به غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.

به غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی بهار و نزدیک شدن تابستان ، این زمان مناسب برای ارزیابی مجدد آنچه زندگی شخصی را برای شما به ارمغان می آورد ، است. شاید این یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی ممکن است قبل و بعد از تمرین تنفس و کشش زمان ببرد. هر آنچه را که برای لذت بردن از زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است در اینجا راهنمایی می کند و به شما کمک می کند شاد باشید.

حلقه سوپ

باران آوریل گلهای ماه مه را می آورد ، اما چغندر نیز می آورد! 4 آوریل روز جهانی هویج استث، می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این شادی نارنجی را برجسته کنیم.

غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی علاوه بر تردی ، خوشمزه بودن و تمایل هویج ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن به ویتامین A تبدیل می کند). هویج علاوه بر مواد مغذی فراوان ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ای ، ما یک سوپ هویج فوق العاده آماده کرده ایم که قطعاً یک حرکت کوچک برای حرکت شما ایجاد می کند. با خیال راحت دستور تهیه را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن سوپ سبزیجات

1 ek vaj

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. سیب زمینی و هویج شیرین را پوست بگیرید و خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. بجوشانید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با مخلوط کن استیک یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هر کدوم باشه)

زعفران و ادویه ها را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شوید. همه چی بخور

اعضای برجسته ما

87

– رنج خود را به رنج خود تبدیل کنید. فقط یکی از پیام های الهام بخشی که یکی از اعضای ما برای شما ارسال کرده است ، @ cious_content87 در IG. فید شما پیام های فراوانی است که میل به انتشار بهتر را بیدار می کند. می توانید شرط بندی کنید که هرگز پای خود را از دست نخواهید داد. یا شانه ها. یا سینه. او با مدارهای تخریب کننده عضلات کار خارق العاده ای انجام می دهد تا تمرینات آسان به نظر برسند. در حقیقت ، او مدار قفسه سینه ای را که در شبکه های اجتماعی دیده بود ایجاد کرد و فک او روی زمین بود. نگران نباشید ، احتمالاً شما نیز برای آن تمرین کرده اید. 😄 ما در واقع می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. آموزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و باید از نظر جسمی و روحی در ارتش سرسخت باشم. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و این بر عهده من بود که بیشتر از خودم باشم و استاندارد را تعیین کنم. می خواستم با این روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی نیز اتفاق می افتد. من رابطه زشتی داشتم و احساس جذابیت می کردم. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. شما احساس جذابیت نمی کنید و می خواهید برای دیگری جذاب باشید. علاوه بر جراحاتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، به فعالیتهای خود در زمینه فیزیوتراپی توجه زیادی داشتم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل شدن به کاری که در باشگاه انجام می دهم استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    برای کسانی که تلاش می کنند ، من عاشق این هستم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید ؛ این واقعیت که شما همچنان تلاش می کنید اما تنها شخصی که قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم dnicolemonroe؛ او در واقع شروع کرد در رابطه تناسب اندام او اکنون در تلویزیون حضور دارد و قراردادهای حمایتی دارد و غیره. می خواهم یکبار با او ملاقات کنم ؛ من می خواهم با تماشای تمرینات شما خلاق تر باشم.
  3. در روز کلاهبرداری می خواهید با چه چیزی برخورد کنید؟
    من می روم ژیروسکوپ. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من قصد دارم به آنجا بروم و بهترین ژیروسکوپ هایی که در مدت طولانی داشته ام وجود دارد ، یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه ورزش کرده است چه می گویید؟
    نیازی به عجله نیست. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. برگرد ؛ نتیجه یک شبه رخ نمی دهد ، اما اگر نتایج اتفاق افتاد ، باید به آنها گفت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در تمرینات Fitness Connection چیست؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. خواهر و خواهرزاده ام سال گذشته فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. آنها از مدیران گرفته تا مربیان مرا پذیرفتند و آنها چیزی جز مراقبت و حمایت نشان ندادند. بعلاوه ، چمن موجود در آنجا ؛ من دوست دارم در زمین چمن تمرین کنم ، احساس حرفه ای می کنم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات خردمندانه و تمرینات عالی ، @ cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

اوه سلام

ملکه نیت خودخوانده ، @oh.hey.its.chante تمرینات را به صورت هدفمند انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز متوقف نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین می خوریم. وقتی شکست بخورد متوقف کردن آن آسان است ، اما شانت می گوید “هر روز کاری در حال پیشرفت است.” یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی اگر شامل عقب نشینی از اهداف تناسب اندام باشد. به ما اطلاع دهید که خوب هستید تعهد او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند تا همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. از محبت و صبر بی دریغ شما بی نهایت سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم بیشتر از آن استفاده کنیم. بیا دنبالم @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهامات بیشتر زندگی.

به جلو حرکت کن

در این ماه ، سوالی در مورد مزایای پیاده روی در شبکه های اجتماعی پرسیدیم. برای دوستداران مشتاق ورزش ، راه رفتن بیهوده به نظر می رسد. با این حال ، برای دیگران ، اگر هر روز کمی پیاده روی کنید ، می توانید پاداش های زیادی برای سلامتی خود به دست آورید.

پیاده روی 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • تعادل را بهبود بخشید
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه کلیدی است ، پیاده روی طولانی مدت تنها مزایای سلامتی را افزایش می دهد. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، چند گزینه جایگزین می تواند به برنامه شما کمک کند.

این شامل:

  • راه رفتن سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هر کجا که از پله ها می روید
  • پارک کردن دور از محل کار یا پیاده شدن زودتر با اتوبوس
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست که چگونه وارد پیاده روی می شوید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز تبدیل کنید. سلامت شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

از دستگاه عصبانی نشوید

در طول سالها ، بحث کوچکی در مورد اینکه کدام بهتر است: وزنه آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما فکر می کنیم بهترین یکی از این دو ، یکی است که بیشتر از آن استفاده می کنید. آیا ما جواب را فهمیدیم؟ کمی ، اما مزایای یک تمرین بیشتر از تمرین دیگر نیست ، بنابراین ما می گوییم راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را هدایت کنند).

وزنه های آزاد

برای استفاده از مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد ، نیازی به آموزش هیچ Strongman® ندارید. در واقع ، اگر توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید پوندهای آزاردهنده خود را از دست بدهید یا تنظیم کنید ، تمرینات با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است.

می توانید از کوچک شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

ماشینهای آموزشی

ما می دانیم ماشین های ترسناک چگونه می توانند در ورزشگاه باشند. شما نمی خواهید با واژگونی کسی را ناراحت یا شرمنده کنید. همه ما از جایی که او شروع کرده شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Connection کمک بخواهید. به هر حال ، ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاه تمرین ما علاوه بر تعریف ماهیچه های فردی ، می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • مواظبش باش
  • استرس مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بدانیم کدام روش را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع تمرین راهی عالی برای حفظ سلامتی است. اگر شخصاً یکی را بیشتر از دیگری دوست دارید ، به دنبال آن باشید! بهترین تمرین چیزی است که از آن لذت می برید.

مراقب محیط خود باشید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و تمرین کامل با اعضای برجسته ، وزنه های آزاد و ورزش ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی است و این بهترین زمان برای تنفس و قدردانی از هوای آزاد است. بوی گل یا علف تازه بریده را بو کنید. بارش باران یا بازگشت حیات وحش را تماشا کنید. این فصل زندگی و شادی جدیدی را برای هر چیزی که شما را احاطه کرده است به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را به کار بگیرید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *