ممکن است این افراد در تامین پروتئین مورد نیاز خود دچار مشکل شوند.

کافئین ، نوشیدنی های تجاری و سایر چای ها می توانند بر سطح انسولین خون شما تأثیر بگذارند. به عنوان بخش مهمی از تغذیه ، تعیین سطح انسولین در بدن این نوشیدنی ها در طول تغذیه توصیه نمی شود. می توانید حداکثر یک بار در روز از کافئین استفاده کنید.

شاید به همین دلیل باشد که رعایت این رژیم برای افرادی که در فعالیت های روزانه خود به کافئین تکیه می کنند مشکل است.
تغذیه همچنین برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری سلیاک انتخاب مناسبی است.

خلاصه مقاله

یک برنامه تغذیه یک دقیقه ای که به شما امکان می دهد کربوهیدرات های ساده ، پروتئین ها و چربی های ناکافی را در واحدهای ویژه وارد بدن خود کنید.

به این ترتیب ، می توانید سطح انسولین بدن و فعل و انفعالات هورمونی بدن خود را در سطح اندام ها کنترل کنید ، در نتیجه کاهش وزن ، بهبود عملکرد و شیوه زندگی سالم تری را تجربه کنید. برای پیروی از یک برنامه تغذیه ، می توانید با ساده ترین روش مانند مسیر نوری شروع کنید و با گذشت زمان ، به سراغ روشهای پیشرفته تری مانند روش واحد بروید.

اگرچه برنامه تغذیه ای می تواند به کاهش وزن و بهبود عملکرد اندام های مختلف بدن کمک کند ، اما عدم توجه به ویتامین ها و سایر کلسیم گاهی اوقات می تواند مشکل ساز باشد. بهتر است ویتامین ها و مکمل های دیگر را همراه با برنامه تغذیه ای مصرف کنید. این برنامه برای افرادی که از بیماری سلیاک و دیابت رنج می برند بسیار مناسب است.

پیروی از این برنامه غذایی می تواند برای گیاهخواران ، گیاه خواران و کسانی که اغلب نوشیدنی های کافئین دار مصرف می کنند وحشتناک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *