آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید

آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی به دلیل اینکه فکر می کردید باید شدید باشد اجتناب می کنید ، آن را با یک بمب حقیقتی که دوست خواهید داشت تقدیم کنید – ورزش برای م beثر بودن لازم نیست شدید باشد! نوع: تناسب اندام پیاده روی بله ، پیاده روی تناسب اندام نه تنها قابل قبول است بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه تمرین موثر باشد.

این که آیا برای اولین بار سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا به سادگی نمی توانید از تمرینات نفس گیر و عرق سوز خسته شوید ، پیاده روی می تواند یک تمرین ارزان قیمت و کم سرمایه باشد که می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک کند.

ادامه را بخوانید تا دریابید که پیاده روی چه مزایایی برای تناسب اندام دارد و چرا تمرینات با شدت بالا را به یک جایگزین موثر تبدیل می کند!

مطالب مرتبط: صبح را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی هم برای سلامت جسمی و هم روانی شما دارد.

برای شروع ، پیاده روی تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد از کاهش وزن پشتیبانی می کند، طول عمر را افزایش می دهد ، سلامت قلب را بهبود می بخشد خطر آن را کاهش دهد دیابت، و حتی می تواند کمک کند برای خلاق تر شدن

برای بردن؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید تا احساس بهتری داشته باشم جامع! و بیشتر هم هست. این ورزش با شدت کم خطر فشار بر مفاصل شما را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین به شما فشار زیادی وارد می کند و در صورت انصراف از عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی شما صرفه جویی می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارها برای رفت و آمد است. تنها کاری که مردم باید انجام دهند این است که کفش های خود را ببندند و خانه خود را ترک کنند! و هیچ راه بهتری برای اقدام وجود ندارد. تحقیقات نشان می دهد پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لاینجا منفجر می شود تمام روز یا سکته های طولانی تر در یک بار. این کار بر اساس شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر کارهای رومیزی انجام می دهید ، انگیزه شما برای حرکت بیشتر می شود! این مراحل را دنبال کنید و از بسیاری موارد اجتناب کنید خطر یک سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: مزایای فوق العاده پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از حرکت ، پیاده روی برای تناسب اندام به چه معناست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی استفاده از قصد برای پیاده روی است. یعنی خودش مال خودش را می گیرد اهداف، سطح آموزش ، توصیه هایی برای فعالیت های CDC، و هنگام ایجاد برنامه پیاده روی تناسب اندام ، برنامه را در نظر بگیرید.

به جای قدم زدن در آرامش در منطقه ، می توانید ضربان قلب خود را افزایش دهید ، به دقیقه پیاده روی روزانه خود برسید و شکل مناسب راه رفتن

چگونه می توان با تناسب اندام پیاده روی شروع کرد؟

خبر خوب این است که اگر کفش دارید ، آماده هستید تا تمرین تناسب اندام خود را شروع کنید. با این حال ، آمادگی برای موفقیت مهم است. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است ، اما در عین حال ، تمرکز خود را از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

یک برنامه معمول پیاده روی بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نیست! وقتی نیاز دارید که سالم ، قوی و متناسب بمانید ، الف روال متعادل یکی شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرین بدنسازی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در ساعات دیگر روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف 150 دقیقه ای خود در هفته رسیده اید.

شماره 2 برای پیاده روی خود برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی ها را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید. سرانجام، مطالعات عاداتی را که به طور مرتب رعایت می کنید (و هر روز / هفته در زمان مشابه) توصیف کنید.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا آن را بشکنید. شاید دو پیاده روی 15 دقیقه ای ، یا حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای! فقط مطمئن شوید که با برنامه شما مطابقت دارد.

شماره 3 همیشه بدانید چرا

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود ، نه؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تری از خود کرده اید. او احساس خوبی داشت و احساس انگیزه می کرد. با این حال ، انگیزه زودگذر است. ممکن است در برخی از روزها احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید و در بعضی روزها برعکس. به همین دلیل دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام بخش خود تصور کنید. چه کسی به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در هیچ کجا یافت نمی شود ، به “چرا” بازگردید. ممکن است بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر به نظر برسد ، اما بدانید که در حال حرکت به سمت اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک دفتر خاطرات پیاده روی را شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روحی پیاده روی می تواند بسیار لحظه ای باشد. واقعاً این رضایت را در توصیف احساس خود پس از هر پیاده روی (یا در پایان روز) القا کنید. این به طور ناخودآگاه عادات جدید راه رفتن شما را تثبیت می کند و پایبندی به آن را بسیار ساده تر می کند. به محض اینکه مغز شما بعد از هر پیاده روی متوجه شد چه احساسی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 برنامه پیاده روی خود را افزایش دهید

افزودن طعم کمی به پیاده روی های شما آنها را سرگرم کننده تر می کند و در نتیجه احتمال ادامه آنها بیشتر می شود. ما دوست داریم آهنگ های مورد علاقه خود را بچشیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا حتی از یک دوست بخواهیم برای پیاده روی به ما بپیوندد. وقتی سرعت انفجار به سرعت می گذرد شگفت زده خواهید شد!

این تمرین را برای تمرین در خانه تناسب اندام امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! به سادگی بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی Bree Koegel FitOn. در نهایت ، شما یک مایل کامل به سمت موسیقی پر انرژی می روید که به حرکت شما کمک می کند (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و منتظر بمانید تا موانع از راه برسند (آب و هوای بد ، روزهای تاریک ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، این اتفاق می افتد) ، به FitOn بروید و در آنجا می توانید با انگیزه و تمرینات خود به کار خود ادامه دهید. اهداف!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *