با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید

با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید


در این ماه ، ما بر روی بهترین چیزها در اعضای خود ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران می آموزیم از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، خود را در میان وعده های خوشمزه غوطه ور کنید و همیشه صورت خود را به سمت خورشید نگه دارید.

هموس چیزی بگو

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین همیشه. ما می خواهیم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم گفت. این غذا بسیار شگفت انگیز است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما باشد. آیا ما نیز اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کاهش کلسترول (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منبع عالی آهن هستند)
  • وزن کم کنید
  • بیشتر!

ما یک دستور ساده برای روز ملی هوموس منتشر کردیم. در اینجا دوباره به کسی که عقب افتاده است.

هوموس فوق العاده قابل تنظیم

عناصر:

1 جعبه نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به میزان دلخواه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه دار کنید تا راضی شوید.

میان وعده مورد علاقه خود را بشمارید (تعداد انگشتان شمارش کنید) و لذت ببرید!

هوموس دیا 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را به چاشنی هموس اضافه کنید. Jalapeno ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند محصول دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم چه چیزی با این شرط که می توانید فقط تا آخر عمر فقط 3 عدد دریافت کنید ، خورده اید. هنگامی که به مزایای آنها پرداختیم ، مطمئن نیستیم که فقط می توانیم 3 مورد را انتخاب کنیم. به نظر می رسد ممکن است مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه قوانین را انتخاب کنیم.

هر نوع میان وعده سالم را انتخاب کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ بدی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال کرده ایم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، تناسب اندام و همینطور ماندن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک است
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما دیگر غذاهای سالم را که بیشتر از آن لذت می برید ، از دست داده ایم؟ شما می توانید با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که از چه چیزی عقب افتاده ایم.

اعضای انگیزشی می

karlacariaga

ما در این ماه روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که مادری الهام بخش را معرفی کنیم که به طور کامل در ورزشگاه ورودی و خروجی می کند. کارلا درkarlacariaga اینستاگرام یک #مادرزن است که وقتی سخت کوشی خود را نشان نمی دهد (شانه قاتل!) ، با کلمات حکمت مادر انگیزشی به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر روی پله های روبروی خود ، نه کل پله ها” تنها یکی از تلاش های زیادی است که این #فیتکو مادر به ما ارج نهاده است. به ما اطلاع دهید که چه اهداف تناسب اندام دشواری داشته باشیم و چه مشکلات عظیم زندگی ، می توانیم آنها را در یک مرحله حل کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna (@ breannalaw15) این ماه برای ما در اینستاگرام بسیار متمایز شد زیرا نمی ترسد کلمه “F” را ترک کند: ناموفق. برخی از محتواهای انگیزشی از کسانی است که شکست خورده اند و ادامه می دهند. مادر برنا می گوید:همه چیز را می توان گرفت “و اگر او شکست خورد ،” متوقف کردن اشکالی ندارد “.

اشتیاق و اشتیاق او به ما انگیزه می دهد. هر مسیر تناسب اندام در طول مسیر چاله هایی دارد ، اما آنچه ما هنگام پیاده روی انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. برانا آن را به یک آوازه عزم و اراده تبدیل می کند که بیشتر او را خوشحال می کند. ما می خواهیم بر این جانباز ارتش که زمین گیر است و همیشه جلو می رود نان تست کنیم.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی پیروزی ، تمرین و یک سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که با سطح تناسب اندام شخصی شما مطابقت داشته باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته اید گردآوری می کند و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا تناسب اندام داشته باشند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز برای ایجاد تمرینات HIIT پویا با مراحل مختلف برای هر سفر متفاوت تناسب اندام انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که چگونه طناب های جنگی را از بین می برد در حالی که به دیگران چیزی آسان تر می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که ما می توانیم تمرینات آتش نشانی را تمیز کنیم. قطعنامه های سال فرسوده شده اند و ما می پرسیم آیا این کار ارزشش را دارد؟ این! پیاده شدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن صحیح نیست. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق به ادامه می کند وقتی همه چیز مثل همیشه فوق العاده نیست. ما هر 10 دلیلی که منتشر کرده ایم را پوشش نخواهیم داد ، اما می خواهیم برخی از دلایل کارکرد برخی انگیزه ها را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی عمومی

در حین ورزش ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را به بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند! اگر احساس بدی دارید و به انگیزه نیاز دارید ، داستان کوتاه کوتاه تر است ، فقط بدانید که ورزش به شما در حفظ احساسات شاد و مثبت کمک می کند. ناگفته نماند که افراد با اعتماد به نفس هستند.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز نه تنها مواد شیمیایی تسکین دهنده استرس را به معنای دقیق ترشح می کند ، بلکه فواید سلامتی برای قلب و کل بدن نیز می تواند به رفاه بهتر کمک کند.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

ما فقط در مورد مزایای آموزش می شنویم. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم همه زمینه های معیشتی از جمله خانواده ، دوستان و اجتماع را در بر می گیرد. جالب است که فکر کنید تمرین بر روی همه چیز در اطراف شما تأثیر مفیدی خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک مسیر تناسب اندام ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

اینجا روزی فرا می رسد

ما در حال افزایش سریع به سمت تابستان و اواسط سال هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی حرکت می کند و چه چیزی شما را در زمین نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، استراحت یا افتادن گاه به گاه اشکالی ندارد ، اما توقف آن اشکالی ندارد. ما آنقدر به شما ایمان داریم که اگر تا به حال احساس کردید به حرکت نیاز دارید. از ما دیدن کنید و ما قطعاً به شما کمک می کنیم تا زمان خود را در زیر نور آفتاب بازیابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *