آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟

آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرین کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن باید بیشتر تلاش کنید ، می تواند شوک آور باشد-یک تمرین 30 دقیقه ای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که نیم ساعت در روز کافی است کاهش چربی را افزایش می دهد موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! مریض روانی؟ به من اعتماد کن! این خبر مهمی برای کسانی است که مطمئن هستند زمان کافی برای تناسب اندام و احساس فوق العاده ندارند فقط 30 دقیقه زمان نیاز دارید و ما به شما نحوه انجام تمرینات کوتاهتر را مطابق با شما و برنامه خود نشان خواهیم داد.

علم این است که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

THE مطالعه طبق داده های منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا ، شرکت کنندگانی که روزانه 30 دقیقه ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از افرادی که یک ساعت کامل ورزش می کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر تمرین ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت باعث احساس گرسنگی در افراد می شود. مربیان ساعتی بیش از کالری اضافی که واقعاً می سوزانند ، می خورند و آنها را از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج می کنند. علاوه بر این ، تمرینات 30 دقیقه ای را می توان بسیار بهتر اداره کرد تا در یک برنامه شلوغ قرار گیرد ، که این امر احتمال قوام را افزایش می دهد ، که مهمترین عامل در کاهش وزن است.

5 نکته برای داشتن 30 دقیقه تناسب اندام روزانه

اگر فکر می کنید تقریباً غیرممکن است که تمرین طولانی تری را در روز خسته کننده خود قرار دهید ، زمان آن رسیده است که تمرینات کوتاهتر را مطابق برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته در مورد چگونگی ترکیب این تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

اگر در تقویم خود قرار ملاقات دارید ، آن را از دست ندهید. زمان را منع کرد و متعهد شد. در مورد تمرینات نیز همینطور است. قبل از شروع هفته شلوغ ، برنامه را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی در تمرینات خود قرار می گیرید و آن را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کند ، مشکل زیادی وجود ندارد. فقط کافی است یک بازه زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، ثبات کلید است!

شماره 2 تمرینات خود را به مجموعه های کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه ثابت شد که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین آن 60 دقیقه تمرین را برای کاهش وزن فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید نیروی سازنده در یک جلسه و افزایش ضربان قلب در دیگری آیا ترفند ایجاد تمرینات فوق العاده کوتاه م workثر است؟ تمرکز. هر دقیقه از همه چیز را بده!

شماره 3 زودتر لباس ورزشی خود را تنظیم کنید

نشانه های بصری ، مانند تنظیم لباس کار در شب قبل ، به مغز شما در ایجاد عادت کمک می کند. و یک نکته دیگر که باید قبل از شروع عرق کردن به آن فکر کنید. اگر به موقع خراب شود ، هر دقیقه حساب می شود. وقتی برای لباس کار خود آماده می شوید ، وقت ارزشمندی را که می توانید با آنها انتخاب کنید ، از دست خواهید داد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش لذت نبرده اید ، ممکن است یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. راههای بسیار زیادی وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری را بهبود بخشدبه واقعاً لازم نیست به تمریناتی که می گویند “آه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در حین تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می شود که احساس فوق العاده ای را بعد از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دویدن بالا را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار برای این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از تمرینات ورزشی ، خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا خودتان را با یک وعده غذایی سالم ، یک لباس ورزشی جدید ، یا سرخ کن که به آن نگاه کرده اید ، تمرکز کنید تا تمام تمرینات خود را در پایان هفته به پایان برسانید.

اگر زمان کوتاه باشد چه؟

روزهایی وجود دارد که یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. قرارهای لحظه آخر فرا می رسد ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه کامل می شود. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید پله ها را بردارید ، تماس ها و قرارهای پیاده روی را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن چمباتمه بزنید یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش در هر ساعت تعیین کنید. ما 10 تا 10 تکرار را از حرکت های پرتاب ، پرش ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، پرش و تخته دوست داریم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو چیز ارزشمند است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را ترجیح دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش های شما برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه ذهن شما را نیز تحریک می کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود می بخشد و از یک زندگی فعال و سالم لذت می برد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و به سایر کارهای فهرست کارهای خود دست پیدا کنید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، رایگان ثبت نام کنید و در تمرینات رایگان نامحدود شرکت کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *