تنفس چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس مناسب را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب در طول تمرین چقدر مهم است؟ ما برخی از بینش ها را درباره اینکه چگونه الگوهای تنفسی می تواند تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام خود کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که از هر برنامه تمرینی بیشترین بهره را می برید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما معتقدیم که غذا سوخت بدن ما است – و اکسیژن سوخت عضلات ما هنگام ورزش است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در طول تمرین تنفس خود را به درستی انجام می دهید تا هرگونه آسیب عضلانی را کاهش داده و در طول کلاس های کیک بوکس کامدن کانتی به شما انرژی دهد. به

ماسک بزنم یا نه؟

با افزایش روزافزون تعداد مبتلایان به کووید -19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام از تمرین با محافظ صورت ابراز نگرانی کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک حتی در حین تمرین مانع از جریان اکسیژن نمی شود. به تازگی ، دانشگاه ساسکاچوان تحقیقی را انجام داده است که ثابت می کند ماسک ها با سطح خون و اکسیژن در حین تمرینات شدید ارتباطی ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به تمریناتی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، از طریق بینی خود استنشاق کنید ، که به مرطوب شدن هوا و کاهش میزان بقایای وارد شده به ریه ها از طریق تصفیه بینی گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر موجود در هوا کمک می کند.

تکنیک تنفس مناسب کندی تناسب اندام

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به تثبیت هسته شما کمک می کند ، باعث بلند شدن ایمن و افزایش تنش در بدن شما می شود و باعث بلند شدن راحت تر می شود. بازدم هوا را جابجا می کند و به شما امکان می دهد عضلات مرکزی خود را بهتر درگیر کنید. بنابراین ، هنگام بلند کردن آن ، بازدم و بازدم آرام آرام ، نیروی بیشتری را در حین بلند کردن ، که مهمترین قسمت است ، به شما می دهد.

علاوه بر این ، با بلند کردن در زمان مناسب ، تنفس می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سرگیجه ای را که برخی تجربه می کنند کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس منظم و برنامه ریزی شده نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند نفس خود را برای مراحل تعیین کنند ، به عنوان یک ریتم خاص برای حفظ اندازه گیری حتی تنفس. این به افزایش میزان نیتریک اکسید که وارد بدن می شود ، عروق خونی شما را متسع می کند و میزان خون غنی از اکسیژن در ماهیچه های شما را افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون اجازه می دهد تا کارآمدتر عمل کند و خستگی عضلات را کاهش می دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و ایجاد حرکت بهتر برای تمرین کنندگان متکی هستند. این تمرینات از طریق تنفس آرام و عمیق از طریق بینی مفید هستند. اگر نفس نفس نمی کشید ، بدن شما تنش می یابد و بسته می شود ، که هدف مخالف یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع با تجهیزات آموزشی فردی و کلاسهای متقابل برای تجربه تمرین اجتماعی هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه آنچه را که ما ارائه می دهیم کشف کنید و یک ارزیابی شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *