بهترین غذا برای زندگی مناسب و سالم – تناسب اندام کندی


با وجود آنچه شنیده اید ، فرم گرفتن به آسانی به اندازه دریافت کالری ، دریافت کالری نیست. نوع کالری دریافتی اهمیت دارد ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین ایجاد سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های به اصطلاح “سلامت کامل” دارد.

این که آیا می خواهید در یک برنامه سلامتی شرکت ثبت نام کنید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامتی و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، زغال اخته و توت سیاه (از جمله)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که در طول زمان شایع تر هستند ، نیاز دارد.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما فراوان باشند.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر تمرین می کنید ، مسافت طولانی یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند ، باید برنامه ریزی کنید تا انرژی لازم برای این کار را داشته باشید. این بدان معناست که شما باید کربوهیدرات مصرف کنید ، اما چه نوع کربوهیدراتی می خورید.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هایی هستند که توانایی ورزش شما را در طول زمان حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، فیبر را برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما حفظ می کنند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید از ماهی قزل آلا بهتر باشید. امگا 3 از سلامت قلب حمایت می کند و دوزهای بالاتر از متوسط ​​اسیدهای آمینه به رشد ماهیچه ها کمک می کند ، بنابراین عادات غذایی ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و وضعیت شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاهخواری پیروی کنید یا فقط منابع پروتئینی را مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است و در برگر ، پرکننده و به تنهایی استفاده می شود. از نخود می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که تصور می شد از غذاهای چرب اجتناب شود ، ما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای غنی از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو از این نظر دارای چربی متوسط ​​77 درصد است که مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی یا آب میوه استفاده کنید تا روزانه یک مکمل ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن است ، آیا در مورد چگونگی بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر می کنید؟

مشاوره تغذیه ای که در Kennedy Fitness ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکت ها را در South Jersey برگزار می کنیم ، اما قطعاً دانستن این که برای سلامتی چه چیزی باید به بدن ما وارد شود بسیار مهم است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *