جی! آیا من واقعاً گرسنه هستم؟ علائم فیزیکی جستجوی گرسنگی


جی! آیا واقعاً می توانید علائم جسمانی گرسنگی را احساس کنید و بدانید در پاسخ چه موقع غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، اکثر مردم نمی دانند و باقی مانده اند که “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از این افراد هستید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

تغییر علائم بدن برای گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما افراد بسیار شلوغی هستیم ، اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم گرسنه بمانیم یا بفهمیم گرسنگی واقعاً چیست. و حتی گاهی اوقات ، ما نمی دانیم چه حسی دارد!

ما در مورد تمرکز و خوردن غذای بسیار یادآور در Pure Nutrition صحبت می کنیم و یکبار دیگر ، اینجا نیز نقشی ایفا می کند. در حالی که ما نمی توانیم از نظر ذهنی غذا بخوریم (و اگر می خواهید بدون ذهن غذا بخورید) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی عامل انتخاب غذای ما است یا هست.

برای کمک به شما در این زمینه ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه باهوش تر باشید و علائم گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید با غرق شدن در مورد اینکه چرا خوردن درست با گرسنگی بسیار مهم است شروع کنیم.

چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما در تماس مداوم با ما است تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. راههای گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمونهای مسئول تحریک گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم گرسنگی بدن را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه برای بیشتر افراد در طول زمان اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن علائم فیزیکی یا فراموش کردن احساسات خود می کنند. برنامه ریزی ، کمبود زمان ، استرس و تغذیه تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند در این امر دخیل باشند.

وقتی علائم جسمانی گرسنگی را نادیده می گیریم یا نادیده می گیریم ، زنجیره ای از رویدادها شروع به آشکار شدن می کند.

ممکن است هنگام غذا خوردن ، احساس سستی ، بی توجهی و اضافه وزن در هنگام غذا خوردن داشته باشیم ، همیشه بیش از حد غذا بخوریم یا کافی نباشیم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما می خواهیم خود را با علائم فیزیکی گرسنگی آشنا کنیم.

علائم فیزیکی گرسنگی

وقتی به گرسنگی و علائم سیری خود نگاه می کنید ، می توانید تشخیص دهید که واقعاً گرسنه هستید و به قدرت نیاز دارید.

در زیر شایع ترین علائم گرسنگی آورده شده است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که به تازگی بیرون رفته اید؟ آیا از داشتن یک خواب راحت خسته شده اید؟ بی حالی اگرچه شما هیچ کار سختی انجام نداده اید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما همچنان به بدن به عنوان نیازمند انرژی اشاره می کنیم. واقعاً به انرژی = غذا فکر کنید. هنگامی که ما به اندازه کافی غذا (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند نادانی خوبی را احساس کند.

وظایف روزانه بسیار پیچیده است و ما نمی توانیم او را ببینیم. تنها راه رهایی از آن خوردن غذای مغذی است!

دفعه بعد که احساس خستگی و ضعف کردید ، حتماً وارد شوید تا ببینید آیا این نشانه گرسنگی است.

غوغای معده

این آسان است ، اینطور نیست؟

اگر معده شما ضربان دار یا سوزن سوزن می شود و درد شدیدی احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست که چقدر تغذیه ، سم زدایی یا پاکسازی در خارج از کشور به شما می گوید این علائم را ساعت ها نادیده بگیرید ، مفید نیست و درست نیست.

وقتی آن درد را احساس می کنیم ، چه اتفاقی می افتد ، ماهیچه های شکم وقتی خالی می شوند عفونی می شوند. گاهی معده شما غوغا می کند ، با بهترین تغذیه بنیاد پنجم گوش دهید و پاسخ دهید!

سر و دستان می لرزد

هنگامی که گرسنه هستیم و مدت زیادی را بدون غذا گذرانده ایم ، سطح قند خون ما کاهش می یابد. اکنون وقتی قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد که به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی سفت شوند و فشار خون افزایش یابد. نتیجه نهایی؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون پایین است ، بسیار متداول است که ما احساس لرز و شدت کنیم.

اگر احساس می کنید که مرتباً دچار سردردهای ناشی از لرزش دست می شوید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم گرسنگی شما باشد.

مه مغزی و ناتوانی در تمرکز

این دو نیز با قند خون پایین ارتباط دارند. در حالی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مهار کند ، خوب ، مه! ممکن است احساس کنید افکار شما کندتر از حد معمول پردازش می شوند ، یا ممکن است نتوانید تا آنجا که می توانید روی کارهای عادی تمرکز کنید.

بدن شما با سرعت کمتری تلاش می کند به شما بگوید که برای افزایش قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک

همه آن را تجربه کرده اند “جا رختی” قبل از. وقتی آهسته ، عصبانی ، ناامید و گاهی بسیار دشوار هستید بدون دلیل مشخص. جی! آیا چیزی هست که شما را اذیت کند؟ مشکلی هست؟ نه ، فقط گرسنگی است.

بدن شما ضعیف و مغذی است ، بنابراین دوباره ، قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، برای ما بسیار آسان است که بدون هیچ دلیل واضحی از نظر احساسی واکنش پذیر شویم.

اگر متوجه شدید که این امر زمانی اتفاق می افتد که مدت زیادی بدون غذا بوده اید ، ممکن است یکی از علائم گرسنگی بدن شما باشد.جا رختی “ یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است گرسنگی آنها را از دست بدهد اما هستند گرسنگی سر “

اما چه اتفاقی می افتد اگر فکر کنیم نشانه جسمی گرسنگی در ما دیده می شود در حالی که در واقع چیز دیگری است؟ ما به این می گوییم “سردرد”.

سردرد این زمانی است که یک موقعیت ، عاطفه یا عاطفه خاص باعث واکنش برای رسیدن به غذا می شود.

در زیر علائم رایج آنچه ما می نامیم ، آورده شده است ، گرسنگی سربه

خواسته های ناگهانی

همیشه به طور تصادفی با خود فکر کنید: “اوه ، من برای این می کشم [insert craved food item here]”، کاملا از رنگ آبی؟

این یک میل است! اکنون قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، تعدادی از شرایط ژنتیکی وجود دارد که می تواند باعث هوس شود ، و اینها می تواند مربوط به گرسنگی فیزیکی باشد. بنابراین اگر مشتاق یادگیری بیشتر هستید و آن را پیدا نکرده اید ، به اینجا بروید تا درباره خواسته های خود بیشتر بدانید که ممکن است سعی کنند به شما بگویند.

اما بیشتر اوقات ، طعم و تجربه غذایی است که ما میل داریم ، نه تغذیه بدن از طریق غذا. وقتی می خواهیم فقط غذا بخوریم ، اگر می خواهید ، این نشانه ای است گرسنگی سربه

خستگی جسمی یا بیماری روانی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که چیزی بخورید که احساس خوبی داشته باشد؟ آره، گرسنگی سربه

حالا من می گویم ، این کمی پیچیده است. گرسنگی جسمی در نتیجه خستگی کاملاً ممکن است. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و بدون نشان دادن گرسنگی ، غذا همچنان می تواند خوب به نظر برسد.

وقتی در اثر احساسات یا احساسات بدون غذا به ذهن می رسیم ، واقعاً به گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس هایی که هنوز برطرف نشده است

این شبیه مثال قبلی ما است! ما وقتی رنج می بریم مانند زمانی که خسته هستیم می توانیم چنین کاری انجام دهیم.

استرس ناسالم و ناخوشایند است. خوردن غذاهای خوشمزه از طرف دیگر سرگرم کننده و بسیار لذت بخش است. ایجاد عادت دسترسی به غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن!

وقتی استرس برطرف نمی شود ، خوشحال است و ما به دنبال راههای سریع و آسان برای کاهش آن هستیم. غذا یکی از این راه ها است. گرسنگی در نتیجه استرس راهی است برای گرسنگی سر به جای گرسنگی فیزیکی

افزایش احساسات

در نهایت ، ما احساساتی داریم. جی! آیا تا به حال آنقدر ناراحت ، عصبانی ، افسرده یا ناامید شده اید که فقط نیاز به گرفتن یک کوکی داشته باشید؟

پس از دو مثال آخر ، فکر می کنم به راحتی بتوان دید که این مدل چگونه است گرسنگی سر همانطور که در مورد افسردگی ، هنگامی که احساسات برطرف نمی شوند ، می توانیم از طریق غذا از آنها رهایی یابیم.

یاد بگیرید چگونه علائم فیزیکی گرسنگی را تنظیم کنید

هدف در اینجا این است که شروع به سازگاری با گرسنگی شخصی خود و حتی علائم سیری کنید. خود را با علائم فیزیکی گرسنگی که هر از گاهی تجربه می کنید ، شناسایی کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، می توانید با خیال راحت غذا بخورید.

در مسیر تغذیه ذهنی ، شرکت کنندگان ما ابزارها و منابعی را برای توسعه این توانایی برای رفع گرسنگی بدن خود فراهم می کنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را در مورد زمان غذا خوردن ، آنچه که باید بخورند و میزان خوردن با توجه به نیازهای منحصر به فرد خود تقویت کنند. زمان. همان

این یک مهارت است که آنها را قادر به داشتن آن می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *